AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #41 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: c089d...c06 Noen menn har så store ølmager at det ser ut som de er 9 måneder på vei. Anonymkode: 92030...f2c 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #42 Skrevet 1. september 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt enig, bleikfeite folk hvor kropp "henger" er direkte motbydelig. Feite folk har ofte cellulitter og strekkmerker også 🤢 Anonymkode: df3e7...570 Jeg some trener hver dag med bmi på 18 har og litt cellulitter og masse strekkmerker jeg fikk siden jeg vokste fort. Er helt vanlig det Anonymkode: 8d390...146 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #43 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det som er irriterende, er at de feite mennene (med container klær) som har prøvd seg på meg ila livet mitt, har en tro på at livet blir mer verdt å leve om man har en kjæreste som gir kjærlighet og sex. De er ofte veldig misfornøyde med livet ellers. Og det er ikke attraktivt i det hele tatt. Hverken å lene seg på andre for ens lykke eller å være misfornøyd med livet og ha urealistiske forventninger ang hva som løser det. Når jeg gir dem avvisning så takler de den også særdeles dårlig. Spør opp og ned om hvorfor, og ofte får jeg spørsmål om vi bare kan prøve og se om jeg får romantiske følelser med tiden. Jeg må gi avvisning, på avvisning, på avvisning. De tar sjelden nei for et nei, og blir masete. Når de først har innsett at nei er et nei, så blir de i dårlig humør, og skal på en eller annen måte vri det til at det er min feil. At jeg enten har gitt feil signal, at jeg måtte jo forstå at å kun være venner ikke er realistisk og de alltid har hatt romantiske tilknytning til meg og dette er noe jeg måttet ha forstått hele tiden ect. Min feil at det ble dratt så langt. Min feil siden de har trodd jeg har lokket dem med hvordan jeg går kledd, og de mener klesstilen min har vært for å lokke dem og de mener jeg har gjort det med vilje. Min feil å «endre mening» nå. Så forventer de emosjonell støtte. At jeg som en venn (siden jeg sier vi bare kan være venner), må være en god venn, og de forventer at jeg skal høre på konstant sutring og grining om hvorfor ingen vil ha sex med dem, eller elske dem. Høre på at livet blir komplett så lenge de får seg kjæreste. Har de den kjærligheten i livet, så kan de se bort ifra alt det andre kjipe som er i livet deres. At jeg prøver forklare hvordan det fungerer, hva som er tiltrekkende (mentalt) og ikke, er de ikke interessert i å høre på. Å være deres venn blir for belastende for meg. Så jeg ender alltid vennskapet. Da vender de totalt om, og snakker dritt om meg til andre og sier jeg er løs ect, mens de stadig vekk med tid til annen fortsetter mase om at hvorfor vi bare ikke kan prøve, for de er sikker på at mine romantiske følelser vil komme med tiden. Jeg blir utbrent av slike menn. Vil ikke at noen skal tro jeg er noen mannehater, eller at jeg dømmer menn for utseendet, har opplevd at tynne menn også er slik, men det er typisk oppførsel for menn som har «feilet» på flere sider ved livet (vekt, bosted, jobb, sosialt ect). Jeg møter heldigvis for det meste flotte menn. Vil si 4 av 10 er slik jeg negativt beskriver over. Anonymkode: 8ecfd...e49 Menn som viser interesse for sånne som deg må være godt under middels intelligente. Men like barn leker vel best. Anonymkode: 2bce8...560
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #44 Skrevet 1. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du har rett. Man blir rett og slett utbrent. De oppfører seg som små babyer. Lurer på åssen det er å ha det slik. At det er en selvfølge at den andre dekker behovene ens, hva enn det er som er behovene ens. Helt merkelig. Og det samtidig som de ikke ser ut som grisen selv, eller har spesielt god personlighet. Det er vel sikkert slike menn som lurer på hvorfor kvinner blir ‘sure’ når de blir eldre. Anonymkode: c089d...c06 Æsj, ikke minn meg på det en gang 😶 opplevd flere sånne babyer, men verste var en som VIRKELIG mente at jeg skyldte han noe og skulle dekke hans behov, vi har aldri datet eller hatt noe på gang, og likevel prøvde han alltid det samme med å først late som om han er engasjert i hvordan jeg har det, så begynner pressingen med å mase om han bare kan komme på èn liten kaffe, han skal være rask og ikke til bry. Så begynner sutringen over at han har vært mye inne i det siste og trenger å komme seg ut. Så begynner den virkelig grenseoverkjørende oppførselen hvor han skriver at han kommer uansett. Bleikfeit og ekkel baby hele fyren, som ser på det som en selvfølge at alle kvinner han liker skal dekke hans behov selv om de ikke liker han tilbake 🤢 Anonymkode: 8d390...146 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #45 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn som viser interesse for sånne som deg må være godt under middels intelligente. Men like barn leker vel best. Anonymkode: 2bce8...560 Hmm? Nå ble jeg nysgjerrig. Er slike menn under middels intelligente? Slike menn mener vel at de har særdeles høy IQ som regel. Anonymkode: c089d...c06 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #46 Skrevet 1. september 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt enig, bleikfeite folk hvor kropp "henger" er direkte motbydelig. Feite folk har ofte cellulitter og strekkmerker også 🤢 Anonymkode: df3e7...570 Fordelen din er at du kan se hvem du vil styre unna, mens vi bleikfeite menn ser ikke holdninger og personlighet på dama før hun åpner kjeften sin, og da er det for sent å snu. Har man først lagt på noen kronestykker på ei slik dame så stopper ikke kjeften å gå med det aller første. Anonymkode: 7e2fb...b86 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #47 Skrevet 1. september 2021 PetterKanin skrev (5 timer siden): De blir vel sure fordi de blir avvist. Ærlig sak det. Men hvorfor prøve seg på ei som er langt over dem i liga? Har sett smellfeite, eldre gubber prøve seg på unge, slanke jenter! Hallo, hvor er selvinnsikten deres? Anonymkode: 3fb0b...924 5
PetterKanin Skrevet 1. september 2021 #48 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor prøve seg på ei som er langt over dem i liga? Har sett smellfeite, eldre gubber prøve seg på unge, slanke jenter! Hallo, hvor er selvinnsikten deres? Anonymkode: 3fb0b...924 Om de er i samme liga kan de ikke vite før de har prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #49 Skrevet 1. september 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Om de er i samme liga kan de ikke vite før de har prøvd. Selvsagt vet du det, her beviser du bare at menn ikke bryr seg, selv om de er 30 år eldre , men stor mage og hårløse og grå, tror de har sjanse på en 20 åring som er fast i fisken. Dere eier ikke selvinnsikt. Anonymkode: 3fb0b...924 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #50 Skrevet 1. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor prøve seg på ei som er langt over dem i liga? Har sett smellfeite, eldre gubber prøve seg på unge, slanke jenter! Hallo, hvor er selvinnsikten deres? Anonymkode: 3fb0b...924 "Over dem i liga!? Vi driver da ikke å klassifiserer menneskers verdi etter deres utseende. Hvor råtne tror du vi er? Anonymkode: 7e2fb...b86 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #51 Skrevet 1. september 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Om de er i samme liga kan de ikke vite før de har prøvd. Hmm, så man kan i praksis gjøre hva man vil, for man vet ingenting før man har prøvd? Jeg liker bilen til naboen, kanskje han har lyst til å gi den til meg. Da ville jeg blitt fryktelig glad. ❤️ Anonymkode: c089d...c06
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #52 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Over dem i liga!? Vi driver da ikke å klassifiserer menneskers verdi etter deres utseende. Hvor råtne tror du vi er? Anonymkode: 7e2fb...b86 IKKE verdi, men liga utseendemessig. Anonymkode: 3fb0b...924 2
PetterKanin Skrevet 1. september 2021 #53 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvsagt vet du det, her beviser du bare at menn ikke bryr seg, selv om de er 30 år eldre , men stor mage og hårløse og grå, tror de har sjanse på en 20 åring som er fast i fisken. Dere eier ikke selvinnsikt. Anonymkode: 3fb0b...924 Nei, det vet man ikke. Det finnes noen som faktisk liker oppmerksomheten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #54 Skrevet 1. september 2021 Just now, AnonymBruker said: IKKE verdi, men liga utseendemessig. Anonymkode: 3fb0b...924 Hjelper ikke. Kunne ikke, som bleikfeit mann, falt meg inn å behandle kvinner så dårlig. Anonymkode: 7e2fb...b86
PetterKanin Skrevet 1. september 2021 #55 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm, så man kan i praksis gjøre hva man vil, for man vet ingenting før man har prøvd? Jeg liker bilen til naboen, kanskje han har lyst til å gi den til meg. Da ville jeg blitt fryktelig glad. ❤️ Anonymkode: c089d...c06 Ikke ulovlig å spørre naboen om du kan få den, og ikke ulovlig å bli sur om han sier nei.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #56 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor prøve seg på ei som er langt over dem i liga? Anonymkode: 3fb0b...924 Det finnes ingen kvinner som er over en eneste mann "i liga". Det finnes kvinner og menn som ikke passer sammen. Men en kvinne vil aldri være over en mann "i liga". Anonymkode: 64a70...923
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #57 Skrevet 1. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. Anonymkode: 9812f...c48 Føy til "liker å kose" i tillegg... Anonymkode: 33a90...d2b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #58 Skrevet 1. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm, så man kan i praksis gjøre hva man vil, for man vet ingenting før man har prøvd? Jeg liker bilen til naboen, kanskje han har lyst til å gi den til meg. Da ville jeg blitt fryktelig glad. ❤️ Anonymkode: c089d...c06 Sammenligner du virkelig kvinner med biler? Anonymkode: 7e2fb...b86 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #59 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føy til "liker å kose" i tillegg... Anonymkode: 33a90...d2b eller ‘du trenger ikke å være sjenert’ … wtf, jeg kjenner deg ikke og jeg er opptatt 😭 Anonymkode: c089d...c06 1
PetterKanin Skrevet 1. september 2021 #60 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sammenligner du virkelig kvinner med biler? Anonymkode: 7e2fb...b86 Vedkommende eier dessverre ikke respekt for biler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå