Gå til innhold

Bleikfeite menn som blir sure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. 

Anonymkode: 9812f...c48

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor blir dere sure av å få avslag når dere sjekker damer? Har dere sett dere selv i speilet? Hvorfor gjør dere ikke noe med dere selv først? Det går fint an å slanke seg litt, ta litt sol og kle seg i noe annet enn klær som ser ut som dere har hentet fra en container. 

ha ha ha unskyld jeg ler men herregud det der var skikkelig svartmaling av tingenes tilstand... 

• Liker 9
Skrevet

De blir vel sure fordi de blir avvist. Ærlig sak det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hahah! Jeg er mann og blir stadig overrasket over hvor stor selvtillit mange menn har når de sjekker damer. Det er kanskje en evolusjonær greie: Hvis en mann ikke tror på seg selv, så er genene garantert å dø ut. Men hvis han faktisk prøver seg så er faktisk sjansen for sex større enn 0% uansett hvor lite tiltrekkende han er. 0.001% sjanse er mye bedre enn 0%. Trenger bare å prøve seg på rundt 100 000 damer... Og damer finnes det jo flere milliarder av så...

Anonymkode: 6081d...7fb

• Liker 9
Skrevet

Unnskyld. Jeg skal gå og ta solarium sporenstreks. Men da må du love å ligge med meg etterpå!

Anonymkode: df18e...3bf

• Liker 6
Skrevet

Menn som tar solarium er mye verre…

Anonymkode: 0d533...952

• Liker 8
Skrevet

Tja, er det ikke en del forskning som viser at kvinner forstår sin posisjon eller regner den som litt lavere, mens menn tror seg høyere på utseendestigen enn de egentlig er? Jeg synes alle skal få prøve seg på alle, uansett utseende (ikke alder), men man kan ikke kreve at en digg dame/mann skal ville date en slask. Man må jo være litt realistisk.

Anonymkode: 595b4...6d7

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tja, er det ikke en del forskning som viser at kvinner forstår sin posisjon eller regner den som litt lavere, mens menn tror seg høyere på utseendestigen enn de egentlig er? Jeg synes alle skal få prøve seg på alle, uansett utseende (ikke alder), men man kan ikke kreve at en digg dame/mann skal ville date en slask. Man må jo være litt realistisk.

Anonymkode: 595b4...6d7

Nei, er bare at kvinner er flinkere til å kle seg bra og sminke seg vakre. Du skulle bare ha sett hvor mange kvinner som egentlig er stygge eller i beste fall middelmådige uten sminke.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en positiv og hyggelig beskrivelse av menn. Får lage en tilsvarende tråd om bleikfeite damer som får avslag for menn. Den blir sikkert mottatt kjempebra her! 

#dagenstråd

Anonymkode: a380d...863

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, bleikfeite folk hvor kropp "henger" er direkte motbydelig. Feite folk har ofte cellulitter og strekkmerker også 🤢

Anonymkode: df3e7...570

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahah! Jeg er mann og blir stadig overrasket over hvor stor selvtillit mange menn har når de sjekker damer. Det er kanskje en evolusjonær greie: Hvis en mann ikke tror på seg selv, så er genene garantert å dø ut. Men hvis han faktisk prøver seg så er faktisk sjansen for sex større enn 0% uansett hvor lite tiltrekkende han er. 0.001% sjanse er mye bedre enn 0%. Trenger bare å prøve seg på rundt 100 000 damer... Og damer finnes det jo flere milliarder av så...

Jeg leste en gang at når menn ser seg selv i speilet så ser de seg selv 20% flottere enn det de er, og kvinner ser seg 20% dårligere enn det de er

Anonymkode: 24d38...009

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veI fordi de form av sitt kjønn tror de har krav på akkurat den kvinnen de ønsker. Da er det så trasig med kvinners medbestemmelse.

Når det er sagt, jeg kjenner flere menn med litt rundere mage, litt slitne jeans og som sjelden er brune, men som er alvorlig trivelige og herlige å være sammen med. Dog som venner da jeg er lykkelig gift med min mann.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leste en gang at når menn ser seg selv i speilet så ser de seg selv 20% flottere enn det de er, og kvinner ser seg 20% dårligere enn det de er

Jeg leste en gang at månen er en ost.

Hvis dette var tilfelle, hvordan forklarer du tinder da? Damer går jo beviselig etter de mest attraktive, mens menn beviselig ikke gjør det. Hvilke andre måter kan man måle dette på egentlig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Iom at det er subjektivt, betyr det mindre enn 0.

Anonymkode: 44f9d...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Nei, er bare at kvinner er flinkere til å kle seg bra og sminke seg vakre. Du skulle bare ha sett hvor mange kvinner som egentlig er stygge eller i beste fall middelmådige uten sminke.

Bullshit. Kvinner uten sminke også tar bedre vare på seg selv enn menn flest. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dette var tilfelle, hvordan forklarer du tinder da? Damer går jo beviselig etter de mest attraktive, mens menn beviselig ikke gjør det. Hvilke andre måter kan man måle dette på egentlig 

Hva? Dette er jo totalt usant? Det er jo viden kjent at menn er visuelle og alltid går for de peneste. Og at setter du 10 kvinner foran 10 menn vil de alle velge samme 2-3 stykker mens kvinner vil ha en mye større skala

Anonymkode: 8cea2...6f1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Iom at det er subjektivt, betyr det mindre enn 0.

Anonymkode: 44f9d...6bd

Det er ikke subjektivt om det er forskning. Og det er det jo.

Anonymkode: 8cea2...6f1

• Liker 1
Skrevet

Problemet er vel bare at de blir sure. Jeg kler meg fint og er i god form, men avvises akkurat like mye som disse. Jeg blir ikke sur, da, men har vært på utkikk lenge uten napp.

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt inntrykk er at pene kvinner overvurderer utseendet, mindre pene kvinner undervurderer det. Generelt undervurderer kvinner menns utseende. Menn overvurderer eget utseende og vurderer kvinner tilnærma korrekt.

Anonymkode: 130f6...e7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, gjerne host opp disse bevisene dine.

Anonymkode: ae01f...d66

Skrevet

Hva med smellfeite kvinnfolk som tror de er guds gave til mannen, de som roper fat shaming og body shaming hvis de blir avvist?.

aZyE9xV_700bwp.jpg

Anonymkode: 172a1...563

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...