Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021

Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16
Magrat skrev (44 minutter siden):

Tv-teamet har nok pushet på ganske heftig.

Sebastian har nok bare gjort det de har bedt om.

🙈

Ikke så lett å vite hva man skal gjøre med kameraene opp i ansiktet.

Ja det tror jeg og. Synes det er en syk dobbelmoral fra programlederen. Hun maser på mennene om å flørte og være på, mens Tina har hun knapt sagt noe til. Irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke TV-teamet har sagt ifra til Sebastian. Det har ikke vært så tilbakeholden der, syntes de har «flørtet» ganske greit i den settingen de er i og han har, ihvertfall i mine øyne, alltid fremstilt seg som en «grisegutt». Har ikke gode vinner av han og jeg syntes han er forferdelig usjarmerende. Satser det bare er dårlig fremstilt av klippingen og at han ikke er  gale i virkeligheten.

Tror og TV-teamet har sett hvor preget Tina er, du ser på hele damen at hun er ekstremt sjenert og tilbaketrukken. Gjerne på kanten til litt angst i hun? De har nok snakket med hun bak kamera, men at de og har tatt hensyn til hvordan hun er som person, man må trø varsomt med slike mennesker som er så innestengt og sjenert. Hun har aldri hatt et forhold, aldri kysset eller vært intim. Syntes det er tøft hun utfordret seg selv til å bli med i et slikt program også handler det jo om å finne kjærligheten og da er det viktig at man får se den ekte siden av seg selv og ikke later som man er noe man ikke er. Om hun ender opp med en kjæreste av de mannfolka som er igjen så blir jeg oppriktig glad, da har mannen sett det gode i hun og hun har fått lov å åpne seg i sitt tempo. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Hjertestein skrev (43 minutter siden):

De har nok snakket med hun bak kamera, men at de og har tatt hensyn til hvordan hun er som person, man må trø varsomt med slike mennesker som er så innestengt og sjenert

Det er godt mulig. Men jeg reagerer litt på det du skriver. Ingen av oss vet hvordan noen av de personene som er med i programmet egentlig har det. Det kan være flere der som har det vanskelig, men som presenterer seg på en annen måte. Nå har de alle valgt å være med på programmet, så jeg synes ikke det er riktig å skulle pushe noen til det ene eller det andre uansett, men samtidig la andre gå fri. Jeg liker ikke den forskjellsbehandlingen.

Ellers synes jeg ikke Sebastian fremstiller seg som en grisegutt et stygt ord å kalle noen forøvrig, men han er klar på at han trenger fysisk nærhet. Det må vel han få lov til? Man kan trekke seg som frier når som helst.

Mye dobbeltmoral i tråden og. Jenter som Susanne og Ragne blir kritisert opp og ned her i tråden, fordi at de er for frampå eller intense. Mens rolige og sjenerte jenter som Tina, Oline og Elise hylles opp i skyene. Det er provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian ønsker nærhet og det er fint nok det, men det jeg reagerer på, er at han ikke leser Oline spesielt godt i den settingen i forrige episode. Hun er ikke klar for nærhet og det må han respektere. Det at han ikke sendte henne hjem tyder på at han ønsker å gi det mer tid, selv om jeg tror han ender med Ragne. Jeg mistenker at han sendte hjem Elise fordi hun hadde sterkere følelser for ham enn ham.

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (2 timer siden):

Det er godt mulig. Men jeg reagerer litt på det du skriver. Ingen av oss vet hvordan noen av de personene som er med i programmet egentlig har det. Det kan være flere der som har det vanskelig, men som presenterer seg på en annen måte. Nå har de alle valgt å være med på programmet, så jeg synes ikke det er riktig å skulle pushe noen til det ene eller det andre uansett, men samtidig la andre gå fri. Jeg liker ikke den forskjellsbehandlingen.

Ellers synes jeg ikke Sebastian fremstiller seg som en grisegutt et stygt ord å kalle noen forøvrig, men han er klar på at han trenger fysisk nærhet. Det må vel han få lov til? Man kan trekke seg som frier når som helst.

Mye dobbeltmoral i tråden og. Jenter som Susanne og Ragne blir kritisert opp og ned her i tråden, fordi at de er for frampå eller intense. Mens rolige og sjenerte jenter som Tina, Oline og Elise hylles opp i skyene. Det er provoserende.

Fikk ikke det inntrykket av Susanne, men for meg så har det virket mer som Ragne er der for å vinne over de andre jentene enn såå stor interesse for Sebastian. Bare kommentarer som "game on" virker ganske useriøst for meg. Ragne blir nok valgt til slutt, men tviler på at hun som 23 åring er klar for å slå seg ned og flytte til Lofoten. Online og Elise var for rolige, så tviler på at Oline står igjen til slutt. Men håper at Sebastian finner noen til slutt for synes han er en morsom og fin fyr. Skikkelig nordlending som er rett frem😊 Og ja, er enig i at det blir unaturlig å pushe frem nærhet og at det ikke var riktig for alle jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer litt på at TV2 faktisk sendte klippet med Sebastian og Oline, stakkars jente, det der var jo helt #metoo

Det har lagt i kortene fra dag en at han velger Ragne og er det noen som fortjener hverandre så er det de to. Det kommer aldri til å vare, hun er der bare for å vinne over de andre.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten litt fælt at produksjonen velger å eksponere mennesker som er så åpenbart utilpass som Tina i den settingen som jakten legger opp til. Når man har null erfaring med å flørte og date så vil det som regel være ganske kleint de første gangene. Når man attpåtil skal prøve seg for første gang med et tv-team rundt så kan jeg knapt forestille meg hvor ubehagelig det må være. Synes Tina virket mye mer tilpass når vennene var med henne, tror hun kunne hatt godt av å ha jevnlig kontakt med dem eller en evt. mentor under innspillingen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun med krøller og briller som røk ut skulle ende opp med Sebastian. Syns de passa så bra sammen og hun har vært mest down to earth

Tina er nok en hard nøtt å komme inn på, når hun snakker til guttene snakker hun som de er skoleelevene hennes i den "mamma" tonen og det er langt mellom den og noe kjæreste vibe! Hun trenger tid og jeg tror ikke hun ender opp med noe forhold av Jakten men forhåpentligvis har hun lært en del så hun blir mer komfortabel med flørting i fremtiden når hun er klar :)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina virker nesten som hun har bodd helt ensom ute på den gården og først nå må omgås mennesker for første gang og det går ikke så bra. Syntes han virker veldig søt han som stod for grillingen i siste episode, men tror ingen av dem har det i seg å "go for it" i en sånn setting. Hvordan han som jobber på maxbo ikke har blitt sendt hjem enda er for meg en gåte.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

Tina virker nesten som hun har bodd helt ensom ute på den gården og først nå må omgås mennesker for første gang og det går ikke så bra. Syntes han virker veldig søt han som stod for grillingen i siste episode, men tror ingen av dem har det i seg å "go for it" i en sånn setting. Hvordan han som jobber på maxbo ikke har blitt sendt hjem enda er for meg en gåte.

Hun har jo en del venner da og en sosial jobb utenom det å være bonde men det er nok heller bare det at hun ikke har hatt noe tid og overskudd til å ha noe kjæreste så da flørter man ikke, og avviser flørting og da blir man ikke trent og komfortabel med det heller. Hun er flink sosialt men å friendzone og kollegazone er det hun er trent og komfortabel i og ikke flørting så da blir det litt stivt og kaldt og keitete på isen :) Jeg kjenner meg egentlig ganske igjen i det for jeg drev med altfor mye til å ha gutter i tankene når jeg var yngre jeg også. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Han med brillene (som er hundre ganger kjekkere når han tar de av) virker mest normal av de hun har igjen, jeg holder en knapp på han. Han Maxbo-fyren er litt creepy nesten. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Etter å ha sett dagens episode fikk jeg enda mer avsmak for Sebastian... Virker veldig vulgær og på. Hadde jeg vært en av jentene hadde jeg følt meg ukomfortabel. 

Avslører ingen valg eller konkrete handlinger  , men setter det i spoiler likevel. 

Endret av Prelunia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Prelunia said:
  Hide contents

Avslører ingen valg eller konkrete handlinger  , men setter det i spoiler likevel. 

Ligger de ute på nett allerede? Sebastian kan vel knapt synke dypere så nå er jeg spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (16 minutter siden):

Ligger de ute på nett allerede? Sebastian kan vel knapt synke dypere så nå er jeg spent.

Ja, dagens episode ligger på tv2play :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Meadow skrev (18 timer siden):

Han med brillene (som er hundre ganger kjekkere når han tar de av) virker mest normal av de hun har igjen, jeg holder en knapp på han. Han Maxbo-fyren er litt creepy nesten. 

Vil dokk se på at æ trikse med ballen min? 😄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian: æ må næstn prøv dokker i senga før æ kan bestæm mæ 😛

Og disse på Toten… bør de ikke finne på noe i steden for å bare tusle rundt på gårdstunet der? Litt aktiviteter? Bare et forslag.

Endret av Ella Grisella
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (23 minutter siden):

Sebastian: æ må næstn prøv dokker i senga før æ kan bestæm mæ 😛

Sier han virkelig det? Må jo være ment som fleip? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (17 minutter siden):

Sier han virkelig det? Må jo være ment som fleip? 

Neida, men jeg sitter nesten å venter på det:)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...