Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021


Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peggy-Lovise skrev (29 minutter siden):

Hvem tror dere Sebastian og Tina velger med seg hjem på gården?

Tror du vi er så gode på navn? 😛 En av dem jeg tipper rykker er Bjørn Erik (?), han frieren til Tina med trøndelagsdialekt. Han prøver for hardt.

Ellers håper jeg Sebastian kan være litt mer «alvorlig» fremover. Han skal liksom spøke hele tiden og det er litt slitsomt!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pandaheart skrev (10 timer siden):

Oline til Sebastian virker så fin! Håper hun blir med til gården 😍

 

alix skrev (10 timer siden):

Enig, Oline virker så koselig. Ragna er litt mye etter førsteinntrykkene å dømme 😅

Enig med dere, Oline er sååå skjønn 😍 Jeg syns Ragne var skikkelig skjønn i første episode, men etter at hun spisset albuene og ble så frempå er jeg ikke like fan lenger. Men Oline, skikkelig god! ❤️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline virker trygg på seg selv. Fint å se 🙂

Jeg er overrasket over hvor gira disse jentene er på å bli kjæreste med Sebastian. Han bor jo langt oppi Nord. Lofoten er lengre opp enn man tror og stykke fra storby. 

Totalt sett synes denne sesongen er mer spennende enn den forrige…

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

Oline virker trygg på seg selv. Fint å se 🙂

Jeg er overrasket over hvor gira disse jentene er på å bli kjæreste med Sebastian. Han bor jo langt oppi Nord. Lofoten er lengre opp enn man tror og stykke fra storby. 

Totalt sett synes denne sesongen er mer spennende enn den forrige…

Kjenner meg ganske gira på Sebastian selv, jeg 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (På 27.9.2021 den 20.58):

Oline virker trygg på seg selv. Fint å se 🙂

Jeg er overrasket over hvor gira disse jentene er på å bli kjæreste med Sebastian. Han bor jo langt oppi Nord. Lofoten er lengre opp enn man tror og stykke fra storby. 

Totalt sett synes denne sesongen er mer spennende enn den forrige…

Jeg vil jo tro de har sett på kartet. Skjønner ikke hvorfor det skulle være negativt at han bor i Lofoten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt veldig nøye med, men enig i at det er en viss putefaktor… Synes også det har gått litt inflasjon i alle gavene frierne har med. Finnes det noe kleinere enn når de drar fram massasjeolje eller ei sånn tavle med visdomsord….

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fokus på konkurranse-aspektet i år eller? Hele tiden skal de ta frieren til side og være alene med vedkommende. Virker ikke som de rekker å snakke noe særlig før de blir avbrutt av en ny kandidat som også vil være på tomannshånd. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel si at jeg synes den største pute-faktoren er på gården til Tina 😛 Både bonde og friere er så sjenerte at det blir veldig mange pinlige stillheter, som ender med veldig pinlig tomsnakk 🙈

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (12 minutter siden):

Jeg må vel si at jeg synes den største pute-faktoren er på gården til Tina 😛 Både bonde og friere er så sjenerte at det blir veldig mange pinlige stillheter, som ender med veldig pinlig tomsnakk 🙈

Oh yes! Lurer på om TV2 hjalp Tine noe med den situasjonen? Om hun fikk litt guiding. Virker som Sebastian har skjønt viktigheten av å stille litt spørsmål rundt hvem de er som person. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (30 minutter siden):

Jeg må vel si at jeg synes den største pute-faktoren er på gården til Tina 😛 Både bonde og friere er så sjenerte at det blir veldig mange pinlige stillheter, som ender med veldig pinlig tomsnakk 🙈

De gutta prøver ihvertfall å fleipe litt, men med en gang hun kommer inn i rommet blir det helt stille. Hun er ikke en som skaper god stemning rundt seg i denne settingen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor skrev (11 timer siden):

De gutta prøver ihvertfall å fleipe litt, men med en gang hun kommer inn i rommet blir det helt stille. Hun er ikke en som skaper god stemning rundt seg i denne settingen.

Tror hun bare er litt sjenert,  og bruker litt tid på å "komme ut av skallet ". Det virker ikke for meg at hun sprer den kleine stemningen med vilje , eller sier frekke/spydige ting. Synes hun virker hyggelig og positiv. Hun er nok bare ikke så god på smal talk, og føler seg nok til ukomfortabel,  og det smitter.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Tina hun er sikkert bare uerfaren med sånn type sosial setting. De gjorde så mye ut av den osten i klipping, det betyr vel at det _ikke skjedde noe i det hele tatt_! Hun er søt men ja jeg syns også produksjon skulle hjulpet litt, hatt spørsmål og provosert i gang en samtale. Hun burde kjøre på med vin hver kveld, med en litta promille blir det nok mer liv og personlig fra guttene. Han stakkaren i sofaen prøvde å stille spørsmål hennes svar var bare «nei» «jo ja» «sikkert» 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken88

Jeg får veldig vondt av Tina, samtidig som jeg får følelsen av at hun virkelig vil dette her og at hun vil finne seg en kjæreste. Kanskje det har litt med at det er så mange rundt henne på en og samme gang? Men det er jo en del av konseptet. Jeg er så stygt redd for at han hun kanskje velger til slutt velger å ikke fortsette eller se an om det kan bli noe nettopp fordi hun ikke åpner seg og er mer frampå. Hun stenger seg veldig inne og gir veldig lite av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Hun ene av frierne til Sebastian kunne jeg tenkt meg selv! Guri malla, så nydelig😍

Hvem av de? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (Akkurat nå):

Hvem av de? 

Må skyndte meg å si at damer på hennes alder uansett er altfor unge for meg, Hehe. Men det er Susann. Syns hun er så utrolig flott😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...