Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021


Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Håper det løsner litt for Tina etter hvert - at hun bare er ukomfortabel foran kamera?

Hun virker ikke interessert i å bli kjent med noen av guttene, og byr virkelig ikke på seg selv. Hun virker egentlig mest opptatt av seg og sitt. Det vil overraske meg stort om hun ender opp med en av de som er igjen.

Sebastian ser ut til å kose seg med oppmerksomheten fra frierne sine. Han er flink til å prate med jentene og har lagt opp til fine aktiviteter. Men det virker også som at han forventer litt vel mye av jentene såpass tidlig. Men han er kanskje redd at han ikke rekker over alle tre før han må sende dem hjem.  Bare han ikke blir FOR ivrig...

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dråpe skrev (46 minutter siden):

Håper det løsner litt for Tina etter hvert - at hun bare er ukomfortabel foran kamera?

Hun virker ikke interessert i å bli kjent med noen av guttene, og byr virkelig ikke på seg selv. Hun virker egentlig mest opptatt av seg og sitt. Det vil overraske meg stort om hun ender opp med en av de som er igjen.

Ååh hu er bare super søt!!😂 ..sjenert og snål! Jeg tror hu overtenker litt for mye. Ja hun er litt klein, men Halo… sitte å prate å bli kjent med kamera midt oppi trynet..de fleste er ikke helt seg selv i sånne situasjoner.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nafiaa skrev (8 timer siden):

Så enig! Før så var det en fin blanding av koselig, morsomme aktiviteter og masse flørting. Nå er det bare kjedelig og ekstremt politisk korrekt alt sammen. Nå er det nesten ingen friere igjen på flere av gårdene, og nesten ingen har flørtet noe annet enn bittelitt. Ikke rart flere trekker seg, oppstår jo ikke følelser og interesse av sånt. 

 

Er de redd for å miste tv-seerne om det går for sakte frem/ for lite som skjer? Enig at tv-serien har tapt seg 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Ragne er så på pga konkurransen, til syvende og sist tror jeg at hun er for ung og vimsete til å etablere seg. Når kameraene blir slått av, og om hun er igjen til slutt, blir det garantert ikke å vare.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Reagerte på at programlederen sa til Tinas gutter, at de måtte skjerpe seg og bli mer flørtete. Hallo? De prøver jo så godt de kan men hun responderer jo ikke på noe. Skal de liksom presse seg på henne? Da hadde jo det og blitt feil garantert. Irriterte meg at hun tok på Tina med silkehansker når hun snakket med henne, hun hadde trengt en mer tydelig beskjed om å skjerpe seg. Og litt mer konkrete råd og tips til flørting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16

Synes det og var litt ironisk at Sebastian savner at jentene tar mer initiativ og er på. Han sendte jo hjem hun som gjorde det. 😅

Jeg begynner å skifte litt mening, jeg tror at Oline kan passe mer for han dersom hun begynner å flørte litt mer og ikke er så opptatt av å være «ordentlig» hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (11 minutter siden):

Synes det og var litt ironisk at Sebastian savner at jentene tar mer initiativ og er på. Han sendte jo hjem hun som gjorde det. 😅

Jeg begynner å skifte litt mening, jeg tror at Oline kan passe mer for han dersom hun begynner å flørte litt mer og ikke er så opptatt av å være «ordentlig» hele tiden.

Joda, men han må jo være tiltrekt av de og det var han ikke av henne 😛 Men tror heller ikke Oline er en god match. Hun virker for rolig og ser ikke helt for meg at hun er villig til å flytte helt opp til Lofoten, for tviler på at han er villig til å flytte på seg. Holder mer en knapp på Elise. De virker mer like. Men hun må uten tvil tørre å slippe seg litt mer løs. Men man får se. Ser ut som det blir litt mer action på Sebastian neste uke 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere som er litt skeptiske til Ragne. Hun er veldig ung, og neppe klar for å etablere seg i Lofoten. Får en følelse av at konkurransen har gått henne til hodet, hun skal vinne samme hva. Såg på teaseren for neste episode også, hun sier noe om at nå er det "game on" og nå skal hun ta det hun vil ha. Noe Sebastian selvfølgelig ser ut til å falle for (ser ut som de skal kysse). Han lar seg påvirke veldig av at hun er "på", han virker litt enkel der, så jeg tipper han velger henne til slutt. Men jeg tror aldri at det vil vare. Elise er nok den som passer han best, men jeg tror hun blir mer en kompis for han. Oline hadde vært det sikreste valget tror jeg, hun er nok mer "hel ved" og et sikrere kort å satse på enn Ragne. Og så er hun jo ufattelig søt også da!

Tina.. jeg lurer egentlig på hvorfor hun har meldt seg på. Jeg skjønner at hun er usikker og uerfaren, men slik hun holder på nå, ser jeg ikke hvordan hun i det hele tatt skal kunne nærme seg en mann? Hun ble jo heeeelt forstyrret og satt ut da han ene ga henne et lite klapp på ryggen. Hun er ekstremt forknytt stakkar.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (9 timer siden):

Enig med dere som er litt skeptiske til Ragne. Hun er veldig ung, og neppe klar for å etablere seg i Lofoten. Får en følelse av at konkurransen har gått henne til hodet, hun skal vinne samme hva. Såg på teaseren for neste episode også, hun sier noe om at nå er det "game on" og nå skal hun ta det hun vil ha. Noe Sebastian selvfølgelig ser ut til å falle for (ser ut som de skal kysse). Han lar seg påvirke veldig av at hun er "på", han virker litt enkel der, så jeg tipper han velger henne til slutt. Men jeg tror aldri at det vil vare. Elise er nok den som passer han best, men jeg tror hun blir mer en kompis for han. Oline hadde vært det sikreste valget tror jeg, hun er nok mer "hel ved" og et sikrere kort å satse på enn Ragne. Og så er hun jo ufattelig søt også da!

Tina.. jeg lurer egentlig på hvorfor hun har meldt seg på. Jeg skjønner at hun er usikker og uerfaren, men slik hun holder på nå, ser jeg ikke hvordan hun i det hele tatt skal kunne nærme seg en mann? Hun ble jo heeeelt forstyrret og satt ut da han ene ga henne et lite klapp på ryggen. Hun er ekstremt forknytt stakkar.

Skulle jo tro at Sebastian ser det vi ser, men han vil heller kanskje ha en kortvarig romanse med den han er mest tiltrukket av enn å satse på en av de andre? Fysisk tiltrekning kommer jo først ut…

Enig når det gjelder Tina. Hun tenkte kanskje at hun var mer klar i forkant, men så blitt satt ut av settingen (hvilket jeg kan forstå).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina har det mest lukkede kroppsspråket jeg har sett på lenge. Selv når hun går holder hun armene i kors foran seg, og hun passer på å sette seg i god avstandfra frierne. Men vi ser selvfølgelig kun det tv2 har klippet det til. Jeg ser ikke for meg at det blir kjæreste der på gården, i alle fall.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise og Oline virker super søte💗 Men jeg føler Sebastian er en person som fort kan bli litt mye? Ragne har jeg ikke sansen for i det hele tatt, hun virker ekstremt eiersyk, skal være best liksom og er der bare for konkurranse føler jeg/fremheve seg selv..🥵💩 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Fikk så vondt av Oline.. Sebastian presser alt for mye! Legger nesten føring på at man må være intim , hvis ikke så ryker man ut. Hva med å bare gi jentene tid ?

Sebastian burde egentlig bare velge Ragne.. Men er ikke alltid den som er kjappest og mest fysisk som er det langvarige. Men bryr meg egentlig ikke så mye om han og hans valg.  Fikk bare litt avsmak på fremgangsmåten hans. Online,  og Elise, fortjener noe bedre. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir igrunn spennende å se om det lønner seg å være veldig frempå å "gi alt" .  Eller vær litt tilbakeholden sånn som Oline og Elise. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sisevt skrev (16 minutter siden):

Vil bare si at det er ekstremt langt fra studentlivet i Levanger og til Lofoten 🙂

Ja, tviler på at det blir å vare om hun blir valgt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sebastian må jo mangle sosial intelligens? Både mannen og jeg måpte da vi så hvordan seansen med Oline utspilte seg. Stakkars jente. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny_Lane skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Sebastian må jo mangle sosial intelligens? Både mannen og jeg måpte da vi så hvordan seansen med Oline utspilte seg. Stakkars jente. 

 

Spoiler

Ja, det var absolutt på grensen altså! Når man begynner å gråte fordi det ble for mye for fort,  og han sier "kanskje jeg skulle gått all inn og kyssa " er det noe grunnleggende man ikke har fått med seg. Når han i tillegg klarte å plukke opp at hun ble litt ukomfortabel og frøs til  , men ikke forstod at han pusha for mye.

Håpet at hun skulle si nei til å bli med videre... Håper ikke han velger henne til slutt     ,da kommer hun til å bli fullstendig overkjørt. Ragne klarer nok å sette han mer på plass , ev. dumpe han, uten at jeg synes synd på han av den grunn. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny_Lane skrev (35 minutter siden):
  Skjul innhold

Sebastian må jo mangle sosial intelligens? Både mannen og jeg måpte da vi så hvordan seansen med Oline utspilte seg. Stakkars jente. 

 

Oi nå er jeg spent på å se dagens episode 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...