Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021


Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte gå under den dagen som hun fristen sa at søsteren hadde skrevet brevet... Må være lov å dra en hvit løgn , vel🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mykemule skrev (24 minutter siden):

Skal absolutt se på,men hadde glemt hvor kleine speeddatene kan være! 🙂

Samme her 🙈 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har hoppet over en del i forkant da. Før har vi brukt å få se når frierne får brevene, og når de leser de og velger ut sine favoritter. Kanskje det er for å skåne de som får få brev? Det er jo litt småkleint når programlederen sier entusiastisk.. "Duuuu har fååååått... *bonden venter forventningsfullt*... 5 brev!!"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo en tråd, admin må bare slette min som er på feil sted da. 😊

 

Det var jo litt.. Ehh..mye spesielt, ja. Er det vel alltid. Men ekstra i år, elle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (4 timer siden):

Men de har hoppet over en del i forkant da. Før har vi brukt å få se når frierne får brevene, og når de leser de og velger ut sine favoritter. Kanskje det er for å skåne de som får få brev? Det er jo litt småkleint når programlederen sier entusiastisk.. "Duuuu har fååååått... *bonden venter forventningsfullt*... 5 brev!!"

Jeg likte å få vite antall brev. Kanskje det ikke er så mange som skriver inn lenger? Utvalget til den kvinnelige bonden kan jo tyde på det... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde gått glipp av en episode, da det ikke var så mye introduksjon, hvor mange brev har søkere fått, etc. Men helt greit når det har kommet i gang. :) Gleder meg til flere episoder!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (2 timer siden):

Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig...

Reagerte også på det. ''Bare si ifra''. Okei, så hun skal massere han før hun i det hele tatt vet om hun blir valgt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (20 timer siden):

Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig...

Haha! Hun ville vel gjøre noe originalt og friskt noe da, og så ble det litt mageplask 🙈 

Jeg er nødt til å sitte med fjernkontrollen i hånda når jeg ser dette programmet, jeg skrur av lyden eller skrur fort over på en annen kanal når det blir for kleint 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt utrolig å se på. 🙆‍♀️😂 Tina er jo priceless. Klippingen er rar også i år, men den fungerer jo til å holde meg interessert. Selv om jeg blir irritert/skuffa når "svaret" kommer og det ikke er så spennende likevel.. 🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (20 timer siden):

🙈 

Jeg er nødt til å sitte med fjernkontrollen i hånda når jeg ser dette programmet, jeg skrur av lyden eller skrur fort over på en annen kanal når det blir for kleint 

Hvorfor ser du på da hvis du synes det er så kleint? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (9 timer siden):

Hvorfor ser du på da hvis du synes det er så kleint? 

Tror ikke jeg er den eneste som ser på JPK fordi det er putetv, du.......

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (48 minutter siden):

Tror ikke jeg er den eneste som ser på JPK fordi det er putetv, du.......

Neida, jeg sitter også med puta klar 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...