Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2021


Peggy-Lovise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heartland skrev (17 timer siden):

Var det ingen episode i går? 🤔

Nei, var fotballkamp 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets bønder er så herlige. Ole-Johan virker snill og god tvers gjennom. Håper alle finner kjærligheten ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Sebastian sender ut Ragne neste gang.. 

Enig med deg over her, Ole Johan virker som en utrolig snill og god mann 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket over reaksjonen til Susann. Hun virket litt bitter? Ja, jeg skjønner at hun synes det var leit, men det er jo hans valg å ta, for å finne den rette. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susanne er veldig intens, både i kroppsspråk og formuleringer. Jeg tror man fort kan bli overveldet av en sånn intensitet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (5 timer siden):

Susanne er veldig intens, både i kroppsspråk og formuleringer. Jeg tror man fort kan bli overveldet av en sånn intensitet. 

Jeg syns hun var utrolig sjarmerende. Men flotte jenter de tre som er igjen også, da:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Jeg likte Susanne veldig godt, syntes skikkelig synd på henne når hun måtte dra hjem. Det må jo være lov til å bli lei seg uten å bli beskyldet for å være bitter.

I motsetning til mange her så tror jeg ikke at Oline passer sammen med Sebastian. Jeg synes hun virker altfor alvorlig, hun smiler nesten aldri og tuller heller ikke. Jeg kan ikke helt se for meg at det et noe som vil fungere i lengden. Så det må nok bli enten Ragne eller hun andre.

Endret av Mattie16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise88 skrev (På 21.10.2021 den 20.45):

Hva er intenst med Susanne? Syntes hun var en søt jente. Ragne er vel den mest intense?

Ragne er den mest intense og tar sin plass. Ser ut som bonden digger det. Litt usikker på om det vil gå over/ er konkurranseinstinkt om hun står til slutt? Virker unektelig veeeldig interessert nå da, litt for mye for de andre frierne tror jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (57 minutter siden):

Eller er det bare meg? 

Enig i at Tina virker rar.
Jeg vil tippe det er fordi hun har kamera på seg, kombinert med at hu aldri har vært i forhold før. 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise88 skrev (På 21.10.2021 den 20.45):

Hva er intenst med Susanne? Syntes hun var en søt jente. Ragne er vel den mest intense?

Jeg tror det er blikket som gjør at jeg tenker det. Stirrende blikk og søker øyekontakt hele tiden. I tillegg reagerte jeg på oppførselen da hun ble sendt hjem, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hva - men noen av kommentarene virket litt kryptiske. Jeg får kaninkokervibes.

Jeg synes ikke Ragne er intens på samme måte, hun er mer utadvendt og søker oppmeksomhet, men ikke like krevende i samtale og kroppsspråk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det mye som skjedde. Jeg kan skjønne at Sebastian tiltrekkes av Ragne, hun er i mine øyne sjarmerende og har mye positiv energi. Oline og hun andre virker ganske rolige av seg. 

Det var fint å se Tine i samtale med programleder Gunhild. Hun må nok finne ut av dette med flørting og nærhet i lag med han hun ender opp med. 

Litt kjip situasjon for Ole Johan, men kanskje like greit?!

Klarer ikke helt å interessere meg så mye for Stefan og co. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (9 minutter siden):

I dag var det mye som skjedde. Jeg kan skjønne at Sebastian tiltrekkes av Ragne, hun er i mine øyne sjarmerende og har mye positiv energi. Oline og hun andre virker ganske rolige av seg. 

Det var fint å se Tine i samtale med programleder Gunhild. Hun må nok finne ut av dette med flørting og nærhet i lag med han hun ender opp med. 

Litt kjip situasjon for Ole Johan, men kanskje like greit?!

Klarer ikke helt å interessere meg så mye for Stefan og co. 

Ja, Ragne er veldig søt, men har også litt på følelsen at hun er mer interessert i at det også er en konkurranse der hun kan vinne han over de andre🤷‍♀️Hun virker ikke heeeelt klar for ett forhold og flytting til Lofoten. Men han virke som en type som liker at man er frempå, så kan fort være det ender opp med å bli de 2😊 

 

Ja, Tina må nok step up the game om noen av frierne skal bli værende. 

 

Ole Johan har alltid hatt de 2 som er igjen som favoritter fra start, så jeg tror det bare er en bra ting selv om det garantert var ubehagelig at 2 trakk seg samme dag. 

Blir spennende å se om det blir litt mer action hos Stefan etterhvert. Hun med rødt hår virker litt besatt av han🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BK89 skrev (27 minutter siden):

Ja, Ragne er veldig søt, men har også litt på følelsen at hun er mer interessert i at det også er en konkurranse der hun kan vinne han over de andre🤷‍♀️Hun virker ikke heeeelt klar for ett forhold og flytting til Lofoten. Men han virke som en type som liker at man er frempå, så kan fort være det ender opp med å bli de 2😊 

Blir spennende å se om det blir litt mer action hos Stefan etterhvert. Hun med rødt hår virker litt besatt av han🙈🙈

Enig og enig 🙂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minosa skrev (20 minutter siden):

Jakten har virkelig blitt kjedelig. Så vidt jeg klarte å se ferdig dagens episode 😴

Så enig! Før så var det en fin blanding av koselig, morsomme aktiviteter og masse flørting. Nå er det bare kjedelig og ekstremt politisk korrekt alt sammen. Nå er det nesten ingen friere igjen på flere av gårdene, og nesten ingen har flørtet noe annet enn bittelitt. Ikke rart flere trekker seg, oppstår jo ikke følelser og interesse av sånt. 

Og hun Tina, hvorfor er hun med? Hun er jo helt tydelig ikke klar for å dele livet med noen. 

Nei, jakten på kjærligheten har virkelig tapt seg. Trist 😪

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det ikke blir slik at det er ragne han ender opp med, og så var det kun for å komme på tv hun ble med. Sitter med følelsen av at han ender opp med å bli lurt, bare en følelse. Håper jeg tar feil. Men ser flere over her reagerer på akkurat det samme. Burde nok velge Oline eller hun andre 🤷‍♀️

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...