Hjertestein Skrevet 1. november 2021 #81 Del Skrevet 1. november 2021 Prelunia skrev (9 timer siden): Vis skjult innhold Fikk så vondt av Oline.. Sebastian presser alt for mye! Legger nesten føring på at man må være intim , hvis ikke så ryker man ut. Hva med å bare gi jentene tid ? Sebastian burde egentlig bare velge Ragne.. Men er ikke alltid den som er kjappest og mest fysisk som er det langvarige. Men bryr meg egentlig ikke så mye om han og hans valg. Fikk bare litt avsmak på fremgangsmåten hans. Online, og Elise, fortjener noe bedre. Spoiler I KNOW!!! Jeg mistet all sans for han. Har lenge hatt litt uggen magefølelse om/av han og idag fikk jeg det bekreftet. Han er en slaskete type som trolig ikke er til å stole på. Jeg kunne aldri i livet blitt sammen med en slik mann. Oline virker så herlig, for hennes del så håper jeg han ender opp med Ragne og jeg kan garantere at det forholdet blir ikke å vare. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 1. november 2021 #82 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Hjertestein skrev (25 minutter siden): Skjul innhold I KNOW!!! Jeg mistet all sans for han. Har lenge hatt litt uggen magefølelse om/av han og idag fikk jeg det bekreftet. Han er en slaskete type som trolig ikke er til å stole på. Jeg kunne aldri i livet blitt sammen med en slik mann. Oline virker så herlig, for hennes del så håper jeg han ender opp med Ragne og jeg kan garantere at det forholdet blir ikke å vare. Spoiler I dag reagerte jeg også! Han pushet Oline altfor hardt! Hva er greia med at hvis de skal bli værende MÅ de være intime? Virker som et påskudd slik at han skal få kline med flest mulig. Han fremstår som en slesking! Stakkars Oline, synes det var respektløst av ham. Oline virker så utrolig god og skikkelig, jeg håper hun finner seg en fantastisk fyr! ❤️ Han velger nok Ragne, for hun er "lettest på tråden" og det faller han visst for.. tviler på det varer, hun er knapt ferdig med tenårene.. Endret 1. november 2021 av Heartland 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 1. november 2021 #83 Del Skrevet 1. november 2021 Han der Sebastian er way too much, og prater hele tiden om den kosen. S-l-a-p-p av liksom.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 1. november 2021 #84 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg er litt uenig med dere ang Sebastian. Jeg synes det er rart at Oline stivner sånn når hun sitter tett med han. Men mulig det er fordi hun er så ulik meg selv. Jeg har alltid visst om jeg likte noen og da holdt jeg heller ikke tilbake fysisk. Så jeg tenkte at hun egentlig ikke likte han så godt likevel. Så jeg kan forstå Sebastians reaksjon på et vis. Samtidig blir det litt rart og unaturlig å sitte og snakke så mye om det hele tiden, det kommer vel naturlig tenker jeg. Jeg følte egentlig og at Ragner presset seg selv litt nå, for hun stivnet jo og forrige gang, når de satt tett. De eneste som har virket avslappede og naturlige er de to som han har sendt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 1. november 2021 #85 Del Skrevet 1. november 2021 Nå mistet jeg sansen for Sebastian. Han pushet alt for mye og brydde seg tilsynelatende ikke om at Oline var ukomfortabel og hadde sine grenser. Selvfølgelig er fysisk tiltrekning og kontakt viktig, men man kan kjenne på det uten å mase så mye som Sebastian gjorde nå. I tillegg er det foran kamera, så jeg skjønner SÅ godt at Oline var tilbakeholden. Håper hun drar hjem og møter en mann som respekterer henne. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 1. november 2021 #86 Del Skrevet 1. november 2021 En liten del av meg tenker at kara til Tina hadde fortjent bedre. De virker jo som så hyggelige karer. Jeg skjønner at man kan bli satt ut av kamera, men Tina gir jo knapt noe respons i enkelte situasjoner… 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 1. november 2021 #87 Del Skrevet 1. november 2021 Sally-Go-Round skrev (10 minutter siden): En liten del av meg tenker at kara til Tina hadde fortjent bedre. De virker jo som så hyggelige karer. Jeg skjønner at man kan bli satt ut av kamera, men Tina gir jo knapt noe respons i enkelte situasjoner… Jeg er enig. Hun er sikkert egentlig en hyggelig dame, men synes ikke hun fremstår så sympatisk overfor mennene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 1. november 2021 #88 Del Skrevet 1. november 2021 Tulipanpiken skrev (1 time siden): Nå mistet jeg sansen for Sebastian. Han pushet alt for mye og brydde seg tilsynelatende ikke om at Oline var ukomfortabel og hadde sine grenser. Selvfølgelig er fysisk tiltrekning og kontakt viktig, men man kan kjenne på det uten å mase så mye som Sebastian gjorde nå. I tillegg er det foran kamera, så jeg skjønner SÅ godt at Oline var tilbakeholden. Håper hun drar hjem og møter en mann som respekterer henne. Helt enig.. de har dessuten kjent hverandre i 2-3 dager bare! Det er lett å tenke at sesongen er lang, men de er vel på gården bare en uke? Ikke rart hun trenger mer tid. Hjelper vel ikke at det står en haug kamerafolk og crew og stirrer. Men hva driver Se og Hør med her da?? Spoiler sluttresultatet?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 1. november 2021 #89 Del Skrevet 1. november 2021 Heartland skrev (16 minutter siden): Helt enig.. de har dessuten kjent hverandre i 2-3 dager bare! Det er lett å tenke at sesongen er lang, men de er vel på gården bare en uke? Ikke rart hun trenger mer tid. Hjelper vel ikke at det står en haug kamerafolk og crew og stirrer. Men hva driver Se og Hør med her da?? Spoiler sluttresultatet?? Ble så sur når jeg så det der! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 2. november 2021 #90 Del Skrevet 2. november 2021 norskehavet skrev (9 timer siden): Ble så sur når jeg så det der! Det sier seg vel selv at det er Ragne han velger til slutt hvis de er betatt av hverandre?? Hvor ufattelig klønete av Se og Hør!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 2. november 2021 #91 Del Skrevet 2. november 2021 Heartland skrev (1 time siden): Det sier seg vel selv at det er Ragne han velger til slutt hvis de er betatt av hverandre?? Hvor ufattelig klønete av Se og Hør!! Tenker det samme.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 2. november 2021 #92 Del Skrevet 2. november 2021 Guri, så klein denne episoden var. Gunhild pusher på med intimitetsoppfordringer, for å minne dem på at det ikke er venner de leter etter her. Og bøndene (bortsett fra Tina) tar oppfordringen på strak arm. Han ene bonden (Stefan) som skal kose med damene, det er bare noe utrolig kleint med "moden kjærlighet", altså.... Selv om jeg ikke er så langt unna disse damene i alder selv... 😛 Elsker å se på, men til akkurat denne episoden var det godt å ha en pute å gjemme seg bak 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 2. november 2021 #93 Del Skrevet 2. november 2021 Hvem var egentlig han bohus jonas? Hva er han kjent for? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 2. november 2021 #94 Del Skrevet 2. november 2021 hobbykokken skrev (20 minutter siden): Hvem var egentlig han bohus jonas? Hva er han kjent for? Maxbo-jonas 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 2. november 2021 #95 Del Skrevet 2. november 2021 Summer lady skrev (13 minutter siden): Maxbo-jonas 😅 Maxbo var det ja 😂 men er han kjent for noe? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 2. november 2021 #96 Del Skrevet 2. november 2021 Dråpe skrev (På 26.10.2021 den 1.44): Håper det løsner litt for Tina etter hvert - at hun bare er ukomfortabel foran kamera? Huff. Det er rett og slett smertefullt å se på.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 2. november 2021 #97 Del Skrevet 2. november 2021 Sebastian er bare pinlig å se på. Hvem tror han at han er?? Guds gave til kvinnen? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 2. november 2021 #98 Del Skrevet 2. november 2021 Summer lady skrev (4 timer siden): Maxbo-jonas 😅 Det var uansett godt å se litt entusiasme i huset til Tina, selv om det var for en venn av henne. Hun er ei bra dame, bevares, men jeg tror ikke Jakten er det rette stedet for å debutere med dating. Nå ser det mest ut som frierne har det gøy sammen, de tre, uten henne. Ole-Johan tror jeg kan spille seg selv fullstendig ut over sidelinja ved å si rett ut at akkurat nå er det nøyaktig 50/50 mellom dem (jeg tror Ellen "leder" likevel). Han virker nokså trygghetssøkende og litt overveldet av det hele. De to resterende damene ser ut til å være rolige og frie for drama, og nå får han jo mer tid med bare de to, og slipper å stresse med valg på noen dager. Stefan får jeg ikke helt taket på. Der har de liksom blitt en vennegjeng, alle sammen. Plutselig er de bare 3 damer igjen, uten at det har skjedd noe som helst, egentlig. Lene tror jeg blir litt for mye litt for tidlig, de to andre har jeg egentlig ikke fått noe inntrykk av. Ragne er nok den beste matchen for Sebastian, i alle fall i det korte løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 2. november 2021 #99 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) Sebastian virket bare skikkelig kåt. Blir for dumt. For et mas! Slapp av, og la ting komme naturlig. Eneste han snakker om er å være fysisk 🙄 Endret 8. november 2021 av Irja 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 3. november 2021 #100 Del Skrevet 3. november 2021 Tv-teamet har nok pushet på ganske heftig. Sebastian har nok bare gjort det de har bedt om. 🙈 Ikke så lett å vite hva man skal gjøre med kameraene opp i ansiktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå