Sally-Go-Round Skrevet 8. november 2021 #121 Del Skrevet 8. november 2021 Ella Grisella skrev (12 minutter siden): Neida, men jeg sitter nesten å venter på det:) Haha 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. november 2021 #122 Del Skrevet 8. november 2021 20 hours ago, Meadow said: Han med brillene (som er hundre ganger kjekkere når han tar de av) virker mest normal av de hun har igjen, jeg holder en knapp på han. Han Maxbo-fyren er litt creepy nesten. Du har helt rett - han med brillene er kjekk 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ascorbinsyre Skrevet 9. november 2021 #123 Del Skrevet 9. november 2021 Mange av frierne har nok ikke tenkt igjennom hva det vil si å flytte til en gård. Og slett ikke alle bøndene har noen gård, Tina feks bor hjemme på en gård med mange familiemedlemmer. Hun har antakelig en egen hest. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 9. november 2021 #124 Del Skrevet 9. november 2021 Glad for at Tina omsider sendte hjem Svein Erik. Synes han var både creepy og rar for å være ærlig. Og hvorfor i alle dager hadde han med seg et helt NETT med fotballer, og en sånn svær taktikk-tavle med magneter som trenere bruker i garderoben?? Altså WTF?? 😂 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 9. november 2021 #125 Del Skrevet 9. november 2021 Meadow skrev (På 4.11.2021 den 15.19): Sebastian kunne bare valgt Ragne med én gang, ikke noe vits i å dra det ut. Daisy_B skrev (På 4.11.2021 den 22.26): Han der Sebastian er jo bare en horndog. Han tar den som byr seg fram, enkelt og greit. Så utrolig kleint når Ragne skulle snakke med venninnen til Sebastian. «Skal æ fortell dæ en hemmelighet? Vi kyssa!» Hvor gammel er hun, 14? Ansiktet til venninnen bare lyste «Æææh okei?» 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 10. november 2021 #126 Del Skrevet 10. november 2021 Heartland skrev (1 time siden): Så utrolig kleint når Ragne skulle snakke med venninnen til Sebastian. «Skal æ fortell dæ en hemmelighet? Vi kyssa!» Hvor gammel er hun, 14? Ansiktet til venninnen bare lyste «Æææh okei?» Haha, ja det var awkward. Fikk vi se venninnens råd til Sebastian etter å ha snakket med jentene? Jeg kan bare anta at hun holdt en god knapp på Oline. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 10. november 2021 #127 Del Skrevet 10. november 2021 Sebastian ender garantert opp med Ragne, og det er nok like greit. Hun virker som samme type. Han er skikkelig ufyselig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 10. november 2021 #128 Del Skrevet 10. november 2021 Jolanda skrev (44 minutter siden): Sebastian ender garantert opp med Ragne, og det er nok like greit. Hun virker som samme type. Han er skikkelig ufyselig. Men han har er veldig godt øye til Oline. Virker som han har likt henne hele tiden. Blir spennende å se😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 10. november 2021 #129 Del Skrevet 10. november 2021 Magrat skrev (7 minutter siden): Men han har er veldig godt øye til Oline. Virker som han har likt henne hele tiden. Blir spennende å se😊 For meg virker det som han liker Oline best egentlig... Bare at han lar seg blende av den fysiske delen . Like greit, da jeg tror han hadde overkjørt Oline i et forhold og tatt for mye plass. Regne klarer å sette han på plass, tror jeg , og kreve plassen sin mer. Synes uansett at oppførselen hans er usmakelig. Da han satt der med begge jentene på hver sin side , med store svetteringer under armene , og prøvde å dra begge i hver sin armkroken, som om han var Hugh Hefner himself🤮 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 10. november 2021 #130 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg vet ikke om dere er klar over det, men frierne til Sebastian har dratt på tur sammen etter innspilling. Hadde det være like aktuelt om en endte opp med ham? Regner med at mye av det de snakker om er nettopp ham. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 10. november 2021 #131 Del Skrevet 10. november 2021 Ryddet for personangrep. Vintemorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2021 #132 Del Skrevet 10. november 2021 1 hour ago, Sally-Go-Round said: Jeg vet ikke om dere er klar over det, men frierne til Sebastian har dratt på tur sammen etter innspilling. Hadde det være like aktuelt om en endte opp med ham? Regner med at mye av det de snakker om er nettopp ham. Er det sant? Spennende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 10. november 2021 #133 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg tror at dersom han velger Oline så kommer det ikke til å bli noe. Tror det bare ville fadet ut... Dersom han velger Ragne har de et kort forhold, og så skjærer det seg. Bare tipper. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2021 #134 Del Skrevet 10. november 2021 Oline virker som en skikkelig bra dame, håper hun finner seg noe bedre enn han her! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 10. november 2021 Forfatter #135 Del Skrevet 10. november 2021 Nutz skrev (1 time siden): Er det sant? Spennende! Kan bekrefte at dette er sant 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 10. november 2021 #136 Del Skrevet 10. november 2021 Kameratene til Sebastian sier at han har en spesiell væremåte/ er litt mye. Tror ikke dette er typen for Oline, så håper hun finner seg noe bedre ja . Sebastian trenger å jekke seg med et par ti hakk 😓 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 10. november 2021 #137 Del Skrevet 10. november 2021 Ser også at de har vært på tur i sammen alle frierne. Er ikke dette merkelig? Tipper ingen er sammen med han. Han finner sikker ei etter innspilling. Bare gjetter utfallet og føler meg frem. Når er dette spilt inn egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 10. november 2021 #138 Del Skrevet 10. november 2021 Emilie88 skrev (1 time siden): Ser også at de har vært på tur i sammen alle frierne. Er ikke dette merkelig? Tipper ingen er sammen med han. Han finner sikker ei etter innspilling. Bare gjetter utfallet og føler meg frem. Når er dette spilt inn egentlig? Hvor ser dere at de har vært på tur? Instaen dere er privat, men følger dere de der selvom eller har det stått i nyhetene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 10. november 2021 #139 Del Skrevet 10. november 2021 Heartland skrev (23 timer siden): Glad for at Tina omsider sendte hjem Svein Erik. Synes han var både creepy og rar for å være ærlig. Og hvorfor i alle dager hadde han med seg et helt NETT med fotballer, og en sånn svær taktikk-tavle med magneter som trenere bruker i garderoben?? Altså WTF?? 😂 Jeg lo høyt av det du skrev her. Litt av en karakter! Kunne tenkt meg å sett han i andre tv-program. Sær type, men Gud så underholdende at han var slik. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 10. november 2021 #140 Del Skrevet 10. november 2021 Hjertestein skrev (47 minutter siden): Hvor ser dere at de har vært på tur? Instaen dere er privat, men følger dere de der selvom eller har det stått i nyhetene? Jeg søkte opp Ragne. Hun har lukket Instagram, men åpen VSCO som hun har lenket til på Insta: https://vsco.co/ragnegronning/media/6179e25014899b08941cfe3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå