Peggy-Lovise Skrevet 31. august 2021 #1 Del Skrevet 31. august 2021 Hva tror dere om årets sesong? Skal dere se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 6. september 2021 #2 Del Skrevet 6. september 2021 Skal absolutt se på,men hadde glemt hvor kleine speeddatene kan være! 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 6. september 2021 #3 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg måtte gå under den dagen som hun fristen sa at søsteren hadde skrevet brevet... Må være lov å dra en hvit løgn , vel🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. september 2021 #4 Del Skrevet 6. september 2021 mykemule skrev (På 6.9.2021 den 18.24): Skal absolutt se på,men hadde glemt hvor kleine speeddatene kan være! 🙂 Ekspander Samme her 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 8. september 2021 #5 Del Skrevet 8. september 2021 Men de har hoppet over en del i forkant da. Før har vi brukt å få se når frierne får brevene, og når de leser de og velger ut sine favoritter. Kanskje det er for å skåne de som får få brev? Det er jo litt småkleint når programlederen sier entusiastisk.. "Duuuu har fååååått... *bonden venter forventningsfullt*... 5 brev!!" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. september 2021 #6 Del Skrevet 8. september 2021 Her var det jo en tråd, admin må bare slette min som er på feil sted da. 😊 Det var jo litt.. Ehh..mye spesielt, ja. Er det vel alltid. Men ekstra i år, elle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. september 2021 #7 Del Skrevet 8. september 2021 Heartland skrev (På 8.9.2021 den 18.35): Men de har hoppet over en del i forkant da. Før har vi brukt å få se når frierne får brevene, og når de leser de og velger ut sine favoritter. Kanskje det er for å skåne de som får få brev? Det er jo litt småkleint når programlederen sier entusiastisk.. "Duuuu har fååååått... *bonden venter forventningsfullt*... 5 brev!!" Ekspander Jeg likte å få vite antall brev. Kanskje det ikke er så mange som skriver inn lenger? Utvalget til den kvinnelige bonden kan jo tyde på det... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 9. september 2021 #8 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg trodde jeg hadde gått glipp av en episode, da det ikke var så mye introduksjon, hvor mange brev har søkere fått, etc. Men helt greit når det har kommet i gang. Gleder meg til flere episoder! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 10. september 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 10. september 2021 Jeg blir så flau på 50+ damene sine vegne 🤣 (ikke alle.. men alltid noen som stikker seg ut) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 10. september 2021 #10 Del Skrevet 10. september 2021 Trist Ola ikke er med videre, virker ikke som det er mye vondt i den karen der. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 10. september 2021 #11 Del Skrevet 10. september 2021 Finnes ikke noe mer kjedelig program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 10. september 2021 #12 Del Skrevet 10. september 2021 Synes det var rart at Lene ikke ble med videre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 13. september 2021 #13 Del Skrevet 13. september 2021 Synes deltakerne er veldig modige. Håper noen finner sin rette! ❤ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 14. september 2021 #14 Del Skrevet 14. september 2021 Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 14. september 2021 #15 Del Skrevet 14. september 2021 Heartland skrev (På 14.9.2021 den 11.49): Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig... Ekspander Reagerte også på det. ''Bare si ifra''. Okei, så hun skal massere han før hun i det hele tatt vet om hun blir valgt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 15. september 2021 #16 Del Skrevet 15. september 2021 Heartland skrev (På 14.9.2021 den 11.49): Fikk litt vondt av frieren til Stefan som kom med den massasjeoljen i forrige uke, blunket og hevdet hun var en ramp. Det blir veldig desperat og pinlig... Ekspander Haha! Hun ville vel gjøre noe originalt og friskt noe da, og så ble det litt mageplask 🙈 Jeg er nødt til å sitte med fjernkontrollen i hånda når jeg ser dette programmet, jeg skrur av lyden eller skrur fort over på en annen kanal når det blir for kleint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 16. september 2021 #17 Del Skrevet 16. september 2021 Det er jo helt utrolig å se på. 🙆♀️😂 Tina er jo priceless. Klippingen er rar også i år, men den fungerer jo til å holde meg interessert. Selv om jeg blir irritert/skuffa når "svaret" kommer og det ikke er så spennende likevel.. 🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 16. september 2021 #18 Del Skrevet 16. september 2021 non_stop skrev (På 15.9.2021 den 8.50): 🙈 Jeg er nødt til å sitte med fjernkontrollen i hånda når jeg ser dette programmet, jeg skrur av lyden eller skrur fort over på en annen kanal når det blir for kleint Ekspander Hvorfor ser du på da hvis du synes det er så kleint? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 16. september 2021 #19 Del Skrevet 16. september 2021 MsElliot skrev (På 16.9.2021 den 5.30): Hvorfor ser du på da hvis du synes det er så kleint? Ekspander Tror ikke jeg er den eneste som ser på JPK fordi det er putetv, du....... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. september 2021 #20 Del Skrevet 16. september 2021 non_stop skrev (På 16.9.2021 den 15.29): Tror ikke jeg er den eneste som ser på JPK fordi det er putetv, du....... Ekspander Neida, jeg sitter også med puta klar 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå