AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #161 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.29): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a 1. Fordi det ikke er trygt. Vi er fysisk underlegne dere og kan ikke bare stole på at fremmede menn/menn generelt vil oss vel. 2. Fordi vi blir dømt som løse/horer/sluts om vi gjør det. Anonymkode: cebf8...f9b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #162 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vil ikke dere kvinner ha en fighter? For det er det jeg er. Alt har vært galt i livet mitt kort sagt. Men at jeg likevel er i utdanningen betyr bare at jeg er en fighter. Men det er ikke godt nok for dere. Dere vil heller ha pappagutter som fikk alt servert fra dag én på Ullern. Kvinner velger de som vinner, ikke de som har gått den vanskeligste veien. Anonymkode: dc271...34a Kan du slutte å bruke "dere"? Det er ikke noe oss kvinner, for det enkelte kvinner mener behøver ikke jeg som kvinne være enig i. Fighter kan være positivt det, men en som generaliserer kvinner vil jeg ikke ha. Det er forskjellige ting som skal klaffe, blant annet kjemien mellom oss. Og så må du like meg, og jeg deg. Og jeg må føle vi har like verdier. Det er viktigst for meg, og det vil jeg bli respektert for. Andre kvinner har andre ting som er viktige for seg. Til opplysning har jeg intet spesifikt ønske om en "pappagutt". Men dersom han har gode verdier og vi har en fin kjemi, hadde han sikkert fått en sjans han også. Anonymkode: e45c1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #163 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere står på sluttstreken og velger vinnerne. Selv om de ble dyttet frem dit. Hvor hard vei man har gått spiller ingen rolle for kvinner siden dere er overfladiske. Anonymkode: dc271...34a Når du kaller absolutt alle kvinner overfladiske, beklager, men det er ikke rart du ikke finner kjæreste. Vær så snill å jobb med dette, for problemet ligger inni deg og det er bare du som kan løse det. Anonymkode: e45c1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #164 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): På hvilken måte respekterer jeg ikke kvinner? Mens de som går rundt og tafser på kvinner og skårer gjør det? Anonymkode: dc271...34a De som går rundt å tafser på kvinner uten samtykke respekterer ikke kvinner nei! Du generalsierer kvinner, noe som viser lite respekt på en litt annen måte... Anonymkode: e45c1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #165 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skjønner du ikke at om bare én kvinne tenkte annerledes så hadde generaliseringen falt bort? Når jeg alltid har blitt avvist har jeg lov til å generalisere at kvinner ikke liker det jeg er. 180 høyde, slank, bred kjeve, sterk hake osv. For det er jo fakta. Anonymkode: dc271...34a Du hae ikke mer "lov" til å generalisere fordi om du dessverre har blitt avvist. Kan være de ikke likte utseendet ditt, men kan også være de ikke likte personligheten eller ikke følte kjemi. Jeg beklager at du har hatt vonde opplevelser. Men det beste da er å ta det som en mann, ikke begynne å generalisere kvinner. Det er krenkende mot oss. Anonymkode: e45c1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #166 Del Skrevet 30. august 2021 TS, du blir aldri fornøyd så lenge du holder på slik som du gjør. Ikke godt å si om du har "tungt for det" eller om du troller. Du bruker svært mye tid på disse trådene dine men kommer ikke en millimeter nærmere ditt mål, fordi du bare går rundt i ring med de samme påstandene og fordommene dine. Du klarer ikke å gi noen eksempler på hva du gjør for å bli kjent med kvinner, f.eks. hva du sier, eller hvilke kvinner du prøver å få kontakt med. Ved spørsmål om dette blir du bare diffus og vag i svarene, uten å komme med noe konkret. Du gjør åpenbart ikke noe annet enn å bare være på et eller annet sted kvinner befinner seg, og tro at det er nok, jfr. tittel på denne tråden. Det virker klart at du ikke har noe særlig med venner, i hvert fall ingen kvinnelige venner. Likevel tror du at du vet alt om kvinner, fordi du har lest ett eller annet på nett. Du tillegger alle kvinner bare negative egenskaper, så det blir jo likevel ikke bra nok for deg samme hva kvinner gjør eller ikke gjør. Eksempler fra(de mange) tidligere tråder: Hvis kvinner ikke ser på deg, hevder du det skyldes din etnisitet, at kvinnene er rasistiske. Og hvis kvinner faktisk ser på deg, hevder du det også skyldes rasisme. Du tror også at du er offer for en gigantisk konspirasjon alle kvinner deltar i, og at ditt liv for all framtid ble avgjort på ungdomsskolen. Du nekter å ta til deg at dine problemer kan bedres om du arbeider med deg selv og ditt kvinne - og menneskesyn, du insisterer på at problemene skyldes noe du ikke kan endre(etnisitet, utseende). På den måten gjør du deg selv til et offer uten noe som helst ansvar, i det du gir alle andre skyld for dine plager, og gir dem ansvar for å fjerne dine problemer. Men andre har nok med sine egne problemer, som du ikke engang enser. Du mener kvinner har plikt til å stille opp for deg og gi deg det du vil ha, uten at du kan si noe om hva du har å gi dem. Ett av flere paradokser i dine overbevisninger: Du rakker ned på menn som er seksuelt aktive, samtidig som du klager over at du ikke er seksuelt aktiv, dvs. du klager over at du ikke er en "Chad", at du ikke er en sånn mann som de du ser ned på. Hvorfor er du så opptatt av å være en sånn mann som du avskyr? Det finnes jo ikke logisk. Anonymkode: ddda3...a06 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #167 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Føler med deg for forstår veldig godt hva du mener. Det er typisk for KG - om du spør om noe her, så går de feministiske panserstyrkene til angrep med en gang, Ironisk nok er disse samme "pro-feminist" debattantene feige når det gjelder å diskutere på andre forum. Det er her de koser seg og kan holde stand mot menn og sortere dem ut etter Adolf og Darwin sin seleksjonsmodell. Needless to say, disse feministene som sier deg imot her, hadde blitt most av overveldende respons på andre forum og du hadde hatt mye mer støtte på andre forum, og da mener jeg absolutt ikke "Incel" forum, men andre forum der menn stort sett dominerer. Da hadde det gått litt mer lys opp for disse her som angriper deg. Du har et godt poeng der du sier at det skal kun 1 for å knuse det man kan kalle for "hypotesen" din, men det er så utrolig vanskelig å finne til og med ei, for en del menn nå og det viser hvor ekstreme moderne kvinner er blitt. Bare se bort ifra de som svarer her at de "ikke går etter menn med enten penger eller utseende", for vi har faktisk ingen bevis på hva en anonym kode svarer. Tipper at en del av disse svarer bare for å sette kvinner sine ekstreme holdninger i "bedre lys", men fakta er at du har observert helt korrekt hvordan altfor mange kvinner er. Du kan sammenligne det med denne massesuggesjonen her. Alle vil være CV-droner. Ok, ikke alle, men det er ikke langt unna. https://e24.no/naeringsliv/i/LAdWM4/ny-undersoekelse-aatte-av-ti-unge-vil-bli-ledere Alle damer vil leke tøff "leder" og "prestisje" og alt det der. Flinke piker med CV-en slik at de kan maksimere sitt nivå til enda høyere nivå, mens de tråkker på mange andre menn. Men tilbake til forholdstallet 0 Versus 1. Så utrolig forskjellig, nesten som sperregrensa mellom 3,9 og 4,0 ved Stortingsvalg. Du "ber" om kun ei ( 1 ) som "ser deg", men det er så vanskelig. Men nå skal jeg si deg noe og ikke stritt imot. Absorber det fullstendig. Bossy / Whiny Princesses her til lands liker utseende og penger. Dette vet vi alle sammen, på samme måte som de er hjernevasket til å være CV-droner nesten alle som en. Så jeg forstår at du vil ha ei som liker deg for "hva du er", men i dagens samfunn - her i Vest-Europa iallfall, så er mange moderne kvinner fullstendig dysfunksjonelle, da tenker jeg spesielt på Skandinavia. Hvis ikke du har utseende med deg, så må du gjøre alt i din makt for å skaffe deg penger. Med andre, her kan vi dele mennene i denne gruppa, siden kvinner fortsatt kjører Animal Planet følelser, så man har ikke noe annet valg enn å dele det opp i følgende grupper. 1) Menn som har både penger og utseende. Disse kan knulle omtrent hvem de vil, og kvinner hopper på deres cocks dagen lang. Sperm flyter overalt og i alle hull. 2) Menn som har kun utseende med seg. Fortsatt som gruppe nr 1) De har det bra over en viss periode i livet og kan pløye gjennom alt de vil. 3) Menn som ikke har utseende med seg, men har penger. Denne gruppa er også veldig bra, så disse får også en god del damer å velge imellom. Så det er lite problemer her heller. Dette er topp tre gruppene, kan du s. Så kommer gruppenummer 4 og 5. Det er disse som faller gjennom og det begynner å bli en del av de, som er blitt silt ut etter Adolf og Darwin-modellen. 4) Menn som verken har utseende eller penger med seg. Disse sliter en god del, men på papiret er det fortsatt noe slags "håp" for dem, så lenge de har den fysiske og psykiske helsen med seg. Men så kommer gruppe nr 5. 5) Menn som verken har utseende eller penger med seg, og har heller ikke noe god helse som følge av dette. Disse er fullstendig desimert og ødelagt, og det er intet håp for disse, nettopp fordi de aller, aller fleste kvinner ikke gidder å gi dem noe håp. Som du riktig påpeker - tallet 0 versus tallet 1 er ekstremt viktig. En annen ting som er viktig å påpeke er at det bør ikke være kun snakk om sex her. La oss ignorere sex fullstendig. Glemme alt som har med "penetrering" å gjøre. Problemet er når man er isolert og fullstendig utsultet på den måten du er, og jeg har også opplevd det samme i perioder, så gjør det noe med en - og det er veldig, veldig vondt. Man føler seg som biologisk søppel, som er klar til å sendes i sånn bio-avfallspose og rett i søpla. Det er sånn man føler seg. Problemet er ikke bare fraværet av sex, men også: 1) Fraværet av kyss på munnen 2) Fraværet av kyss på kinnet 3) Fraværet av klem fra det motsatte kjønn 4) Fraværet av generell berøring fra det motsatte kjønn Så dette er veldig ille, faktisk i sum, hakket verre enn å ikke ha sex i det hele tatt. Tenk bare om man kunne få en hand-job i det minste. Trenger ikke være sex med penetrering i det hele tatt. Vanlig runk med hånda fra det motsatte kjønn. Men når alt kommer til alt. Så koker det ned til en ting i det kapitalistiske samfunnet vi lever i og det er penger. Penger. Penger. Penger og penger. Nevnte jeg penger? Skjønner du tegninga? Og har man penger, så er tilgang til enhver form som berøring eller oppmerksomhet fra det motsatte kjønn så så mye lettere. Glem alt det der med at noen skal "like deg for hva du er", for ingen liker deg for "hva du er", det kommer først langt NED på lista - altså din personlighet og hvordan du er. Det første kvinner gjør er å foreta en "scanning" av deg innenfor de første 5 minuttene og sjekker sikkert menn online og i sosiale medier også. I dag er det slik at du kan sjekke den man skal på date med via sosiale medier før man i det hele tatt har hatt første date. Det er så mekanisk og tragisk at det ikke går an. Jeg tror at du hadde hatt mye mer suksess med damer på 1990-tallet, siden du nevner det med å "plukke noen opp på gata". Det var tross alt sånn vi gjorde det på den tiden, inkludert diverse butikker, busstopp og ikke minst utesteder. Det var ingen apps, og Instagram og annet tullball. Det var bare å gå til en dame, å kjøre Joey stilen fra Friends: Howww yoooou dooo-ing? 😃 Eller Stifler stilen: Hey biatch 😂 Det var good times. Det var det altså. Er trist at du ikke kan oppleve det. Idag kan man ikke bare gå til ei dame og snakke med henne, for da havner man straks som en hashtag på nettet: VilBarePrateLitt 🤣 Så du spør hvordan damer velger: De har Tinder nå, og kan igjen praktisere Adolf og Darwin metoden der med ekstremt-fanatisk seleksjon via appen. Digitaliseringen de siste 15 - 17 årene er noe av det beste som har skjedd kvinner. Og noe av det verste som har skjedd menn i den moderne tid. Akkurat dette har ikke noe med feminisme å gjøre, men digitalisering. Rett og slett teknologi. Ingen visste at det skulle bli slik, på samme måte som de som laget dette visste ikke at de samme sosiale mediene skulle nå brukes til å spre mildt sagt løgnaktige budskap, for plutselig alle fikk tilgang til en digital platform. Anonymkode: c7dbe...734 Ok så, jeg er kvinne. Jeg sier ikke at utseende ikke er en del av det. Det er hele personen som får meg til å falle for noen. Personlighet, utseende, verdier, holdninger, kjemi mellom oss. Samtidig er jeg ikke opptatt av det overfladiske. En person med en personlighet jeg misliker blir ikke så fin utseendemessig for meg, mens en med er utseende som mange synes ikke er så fint kan være helt nydelig i mine øyne hvis han har en fin personlighet. Det TS gjør er å generalisere kvinner noe sykt. Sier ikke at jeg ikke har sympati med ham for at han opplever å bli avvist, det har jeg, men jeg sier at sympatien faller og blir vanskeligere å ha for ham når han virker bitter og gir alle kvinner skyld for at enkelte har avvist ham. Det er jo ikke noe galt i å avvise noen en gang, selv om det er trist at noen opplever det ofte. Selv er jeg kvinne og blir avvist jeg også. Det du skriver om penget og "tilgang" på seksuell berøring. Selv er jeg ikke opptatt av penger. Kan dog ikke snakke for alle, men det er ikke alle som bryr seg om det. Når man snakker om "tilgang" på seksuell berøring, handjob osv, beveger man seg langt bort fra hva de fleste jenter ønsker, da veldig mange ønsker en emosjonell relasjon med kjærlighet og ikke bare det fysiske, spesielt ikke når det blir såpass enveis. Jeg tror flere menn brenner seg på at de blir for kyniske, og dermed ikke klarer å bygge opp en sterk og god relasjon til kvinener, som er det mange av oss ønsker og trenger for å i det helle tatt kunne være intime. Anonymkode: e45c1...54a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #168 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så det er faktisk kvinner som står for hele forandringen i hvordan man møtes og alle kvinner har høyere krav. Man må være forhåndsgodkjent. Spontan kjærlighet er ikke mulig lenger pga kvinner. Men allikevel mener de fortsatt at de ikke har makten. I tillegg stemmer de på venstresiden bare fordi de vil presse så mye penger ut av menn som mulig, mens de puler Chad. Nei det er de som hater menn. Anonymkode: dc271...34a - Jeg er kvinne og har ikke "krav" annet enn at vi klaffer. Det innebærer selvsagt noe, men jeg har ingen liste og er åpen. - Jeg stemmer på venstresiden, men å påstå at det er for å presse menn for penger er helt fullstendig idiotisk. Et eksempel på hvorfor jeg stemmer som jeg gjør, er at jeg synes klimasaken er veldig viktig. - Hvem er Chad? Jeg ligger ikke med ham og heller ingen andre jeg ikke føler meg veldig komfortabel med. - Jeg hater ikke menn. Anonymkode: e45c1...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 30. august 2021 #169 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynner navnet ditt på C, og slutter på had? 😂 Anonymkode: 51edb...6aa Definitivt ingen Chad 😅 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva vil sjekket opp si? Anonymkode: dc271...34a Er jo et godt spørsmål egentlig. Greia er at jeg er litt sjenert og det skal litt til for at jeg tar initiativ, så med sjekket opp så mener jeg at hun både direkte og indirekte tydelig ga uttrykk for at hun var interessert i mer enn bare smalltalk Endret 30. august 2021 av Jdz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #170 Del Skrevet 30. august 2021 Ts er enspora og uten evne til å ta til seg ny kunnskap og lager tråd etter tråd. Vi burde slutte svare for Ts er ikke interressert i noen av svarene. Anonymkode: 8e162...3c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. august 2021 #171 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.29): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a Det gjør de….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #172 Del Skrevet 30. august 2021 Alterego666 skrev (35 minutter siden): Det gjør de….. Hvem plukker de opp? Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #173 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS, du blir aldri fornøyd så lenge du holder på slik som du gjør. Ikke godt å si om du har "tungt for det" eller om du troller. Du bruker svært mye tid på disse trådene dine men kommer ikke en millimeter nærmere ditt mål, fordi du bare går rundt i ring med de samme påstandene og fordommene dine. Du klarer ikke å gi noen eksempler på hva du gjør for å bli kjent med kvinner, f.eks. hva du sier, eller hvilke kvinner du prøver å få kontakt med. Ved spørsmål om dette blir du bare diffus og vag i svarene, uten å komme med noe konkret. Du gjør åpenbart ikke noe annet enn å bare være på et eller annet sted kvinner befinner seg, og tro at det er nok, jfr. tittel på denne tråden. Det virker klart at du ikke har noe særlig med venner, i hvert fall ingen kvinnelige venner. Likevel tror du at du vet alt om kvinner, fordi du har lest ett eller annet på nett. Du tillegger alle kvinner bare negative egenskaper, så det blir jo likevel ikke bra nok for deg samme hva kvinner gjør eller ikke gjør. Eksempler fra(de mange) tidligere tråder: Hvis kvinner ikke ser på deg, hevder du det skyldes din etnisitet, at kvinnene er rasistiske. Og hvis kvinner faktisk ser på deg, hevder du det også skyldes rasisme. Du tror også at du er offer for en gigantisk konspirasjon alle kvinner deltar i, og at ditt liv for all framtid ble avgjort på ungdomsskolen. Du nekter å ta til deg at dine problemer kan bedres om du arbeider med deg selv og ditt kvinne - og menneskesyn, du insisterer på at problemene skyldes noe du ikke kan endre(etnisitet, utseende). På den måten gjør du deg selv til et offer uten noe som helst ansvar, i det du gir alle andre skyld for dine plager, og gir dem ansvar for å fjerne dine problemer. Men andre har nok med sine egne problemer, som du ikke engang enser. Du mener kvinner har plikt til å stille opp for deg og gi deg det du vil ha, uten at du kan si noe om hva du har å gi dem. Ett av flere paradokser i dine overbevisninger: Du rakker ned på menn som er seksuelt aktive, samtidig som du klager over at du ikke er seksuelt aktiv, dvs. du klager over at du ikke er en "Chad", at du ikke er en sånn mann som de du ser ned på. Hvorfor er du så opptatt av å være en sånn mann som du avskyr? Det finnes jo ikke logisk. Anonymkode: ddda3...a06 Så når jeg skylder på min dårlige foreldre så setter jeg meg i «offerrollen» da også i følge dere. Dere må jo bestemme dere hva som er årsaken. Uansett hva jeg sier så sier dere alltid «offerrolle». Det betyr at det er DERES mening som er gjortopp. Ikke min. Dere er uten evne til å forandre dere. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #174 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så når jeg skylder på min dårlige foreldre så setter jeg meg i «offerrollen» da også i følge dere. Dere må jo bestemme dere hva som er årsaken. Uansett hva jeg sier så sier dere alltid «offerrolle». Det betyr at det er DERES mening som er gjortopp. Ikke min. Dere er uten evne til å forandre dere. Anonymkode: dc271...34a Hvordan er det du skylder på dine foreldre og hva for, TS? Du generaliserer veldig igjen ved å bruke "dere". Jeg kan kun stå for det jeg skriver selv, ikke det andre kvinner skriver. Og andre kvinner skal ikke måtte stå for det jeg skriver. Ønsker du selv å bli satt i samme bås som andre menn, siden du gjør det med kvinner? Menn som trakasserer og utfører overgrep? Anonymkode: e45c1...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 30. august 2021 #175 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så når jeg skylder på min dårlige foreldre så setter jeg meg i «offerrollen» da også i følge dere. Dere må jo bestemme dere hva som er årsaken. Uansett hva jeg sier så sier dere alltid «offerrolle». Anonymkode: dc271...34a Hva tenker du at oppnår/ evt hvilke problemer tenker du at du løser ved å skylde på en dårlig oppvekst/ barndom, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #176 Del Skrevet 30. august 2021 Hespe3 skrev (1 time siden): Hva tenker du at oppnår/ evt hvilke problemer tenker du at du løser ved å skylde på en dårlig oppvekst/ barndom, da? Sikkert ingenting. Jeg oppfylte ikke kravene uansett så har vel ingenting å si hvordan barndommen min var. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå