Gå til innhold

Slikker du musa hennes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du å slikke musa til kjæresten? Og damer- liker der å bli slikket? Jeg leser en del tråder at folk lager på å få hår i munnen - men slikker du venusberget, eller er det ikke midt under det er best å slikke og bli slikket, der mange fjerner hår? 

Jeg synes ellers ikke det gjør noe å kjenne noen hår mot tunga. 

Anonymkode: 17c63...8e6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en selvfølge å gå ned på hu

• Liker 22
Skrevet

Jeg elsker oralsex, både å gi og få. Vi begge er helt øytrale på frisering, men vi liker variasjon.

Anonymkode: c6181...73f

• Liker 3
Skrevet

Er dame, og liker ikke å bli slikket. 

Anonymkode: 366e5...faa

• Liker 7
Skrevet

Ja, elsker å bli slikket.

Anonymkode: 69040...e77

• Liker 5
Skrevet

Jeg slikker så ofte jeg kan 😍

• Liker 11
Skrevet

Ja, minst annenhver gang. Kunne vært hver gang, men liker å variere litt. Hun ber meg om å gjøre det, og det er tydelig at hun liker det.

Anonymkode: eb738...fa2

• Liker 4
Skrevet

Ja jeg slikker, liker å tilfredstille kvinnen min!

Anonymkode: 3cf15...7e8

• Liker 12
Skrevet

Elsker å bli slikket, og mannen elsker å gjøre det😍

(Samme gjelder suging, selvsagt)

Anonymkode: b04aa...904

• Liker 12
Skrevet

Klart jeg slikker fitta! Noe av det beste som finns er å kjenne en kvinne komme i munnen på meg jo,🙈

Skrevet

Selvsagt gjør jeg det. Det e fantstisk 

Anonymkode: 2f537...45e

• Liker 6
Skrevet

Hun vil ikke, liker det ikke. Ikke alle damer som liker slikking

Anonymkode: 78bd1...3e8

• Liker 1
Skrevet

Nei musa vasker seg selv

AshamedSimpleDevilfish-max-1mb.gif

images?q=tbn:ANd9GcQUEoTwokCG1tSBAwgN5AC

images?q=tbn:ANd9GcRJ5swgJd60331yZC8PRoe

Anonymkode: 3d1bf...e57

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun vil ikke, liker det ikke. Ikke alle damer som liker slikking

Anonymkode: 78bd1...3e8

Det er en kunst å finne de rette damene! 😉

Anonymkode: b8714...9be

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir så stressa for å komme i munnen/ansiktet på han at jeg hele tiden ligger og «holder igjen» og klarer derfor ikke helt å nyte det. Men skjønner at mange menn vil, fir jeg er selv glad i å suge kuk og se nytelsen og det intime med å ha kjønnet i munnen. Men foretrekker å suge fremfor å bli slikket

Anonymkode: 52885...c3b

• Liker 5
Skrevet

Jeg elsker så lenge det blir gjort av en mann som tenner på det og gjør det med stor lyst 

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg liker det veldig godt, men han må også tenne på det eller like det. 

Jeg har ikke hørt noe om hår, men pleier å barbere bort der han slikker. Så er ikke helt glattbarbert, men vil tro de har hatt andre ting å konsentrere seg om enn å syte og klage over litt hår. 

Anonymkode: 01652...62f

• Liker 6
Skrevet
Scoops skrev (11 minutter siden):

Jeg elsker så lenge det blir gjort av en mann som tenner på det og gjør det med stor lyst 

Det å slikke en dame som nyter det er helt fantastisk, jeg kan holde på i timesvis 😋

• Liker 9
Skrevet

Elsker å bli slukket. Og mannen elsker å slikke meg. Men får klar beskjed at jeg skal være glatt, slik han ikke blir sår. 

Anonymkode: 3296a...384

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker du å slikke musa til kjæresten? Og damer- liker der å bli slikket? Jeg leser en del tråder at folk lager på å få hår i munnen - men slikker du venusberget, eller er det ikke midt under det er best å slikke og bli slikket, der mange fjerner hår? 

Jeg synes ellers ikke det gjør noe å kjenne noen hår mot tunga. 

Anonymkode: 17c63...8e6

Jeg går aldri rett ned på klitten... for jeg liker å terge litt rundt omkring først, for å gjøre henne så kåt som mulig. Da er full busk en demper... Har hun da bare en dott rett over er det helt fantastisk, da får jeg jo også smake på naken hud. Lystdråpene drar jeg opp med tunga og smører og masserer inn klitten med... så nei jeg forlanger ikke frisert, men jeg har bare et håp at hun ikke har det🤞😜

Kvinner som er litt feminim, opptatt med trender og holder hus ryddig og rent, holder også området der nede ryddig og pent? Eller har jeg bare hatt flaks som foretrekker slike kvinner... jeg tror iallefall det er en sammenheng🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...