FreezeandFawn Skrevet 30. november 2021 #2301 Del Skrevet 30. november 2021 Tror i grunn Mads Hansen er den farmen-programlederen jeg har likt best til nå. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2302 Del Skrevet 30. november 2021 Jr.Garcon skrev (2 minutter siden): Tonje i hinderløypa er hands down det dummeste og noe av mest urettferdige jeg noen gang har sett. Urettferdig? Det er det vel ikke! Hun gjorde feil og ble disket og det må hun ta konsekvensene av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2303 Del Skrevet 30. november 2021 FreezeandFawn skrev (Akkurat nå): Tror i grunn Mads Hansen er den farmen-programlederen jeg har likt best til nå. Helt enig! Liker han kjempegodt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2304 Del Skrevet 30. november 2021 Jeg forstår godt at Tonje syns det var både kjipt og bittert å bli disket, spesielt siden hun egentlig hadde gjort det såpass bra, men så utrolig barnslig å ikke klare å glede seg på kjærestens vegne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2305 Del Skrevet 30. november 2021 FreezeandFawn skrev (3 minutter siden): Tror i grunn Mads Hansen er den farmen-programlederen jeg har likt best til nå. Mads er bedre enn Grøtta Grav, men jeg mener at Tiril Sjåstad Christiansen på Farmen Kjendis er mye mer bedagelig og naturlig i rollen enn Mads. Mads kan være masete og virke planløs i hans spørsmål og uttalelser. Føler av og til at han prøver for hardt på noe han ikke helt er komfortabel med. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. november 2021 #2306 Del Skrevet 30. november 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg forstår godt at Tonje syns det var både kjipt og bittert å bli disket, spesielt siden hun egentlig hadde gjort det såpass bra, men så utrolig barnslig å ikke klare å glede seg på kjærestens vegne! Kjærester var de strengt talt ikke, hun har kjent fyren i typ 2 mnd og ja, de har en flørt seg i mellom. Tror hun tenker mye på seg selv nå og det må da være lov? Selvfølgelig er hun keen på å vinne hele greia og slå han!💪🏻😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. november 2021 #2307 Del Skrevet 30. november 2021 Ctrl skrev (3 minutter siden): Mads er bedre enn Grøtta Grav, men jeg mener at Tiril Sjåstad Christiansen på Farmen Kjendis er mye mer bedagelig og naturlig i rollen enn Mads. Mads kan være masete og virke planløs i hans spørsmål og uttalelser. Føler av og til at han prøver for hardt på noe han ikke helt er komfortabel med. Njei, hun har ikke jeg sansen for igjen 😄 men jeg likte ikke GGG heller, jeg da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. november 2021 #2308 Del Skrevet 30. november 2021 Fikk litt vondt av Tonje, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2309 Del Skrevet 30. november 2021 Smurfii skrev (4 minutter siden): Kjærester var de strengt talt ikke, hun har kjent fyren i typ 2 mnd og ja, de har en flørt seg i mellom. Tror hun tenker mye på seg selv nå og det må da være lov? Selvfølgelig er hun keen på å vinne hele greia og slå han!💪🏻😜 Ok, flørten da. Jeg trodde de ble sammen der inne. Uansett er det sykt barnslig å ikke klare å glede seg på en som har stått henne såpass nær under hele oppholdet sine vegne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. november 2021 #2310 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) Yes, Mama G er ute. Bra, Tonje og Heidi veldig fortjent Endret 30. november 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. november 2021 #2311 Del Skrevet 30. november 2021 Dumt med Kåre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2312 Del Skrevet 30. november 2021 Så synd at Kåre måtte dra hjem. Mama G også. Syns så mange misliker Mama G, men jeg digger henne. Veldig spesiell og artig dame. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2313 Del Skrevet 30. november 2021 Ruspus skrev (1 time siden): Var en slik vannhinderløype vanlig på gårdsbruk for hundre år siden? 😏 Nå får jeg håpe Daniel vinner, unner ingen av de andre tre seieren. To av de er direkte usympatisk. Trist at Kåre røyk. Mama G ble som ventet utslått. Hun fra Bergen er sabla flink. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2314 Del Skrevet 30. november 2021 Maydis8 skrev (2 timer siden): Hun fortjener det like mye som alle andre som er igjen. Herlighet. Det gjør hun ikke, det er min mening. Men hun greide seg videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2315 Del Skrevet 30. november 2021 Maydis8 skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hva du kan ha så imot mennesker du aldri har møtt. Virkelig spesielt. Tror jeg hadde skrudd av tvn om det påvirket meg så mye. Og det gjør jeg, får med meg det meste på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. november 2021 #2316 Del Skrevet 30. november 2021 Håper Tonje vinner nå som fineste Kåre er ute! Har aldri fått helt sansen for hverken Simon, Daniel eller Heidi Y. Selv om Heidi Y har imponert meg et par ganger opp gjennom sesongen grunnet handikappet. jeg var nok én av de som trodde hun var easy peasy å slå ut, men å kaste øks å sy, det kan hun, det skal hun ha😚👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2317 Del Skrevet 30. november 2021 jukkapalme skrev (27 minutter siden): Urettferdig? Det er det vel ikke! Hun gjorde feil og ble disket og det må hun ta konsekvensene av. Men hun skjønte ikke det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 30. november 2021 #2318 Del Skrevet 30. november 2021 Håper virkelig ikke Simon eller Tonje vinner, som har sabotert så mye, men som sagt synes jeg det har vært flere hint om at T vant, men vet jo selvsagt ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2021 #2319 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) jaeols skrev (6 minutter siden): Men hun skjønte ikke det! Nei, men det burde hun skjønt, for reglene ble jo godt gjennomgått på forhånd. Selv om jeg skjønner at det er lett å få overtenning og glemme detaljene. Håper Daniel vinner nå! Han og Heidi i finalen hadde vært helt topp! Men aller helst ville jeg at Thorvald skulle stått i finalen, han har vært min favoritt siden dag 1 ❤️ Endret 30. november 2021 av jukkapalme 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penelope Skrevet 30. november 2021 #2320 Del Skrevet 30. november 2021 Hvorfor kom Tonje nærmest på det nest siste kunnskapsspørsmålet - var ikke Kåre bare et tall fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå