Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jr.Garcon skrev (2 minutter siden):

Tonje i hinderløypa er hands down det dummeste og noe av mest urettferdige jeg noen gang har sett. 

Urettferdig? Det er det vel ikke! Hun gjorde feil og ble disket og det må hun ta konsekvensene av. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Tror i grunn Mads Hansen er den farmen-programlederen jeg har likt best til nå. 

Helt enig! Liker han kjempegodt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at Tonje syns det var både kjipt og bittert å bli disket, spesielt siden hun egentlig hadde gjort det såpass bra, men så utrolig barnslig å ikke klare å glede seg på kjærestens vegne! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (3 minutter siden):

Tror i grunn Mads Hansen er den farmen-programlederen jeg har likt best til nå. 

Mads er bedre enn Grøtta Grav, men jeg mener at Tiril Sjåstad Christiansen på Farmen Kjendis er mye mer bedagelig og naturlig i rollen enn Mads. Mads kan være masete og virke planløs i hans spørsmål og uttalelser. Føler av og til at han prøver for hardt på noe han ikke helt er komfortabel med. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår godt at Tonje syns det var både kjipt og bittert å bli disket, spesielt siden hun egentlig hadde gjort det såpass bra, men så utrolig barnslig å ikke klare å glede seg på kjærestens vegne! 

Kjærester var de strengt talt ikke, hun har kjent fyren i typ 2 mnd og ja, de har en flørt seg i mellom. Tror hun tenker mye på seg selv nå og det må da være lov? Selvfølgelig er hun keen på å vinne hele greia og slå han!💪🏻😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Mads er bedre enn Grøtta Grav, men jeg mener at Tiril Sjåstad Christiansen på Farmen Kjendis er mye mer bedagelig og naturlig i rollen enn Mads. Mads kan være masete og virke planløs i hans spørsmål og uttalelser. Føler av og til at han prøver for hardt på noe han ikke helt er komfortabel med. 

Njei, hun har ikke jeg sansen for igjen 😄 men jeg likte ikke GGG heller, jeg da. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (4 minutter siden):

Kjærester var de strengt talt ikke, hun har kjent fyren i typ 2 mnd og ja, de har en flørt seg i mellom. Tror hun tenker mye på seg selv nå og det må da være lov? Selvfølgelig er hun keen på å vinne hele greia og slå han!💪🏻😜

Ok, flørten da. Jeg trodde de ble sammen der inne. Uansett er det sykt barnslig å ikke klare å glede seg på en som har stått henne såpass nær under hele oppholdet sine vegne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at Kåre måtte dra hjem. Mama G også. Syns så mange misliker Mama G, men jeg digger henne. Veldig spesiell og artig dame. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (1 time siden):

Var en slik vannhinderløype vanlig på gårdsbruk for hundre år siden? 😏

Nå får jeg håpe Daniel vinner, unner ingen av de andre tre seieren. To av de er direkte usympatisk. Trist at Kåre røyk. Mama G  ble som ventet utslått. Hun fra Bergen er sabla flink. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Hun fortjener det like mye som alle andre som er igjen. Herlighet. 

Det gjør hun ikke, det er min mening. Men hun greide seg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hva du kan ha så imot mennesker du aldri har møtt. Virkelig spesielt. Tror jeg hadde skrudd av tvn om det påvirket meg så mye.

Og det gjør jeg, får med meg det meste på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tonje vinner nå som fineste Kåre er ute! Har aldri fått helt sansen for hverken  Simon, Daniel eller Heidi Y. Selv om Heidi Y har imponert meg et par ganger opp gjennom sesongen grunnet handikappet. jeg var nok én av de som trodde hun var easy peasy å slå ut, men å kaste øks å sy, det kan hun, det skal hun ha😚👏🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (27 minutter siden):

Urettferdig? Det er det vel ikke! Hun gjorde feil og ble disket og det må hun ta konsekvensene av. 

Men hun skjønte ikke det! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke Simon eller Tonje vinner, som har sabotert så mye, men som sagt synes jeg det har vært flere hint om at T vant, men vet jo selvsagt ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (6 minutter siden):

Men hun skjønte ikke det! 

Nei, men det burde hun skjønt, for reglene ble jo godt gjennomgått på forhånd. Selv om jeg skjønner at det er lett å få overtenning og glemme detaljene.

Håper Daniel vinner nå! Han og Heidi i finalen hadde vært helt topp! Men aller helst ville jeg at Thorvald skulle stått i finalen, han har vært min favoritt siden dag 1 ❤️ 

Endret av jukkapalme
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...