Gå til innhold

Pynter du til Halloween?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pynter litt, for både barnas del OG min egen! Elsker å pynte! Men det er ikke så mye; har en større gresskarlykt i porselen,  et par telysholder formet som gresskar, en skål med «spindelvev», noen lyslenker formet som små gresskar. I tillegg lager barna og jeg litt pynt som flaggermus i papp som vi henger opp ol. På selve Halloween setter vi ut masse lykter og lager et spøkelse som vi henger opp. 
Mannen min syns det er tullete og blir like oppgitt hver gang😆 

 

Anonymkode: a9cd7...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi feirer ikke Halloween. Da hun var yngre var det avogtil Hallo Venn arrangement på bedehuset her.

Dette er en dag hvor det alt for lett å se hvem som er populær nok til å få lov til å gå knask eller knep.

Anonymkode: 87c46...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg skal pynte litt ekstra til Halloween, syns det er kjempekult. Skulle ønske vi nordmenn kunne pynte litt mer til Halloween.

Anonymkode: 4d676...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer verdt år på at jeg ikke kjøper mer pynt til halloween ETTER halloween er over! Da er det så mye billigere.

Men jeg har Nightmare before Christmas pynt ute hele året rundt, mest fordi det er favorittfilmen. Også har jeg noen skaller her og der. Når guttungen blir større så skal vi gjøre mye mer ut av det og pynte hele veien ute på verandaen, vinduene og pynt inne 🦇🎃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke postkasser blir sprengt eller husvegger pepret med egg, så får dere gjøre hva dere vil. Men en bønn fra meg er å være mer inkluderende, lær barna deres det.

Her hater jeg halloween. Det er for meg en dag hvor barn/ungdom som ikke er populær blir holdt utenfor.

Anonymkode: 87c46...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2021 at 4:20 PM, AnonymBruker said:

Halloween, hva er det, liksom? Bryr meg ikke. Og det har jo selvfølgelig blitt "barnas dag", som alt annet i livet. Slår også av ytterlyset på Halloween slik at jeg slipper disse masete barna på døra. For øvrig var jeg ikke plaget av "barn", men ungdommer mellom 12-17 år gikk Halloween, og som kastet egg og annen djevelskap på huset. 

Anonymkode: 12c4c...96e

Når du er såpass gretten fortjente du egg og annen djevelskap lol.

Anonymkode: 773c5...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Nei, egentlig ikke, men jeg ELSKER å skjære ut gresskar da🤩👏👏 Er ganske flink om jeg kan få si det selv🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2021 at 9:15 AM, AnonymBruker said:

Jeg har familie i USA, og var sjokkert første gang jeg var der en oktober og innså hvor stort Halloween faktisk er. Nå er jo mange i Norge fortsatt negative til feiringen, men uansett om man liker det eller ikke, har jo markeringen blitt stor også her. Ifjor hadde jeg som mange andre behov for å pynte litt ekstra opp, så jeg kjøpte inn en del fin pynt i høstfarger/oransje/svart. I år vurderer jeg faktisk trenden som har vært i USA noen år - halloweentre. Man setter opp juletreet i noen dager og dekorerer i halloweenfarger. Helsprøtt, selvfølgelig, men gøy for barna!! Noen flere som pynter opp disse dagene? 

Anonymkode: 61d1c...871

Nei, pynter på ingen måte til halloween.

Anonymkode: 09a78...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 12.52):

Så lenge ikke postkasser blir sprengt eller husvegger pepret med egg, så får dere gjøre hva dere vil. Men en bønn fra meg er å være mer inkluderende, lær barna deres det.

Her hater jeg halloween. Det er for meg en dag hvor barn/ungdom som ikke er populær blir holdt utenfor.

Anonymkode: 87c46...1aa

 

Mener du naboene vil slå igjen dørå om du ikke er populær nok? 

Anonymkode: ae929...001

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. Har ikke noe imot å pynte til det, men bor i en kjeller som ikke er lett å se fra veien. Finnes det lysende store piler man kan feste lett på ulike ting som har teksten «godteri? Følg denne pilen!»

???

Anonymkode: 169be...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er generelt kjempeglad i pynt og dill, så ja, jeg pynter til Halloween 😄 Jeg lager mye av dekorasjonene selv, så det begynner å bli en stor samling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, digger halloween. Her dekoreres vi hele familien både inne og ute. Synes det er utrolig gøy når andre gjør det også. I år har vi en ettåring i hus, så litt spent på hvordan det går med skumle ting rundt i huset 🙈

Anonymkode: d0e8c...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter litt - mest så ungene skal skjønne at det er godteri her (bor i Oslo i et område som ikke har småhusbebyggelse). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pynter mye, men blir mest for vår egen del, for bor "milevis" fra folk i knask eller knep-alder. 

Skjærer ut gresskar, henger opp spøkelse/skjelett o.l ute, har gresskarlykter inne og klipper ut masse i papp og papir med ungene, som vi pynter med.

Anonymkode: 4fde1...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...