Gå til innhold

Tatovering av en bekjent, et dilemma...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La henne lage noe annet til deg, kansje på leggen, så kan du ta sleeve med han flinke

Anonymkode: 4cfcd...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig idé å si ja til at hun tatoverer deg likevel. 

Anonymkode: 10c8f...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts her, 

Jeg har bestemt meg for at hun skal få lov til å utføre tatoveringen likevel. Jeg tror det gir henne en følelse av at jeg har tillit til henne, noe som vi kan bygge videre på. Dessuten er hun flink så det blir neppe et kjipt resultat. Jeg snakket med henne idag og venter på utkast til tatoveringen. Hun stresset veldig på det at jeg sto fritt til avvise utkastene hennes og la henne tegne på nytt. Tror faktisk at dette kan bli gøy... :)

 

 

Anonymkode: cbe88...ff5

Ja ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her, 

Jeg har bestemt meg for at hun skal få lov til å utføre tatoveringen likevel. Jeg tror det gir henne en følelse av at jeg har tillit til henne, noe som vi kan bygge videre på. Dessuten er hun flink så det blir neppe et kjipt resultat. Jeg snakket med henne idag og venter på utkast til tatoveringen. Hun stresset veldig på det at jeg sto fritt til avvise utkastene hennes og la henne tegne på nytt. Tror faktisk at dette kan bli gøy... :)

 

 

Anonymkode: cbe88...ff5

Får håpe du får pult henne da, så kommer det noe godt ut av dette 

Anonymkode: d3c9b...d48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her, 

Jeg har bestemt meg for at hun skal få lov til å utføre tatoveringen likevel. Jeg tror det gir henne en følelse av at jeg har tillit til henne, noe som vi kan bygge videre på. Dessuten er hun flink så det blir neppe et kjipt resultat. Jeg snakket med henne idag og venter på utkast til tatoveringen. Hun stresset veldig på det at jeg sto fritt til avvise utkastene hennes og la henne tegne på nytt. Tror faktisk at dette kan bli gøy... :)

 

 

Anonymkode: cbe88...ff5

Uff. Skaff deg ryggrad :)

Anonymkode: 2df41...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ta en hvit løgn kan du si du fikk gavekort hos denne tatovøren av kjæresten, foreldrene dine etc. 

eller som de over sier, at du ønsker å bruke han 

Anonymkode: 2bfe2...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært ærlig og sagt det at jeg ønsker og har planlagt å ta akkurat denne tatoveringen hos den artisten i Oslo.

Synes ikke det er noen god idé å la en relasjon avgjøre min permanente kroppskunst. La oss si det ikke blir noe mellom dere, eller dere blir uvenner, skal du da sitte å irritere deg grønn over denne tatoveringen livet ut? :P 

Uansett utfall, lykke til!

Endret av infectedsopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør oppdatere om du blir fornøyd med tatoveringa hun lager til deg da.

Håper jo på det for din skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...