Gå til innhold

Tiden frem mot vårbabyen 2024


Annabel

Anbefalte innlegg

Så interessant å høre dine erfaringer med graviditet samtidig som man har en liten aktiv en. Her er det og full fart om dagen, og hun legger seg ikke før halv ni! Kan godt skjønne at graviditeten glemmes litt av da.

Og hurra for snart uke 10! 😁 Går unna dette, stas 🥰

Trener du like aktivt nå som tidligere? Eller er det litt vanskelig å få tiden samtidig som du har en liten en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lillrex skrev (På 23.8.2023 den 8.39):

Så interessant å høre dine erfaringer med graviditet samtidig som man har en liten aktiv en. Her er det og full fart om dagen, og hun legger seg ikke før halv ni! Kan godt skjønne at graviditeten glemmes litt av da.

Og hurra for snart uke 10! 😁 Går unna dette, stas 🥰

Trener du like aktivt nå som tidligere? Eller er det litt vanskelig å få tiden samtidig som du har en liten en?

Så gøy at du synes😃 Kjenner meg veldig igjen, ja! Full fart og stadig noe å holde tankene på😅 Veldig koselig å følge med på din vei mot nr. 2 ❤️

Trener virkelig ikke like mye som før nei! Det har jeg ikke dessverre verken tid eller overskudd til om dagen, men prøver å få til to økter i uka og om det blir noe mer så er det et stort pluss🙈 Har virkelig lært at «alt er bedre enn ingenting» og det er virkelig sant! En periode fikk jeg til en økt i uka, og det er utrolig hvor mye den ene økta faktisk utgjorde😊 

11+6

12 fullgåtte uker i morgen! Det er helt sykt hvor fort tiden går altså, shit. I dag var jeg på min første svangerskapskontroll. Fikk fylt ut helsekortet for gravide og tatt blodprøver, blodtrykk, urinprøve osv. Slipper glukosebelastningstesten denne gangen da, det ble jeg faktisk veldig glad for å høre🙊🎉

Har forresten fått ny fastlege, så opplevelsen denne gangen var langt bedre enn da jeg var hos min forrige fastlege (hvis noen husker jeg skrev om det, haha!). Ellers er det egentlig lite å skrive om, dagene går og jeg koser meg masse sammen med mini som skal være hjemme litt til🥰 Ammer fremdeles en til to ganger om dagen, men merker at puppene begynner å bli ganske ømme nå faktisk - så det begynner å bli litt ubehagelig🙈 Jobb går bra, og formen er veldig god!

Til uka er det ny UL, noe jeg er veldig spent på! Håper alt er bra der inne og at lille spira koser seg og vokser som h*n skal!🥹❤️
 

Edit: forresten! Jeg er ganske sikker på at jeg allerede har kjent bevegelser ved noen anledninger😅 Altså jeg VET at det er altfor tidlig for bevegelser, men det har kjentes helt likt ut som de første bevegelsene jeg kjente med nr. en (da kjente jeg de i uke 16). Det er en følelse jeg har kjent verken før eller etter forrige graviditet, så jeg vet at det i alle fall ikke er luft. Ganske forvirrende med andre ord - fordi det har fremstått som svake bevegelser, samtidig som fosteret fremdeles er så lite at det ikke skal kunne være mulig!🙊

Noen andre som har opplevd helt sykt tidlige bevegelser (eller noe som ligner helt på det)?

Endret av Annabel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To økter i uka er jo virkelig bra da! Jeg prøver å få til minst en, helst to, men er så mye som skal rekkes om dagen, så er helt klart fornøyd med en 😊 

Så godt at alt går bra, og at svangerskapskontroll var hyggelig. Hva er grunnen til at man eventuelt slipper glukosebelstningstesten? Den var ikke akkurat så trivelig nei 🙈😅

Jeg kjente jo ikke bevegelser sist før uke 18/19. Men jeg har opplevd mye fantomsparking etter graviditeten. Det er ikke jevnt og trutt, men kanskje annenhver/hver tredje mnd kan jeg nesten sverge på at det sparker inni der. Så for meg er det vell noe tarmene driver med iblant som føles veldig likt 🤔 Men det kan vell hende det er bevegelser du merker allerede selvom det er tidlig? 🤞😊

Masse lykke til på ultralyd neste uke, det blir stas 😍🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (6 timer siden):

To økter i uka er jo virkelig bra da! Jeg prøver å få til minst en, helst to, men er så mye som skal rekkes om dagen, så er helt klart fornøyd med en 😊 

Så godt at alt går bra, og at svangerskapskontroll var hyggelig. Hva er grunnen til at man eventuelt slipper glukosebelstningstesten? Den var ikke akkurat så trivelig nei 🙈😅

Jeg kjente jo ikke bevegelser sist før uke 18/19. Men jeg har opplevd mye fantomsparking etter graviditeten. Det er ikke jevnt og trutt, men kanskje annenhver/hver tredje mnd kan jeg nesten sverge på at det sparker inni der. Så for meg er det vell noe tarmene driver med iblant som føles veldig likt 🤔 Men det kan vell hende det er bevegelser du merker allerede selvom det er tidlig? 🤞😊

Masse lykke til på ultralyd neste uke, det blir stas 😍🥰

Jaa, helt enig!! En er kjempebra🤩💪🏻

Jeg vet faktisk ikke, men tror det bare var fordi jeg har tatt den før og den var helt fin, i tillegg til at det ikke var noen andre risikofaktorer inni bildet! Så veldig deilig å slippe ja🥰 Husker det var så tidkrevende og utrolig kjedelig å bare måtte sitte på venterommet🙊

Haha, du det kan godt hende det er fantomspark jeg også kjenner! Eller et eller annet kroppen stryrer med😂 Kanskje jeg bare ikke har lagt merke til det tidligere og derfor er sikler på at jeg ikke har kjent det siden forrige graviditet? Tenker uansett å bare nevne det for hun jeg skal til neste gang bare for å se hva hun sier, om det faktisk er mulig eller må være noe annet, haha!

Tusen takk! Ja, det blir utrolig spennende altså😍😍 Håper tiden går fort frem til da🤞🏻

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snart 12 uker!!! :rodmer: Må være så deilig å ha kommet til den milepælen! Nesten den største av de alle føler jeg! 
 

Det er virkelig mulig å kjenne liv så tidlig jo! :hjerter: Med førstemann kjente jeg første tegn på liv 14+2, og jeg hadde i tillegg morkaken foran. Kjentes ut som en liten fjær som kilte nedover sakte. Absolutt ikke noe luftboble det hvert fall :ler: Jeg tror absolutt det er mulig, og når man har kjent liv før så vet man litt mer hva man skal kjenne igjen også. Er veldig spent selv jeg, på om jeg klarer å kjenne det enda tidligere denne gangen. Håååper ikke morkaken er foran nå også, for det var så kjedelig sist! :himle:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ er du 12 uker allerede? Når skjedde dette? :ler:

Jeg er 100% sikker på at jeg kjente tidlig bevegelse nå med sistemann, nr 3 da. Jeg var hos JM på sykehuset rundt uke 10/11 og jeg sa til ho at jeg vet det høres helt på styr ut, men jeg er sikker på at jeg har kjent noe. Ho mente at det var ikke utenkelig at man kan kjenne noe så tidlig hvis man er veldig sensitiv til hva man kjenner.
Så jeg har trua :jepp: 

Hvordan er formen?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (På 7.9.2023 den 12.58):

Så gøy at du synes😃 Kjenner meg veldig igjen, ja! Full fart og stadig noe å holde tankene på😅 Veldig koselig å følge med på din vei mot nr. 2 ❤️

Trener virkelig ikke like mye som før nei! Det har jeg ikke dessverre verken tid eller overskudd til om dagen, men prøver å få til to økter i uka og om det blir noe mer så er det et stort pluss🙈 Har virkelig lært at «alt er bedre enn ingenting» og det er virkelig sant! En periode fikk jeg til en økt i uka, og det er utrolig hvor mye den ene økta faktisk utgjorde😊 

11+6

12 fullgåtte uker i morgen! Det er helt sykt hvor fort tiden går altså, shit. I dag var jeg på min første svangerskapskontroll. Fikk fylt ut helsekortet for gravide og tatt blodprøver, blodtrykk, urinprøve osv. Slipper glukosebelastningstesten denne gangen da, det ble jeg faktisk veldig glad for å høre🙊🎉

Har forresten fått ny fastlege, så opplevelsen denne gangen var langt bedre enn da jeg var hos min forrige fastlege (hvis noen husker jeg skrev om det, haha!). Ellers er det egentlig lite å skrive om, dagene går og jeg koser meg masse sammen med mini som skal være hjemme litt til🥰 Ammer fremdeles en til to ganger om dagen, men merker at puppene begynner å bli ganske ømme nå faktisk - så det begynner å bli litt ubehagelig🙈 Jobb går bra, og formen er veldig god!

Til uka er det ny UL, noe jeg er veldig spent på! Håper alt er bra der inne og at lille spira koser seg og vokser som h*n skal!🥹❤️
 

Edit: forresten! Jeg er ganske sikker på at jeg allerede har kjent bevegelser ved noen anledninger😅 Altså jeg VET at det er altfor tidlig for bevegelser, men det har kjentes helt likt ut som de første bevegelsene jeg kjente med nr. en (da kjente jeg de i uke 16). Det er en følelse jeg har kjent verken før eller etter forrige graviditet, så jeg vet at det i alle fall ikke er luft. Ganske forvirrende med andre ord - fordi det har fremstått som svake bevegelser, samtidig som fosteret fremdeles er så lite at det ikke skal kunne være mulig!🙊

Noen andre som har opplevd helt sykt tidlige bevegelser (eller noe som ligner helt på det)?

Så utrolig spennende at du har begynt å kjenne liv allerede nå! Har du kjent noe mer til det? 

Håper alt står bra til med deg ellers, og at alt ser bra ut på ultralyd🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (På 7.9.2023 den 21.49):

Hurra for snart 12 uker!!! :rodmer: Må være så deilig å ha kommet til den milepælen! Nesten den største av de alle føler jeg! 
 

Det er virkelig mulig å kjenne liv så tidlig jo! :hjerter: Med førstemann kjente jeg første tegn på liv 14+2, og jeg hadde i tillegg morkaken foran. Kjentes ut som en liten fjær som kilte nedover sakte. Absolutt ikke noe luftboble det hvert fall :ler: Jeg tror absolutt det er mulig, og når man har kjent liv før så vet man litt mer hva man skal kjenne igjen også. Er veldig spent selv jeg, på om jeg klarer å kjenne det enda tidligere denne gangen. Håååper ikke morkaken er foran nå også, for det var så kjedelig sist! :himle:

Åh, ja det er en fantastisk følelse! Og det kommer til å bli enda deilig etter TUL, dersom alt viser seg å være slik det skal❤️ Nå har jeg jo ikke sett mini siden uke 7, og jeg tenker jo (så klart🙄) at mye kan ha skjedd på disse ukene, og at utviklingen plutselig har stoppet opp eller noe. Men det er jo heldigvis elstremt liten sjanse for det!🤞🏻🥰

Oi, 14+2 er jo kjempetidlig, og da særlig med morkaka foran! Så utrolig gøy! Lurer på når du starter å kjenne bevegelser denne gangen😍

Kakaoen skrev (På 11.9.2023 den 18.59):

Hæ er du 12 uker allerede? Når skjedde dette? :ler:

Jeg er 100% sikker på at jeg kjente tidlig bevegelse nå med sistemann, nr 3 da. Jeg var hos JM på sykehuset rundt uke 10/11 og jeg sa til ho at jeg vet det høres helt på styr ut, men jeg er sikker på at jeg har kjent noe. Ho mente at det var ikke utenkelig at man kan kjenne noe så tidlig hvis man er veldig sensitiv til hva man kjenner.
Så jeg har trua :jepp: 

Hvordan er formen?

Haha, jeg vet! Jeg aner faktisk ikke?😂 Og nå er det snart uke 13, how?!?!:bond:

oi, så spennende at hun sa det😍 Jeg tror absolutt også det kan være mulig om man er veldig sensitiv! 
Formen er veldig god, takk som spør🥰 Veldig glad for god form så langt! Jeg føler i grunnen som meg selv, bare med en dårligere klesstil som følger av at jeg passer mine «vanlige» klær så bra lenger😂

 

Svar til Kiwien (fikk ikke skrive under boksen🙃):

Siden sist har jeg faktisk konkludert med at det jeg har kjent sannsynligvis har vært noe annet, da «bevegelsene» har vært for høyt oppe mtp. hvor lavt livmoren ligger og for sterke mtp. hvor minimalt med styrke det er i fosterets bevegelser så tidlig🙈 Jeg tror kanskje det har vært snakk om kraftig leamus i en eller annen muskulatur i magen, som har kommet bare et par ganger etter hverandre haha! Det har kjentes ut som skikkelige spark liksom?!😂

Men en av «bevegelsene» jeg har kjent kan stemme med så tidlig bevegelse, så det KAN hende😍 Men da har jeg i så fall bare kjent det en gang da! 
 

Tusen takk, det håper virkelig jeg også!🤞🏻❤️ Skal på ultralyd i kveld allerede, så er utrolig spent!!😭

Kiwien skrev (På 12.9.2023 den 22.17):

Så utrolig spennende at du har begynt å kjenne liv allerede nå! Har du kjent noe mer til det? 

Håper alt står bra til med deg ellers, og at alt ser bra ut på ultralyd🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (21 timer siden):

Åh, ja det er en fantastisk følelse! Og det kommer til å bli enda deilig etter TUL, dersom alt viser seg å være slik det skal❤️ Nå har jeg jo ikke sett mini siden uke 7, og jeg tenker jo (så klart🙄) at mye kan ha skjedd på disse ukene, og at utviklingen plutselig har stoppet opp eller noe. Men det er jo heldigvis elstremt liten sjanse for det!🤞🏻🥰

Oi, 14+2 er jo kjempetidlig, og da særlig med morkaka foran! Så utrolig gøy! Lurer på når du starter å kjenne bevegelser denne gangen😍

Haha, jeg vet! Jeg aner faktisk ikke?😂 Og nå er det snart uke 13, how?!?!:bond:

oi, så spennende at hun sa det😍 Jeg tror absolutt også det kan være mulig om man er veldig sensitiv! 
Formen er veldig god, takk som spør🥰 Veldig glad for god form så langt! Jeg føler i grunnen som meg selv, bare med en dårligere klesstil som følger av at jeg passer mine «vanlige» klær så bra lenger😂

 

Svar til Kiwien (fikk ikke skrive under boksen🙃😞

Siden sist har jeg faktisk konkludert med at det jeg har kjent sannsynligvis har vært noe annet, da «bevegelsene» har vært for høyt oppe mtp. hvor lavt livmoren ligger og for sterke mtp. hvor minimalt med styrke det er i fosterets bevegelser så tidlig🙈 Jeg tror kanskje det har vært snakk om kraftig leamus i en eller annen muskulatur i magen, som har kommet bare et par ganger etter hverandre haha! Det har kjentes ut som skikkelige spark liksom?!😂

Men en av «bevegelsene» jeg har kjent kan stemme med så tidlig bevegelse, så det KAN hende😍 Men da har jeg i så fall bare kjent det en gang da! 
 

Tusen takk, det håper virkelig jeg også!🤞🏻❤️ Skal på ultralyd i kveld allerede, så er utrolig spent!!😭

Fascinerende! Blir spennende å finne ut hvordan det kjennes ut. Som førstegangs har jeg ikke peiling!

Hvordan gikk det på ultralyd i går kveld? Håper alt fremdeles er bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwien skrev (20 minutter siden):

Fascinerende! Blir spennende å finne ut hvordan det kjennes ut. Som førstegangs har jeg ikke peiling!

Hvordan gikk det på ultralyd i går kveld? Håper alt fremdeles er bra❤️

Jaa, gled deg! Det er en så spesiell følelse, og hele graviditeten blir liksom med ett så mye mer realistisk på en måte😍 Gleder meg veldig selv, til det blir sånn at man ikke er i tvil om at det er babyen man kjenner!

Du det gikk så bra som det kunne i går - alt så helt perfekt ut!😭 Mini lå og sprellet og strekket på seg, og da jeg spurte JM om når jeg kunne forvente å kjenne bevegelser med nr. 2 svarte hun faktisk at mange allerede har kjent det nå! Jeg ble dessuten satt frem 3 dager også, så i dag er jeg teknisk sett 13+3🥹 Vet ikke om jeg skal endre datoer i appene mine eller eventuelt vente til OUL? Kjedelig å endre tilbake igjen dersom jeg settes tilbake da. Hmm🤔 Morkaken lå forresten bak også denne gangen🥰

Samboeren min var HELT innstilt på at lå ei jente til i magen, mens jeg var mer usikker og følte begge kjønn var like sannsynlig (som det jo er😅). Det rare var at natten før TUL drømte jeg at JM sa «oi, det er ingen tvil om hva dette er nei!🙊» (og refererte da til at det var en gutt, haha!). Da tenkte jeg «ok, det må være ei jente fordi jeg sanndrømmer i hvert fall ikke lol».

Det som skjer på TUL er nesten akkurat helt likt som i drømmen min! Hun lokaliserer «snoppen» og bare «oi, dere ser hva dette er?!🙊». Så ja, denne gangen er det en liten GUTT i magen!😭😍 Bittelille lillebror🥹 Føler jenta mi av en eller grunn passer perfekt som storesøster til en gutt? Åhhh det var så utrolig lettende å se at alt (som kan sjekkes nå) ser helt ut som det skal, og at vi nå føler vi endelig kan begynne å dele nyheten!❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med så fin UL 🥰 Og gøy med en guttebass i magen 💙 Jeg fikk også en jente først, så gutt som nr.2. Helt herlig!

Tror ikke jeg ville flyttet på dager/telling av uker før etter OUL. Bare forholdt seg til det du har logget til nå, og heller endre om det skulle være nødvendig ettere OUL. Knøttene forandrer seg en del i denne tiden, strekker seg o.l så er jo uansett først om noen uker at det fastsettes.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillebror i magen! Så utrolig stas. Hun blir nok en fantastisk storesøster til lillebror 🥰🥰🥰 Godt å høre at alt er fint 💕

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fint å høre at alt er bra! Og gratulerer så mye med bittelille lillebror🥰Jeg har også litt på følelsen at det kanskje blir en gutt på oss også, men det kan jeg jo ikke vite😅 Jeg visste ikke at det gikk an å få vite kjønn allerede nå, men da må det jo ha kommet tydelig fram på ultralyden!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwien skrev (10 timer siden):

Så utrolig fint å høre at alt er bra! Og gratulerer så mye med bittelille lillebror🥰Jeg har også litt på følelsen at det kanskje blir en gutt på oss også, men det kan jeg jo ikke vite😅 Jeg visste ikke at det gikk an å få vite kjønn allerede nå, men da må det jo ha kommet tydelig fram på ultralyden!

Tusen takk!! En veldig stor lettelse å se at alt var så bra der inne🥹 Oi så spennende - blir veldig spennende å se om du har rett!😍 Når har du fått time til OUL?

Noen kan faktisk se det så tidlig, men tror det er langt ifra alle som kan se det da siden kjønnet visstnok er veldig likt før uke 15😊 Hvis du søker opp NUB-theory, så går det visst på om vinkelen på en strek («nuben») peker mer nedover (jente) eller mer oppover (gutt)🙊 Jeg gikk til ei privat ultralydjormord her i byen, der hun som oftest kan se se det ifra uke 12 med stor sannsynlighet. Fikk vite kjønn i uke 12+5 forrige gang hos henne og det stemte💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 15.9.2023 den 10.42):

Så herlig med så fin UL 🥰 Og gøy med en guttebass i magen 💙 Jeg fikk også en jente først, så gutt som nr.2. Helt herlig!

Tror ikke jeg ville flyttet på dager/telling av uker før etter OUL. Bare forholdt seg til det du har logget til nå, og heller endre om det skulle være nødvendig ettere OUL. Knøttene forandrer seg en del i denne tiden, strekker seg o.l så er jo uansett først om noen uker at det fastsettes.

Tusen takk for det, @Amatariel😍 Åh, så gøy! Føler det blir veldig rart å sette seg inn i en helt ny baby, men tror jo samtidig det vil falle seg like naturlig som da nr. en ble født❤️ Nå tenker jeg tanker som: hvordan i alle dager kan jeg elske et annet lite vesen SÅ høyt som nr. 1? Går det virkelig an å elske en (eller flere!) like høyt?! Jeg klarer liksom ikke helt å se det for meg, men den morskjærligheten klarte jeg heller ikke å forestille meg før jeg faktisk ble mor, så jeg tror jo at det samme kommer til å skje denne gangen🥰

Lillrex skrev (På 15.9.2023 den 12.30):

Gratulerer med lillebror i magen! Så utrolig stas. Hun blir nok en fantastisk storesøster til lillebror 🥰🥰🥰 Godt å høre at alt er fint 💕

Tusen takk gode du!❤️ Åh ja, jeg gleder meg veldig til å se henne i rollen som storesøster - tror det kommer til å bli så fint😭😍😍

Lianne skrev (13 timer siden):

Gratulerer med lillebror i magen!! 🤩❤️ Er ikke så aktiv her inne lenger, men stor stas å høre fra "gamle kjente"! 

Åh så koselig at du tittet innom her, @Lianne!🤩 Det var lenge siden!
Tusen takk - det blir en veldig spennende vår🥰 Håper alt står bra til med dere?❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er jo bare 13+2, men i dag har jeg kjent sikrere bevegelser fra krabaten der inne!❤️ Og nå i kveld presset jeg hånden mot området jeg kjente liv og fikk meg et noen små dult tilbake - to ganger etter hverandre🥹😳 Trodde ikke det i det hele tatt var mulig så tidlig, men det er ingen tvil om hva jeg kjente!😭 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (På 17.9.2023 den 8.57):

Føler det blir veldig rart å sette seg inn i en helt ny baby, men tror jo samtidig det vil falle seg like naturlig som da nr. en ble født❤️ Nå tenker jeg tanker som: hvordan i alle dager kan jeg elske et annet lite vesen SÅ høyt som nr. 1? Går det virkelig an å elske en (eller flere!) like høyt?!

Jeg følte det nøyaktig det samme som gravid med nr.2! Faktisk helt frem til fødselen var jeg egentlig ganske bekymret for dette. Hjertet mitt føltes jo helt sprengt av kjærlighet til nr.1 allerede, så hvordan er det mulig å finne plass til noe mer der??
Heldigvis var frykten ubegrunnet, for i det øyeblikket nr. 2 ble født så fordoblet hjertet seg, så da var det masse plass! ♥️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (På 17.9.2023 den 8.47):

Tusen takk!! En veldig stor lettelse å se at alt var så bra der inne🥹 Oi så spennende - blir veldig spennende å se om du har rett!😍 Når har du fått time til OUL?

Noen kan faktisk se det så tidlig, men tror det er langt ifra alle som kan se det da siden kjønnet visstnok er veldig likt før uke 15😊 Hvis du søker opp NUB-theory, så går det visst på om vinkelen på en strek («nuben») peker mer nedover (jente) eller mer oppover (gutt)🙊 Jeg gikk til ei privat ultralydjormord her i byen, der hun som oftest kan se se det ifra uke 12 med stor sannsynlighet. Fikk vite kjønn i uke 12+5 forrige gang hos henne og det stemte💛

Ja, og så gøy!💛Jeg har fått time til OUL i slutten av oktober, så da blir det spennende å se❤️Vi fikk noen bilder fra TUL, men jeg har ikke sjangs å tolke dem😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...