alilja Skrevet 15. november 2021 Forfatter #61 Del Skrevet 15. november 2021 @Prøver2021 så gøy at vi ligger så likt🤩 håper det klaffer for oss begge to denne runden🤞🏽 @Daisy'sDuckling tusen takk🤩🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 15. november 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 15. november 2021 PP3 - 2DPO Endelig i DPO-land og jeg har en litt god følelse denne runden🤭 jeg fikk til å tracke el, og vi fikk lagt inn masse aksjer i dagene før, under og etter EL. Jeg hadde så mye symptomer på EL også denne runden, at det var vanskelig å unngå å kjenne når det foregikk noe! Veldig nervepirrende og spennende dager foran meg, og jeg håper det går fort til testing! Tror jeg begynner testingen på 10DPO, så 8 dager igjen😬🥴🤞🏽 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 15. november 2021 #63 Del Skrevet 15. november 2021 Så spennende! Jeg har også godfølelsen for deg nå! Tenk om du havner bare 12 dager bak meg! 🤞Krysser fingrene for deg alt jeg kan! Alle gode ting er tre! ✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 26. november 2021 Forfatter #64 Del Skrevet 26. november 2021 PP3 - 13 DPO Jeg hadde mistet håpet for denne syklusen igår når jeg fikk en blenda test på morgenen. Testet idag også, bare fordi det har blitt en vane å teste frem til TR kommer. Så ikke så nøye på testen, annet enn at det ikke var en strek, og fortsatte dagen som vanlig. Nå i ettermiddag synes jeg at jeg kan skimte noe, og jeg er rett og slett livredd🥺 Det er første gang jeg har tatt en graviditetstest og faktisk hatt lyst til å si at det er noe annet enn bare hvitt, men jeg er superredd for at det er en skygge, noe jeg regner med det er. Jeg er jo så sent som 13dpo, går det an at hcg er så treig til å stige at streken kommer først nå? skal ihvertfall holde meg og ikke drikke resten av kvelden så jeg kan ta en test til ikveld, men jeg kjenner at jeg er mer lei meg enn spent, da jeg er så sikker på at det var en skygge. For en berg og dalbane dette er, det er så fælt og spennende på samme tid 🥴 Jeg har så lyst til å håpe, men samtidig vet jeg at skuffelsen vil bli enda større hvis jeg håper på noe… Erfaringer med blenda tester helt til 13 dpo før det ble strek og baby? kan jo være en kjemisk graviditet også muligens… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 26. november 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 26. november 2021 Blenda test igjen ikveld, og jeg innser at det var en skyggestrek som fryktet. det var litt for godt til å være sant🥴 Prøver igjen neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 27. november 2021 #66 Del Skrevet 27. november 2021 Så leit med skyggestrek😔 det burde ikke vært lov med det på slike tester..😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 28. november 2021 #67 Del Skrevet 28. november 2021 Neeei Det var jo ikke slik denne PP'en skulle ende! Sender deg en trøsteklem, og masse håp for neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 30. november 2021 Forfatter #68 Del Skrevet 30. november 2021 PP4 - CD1 Ny syklus endelig igang! Føler jeg har evig lang lutelfase når jeg bare går og venter på mensen 😂 men burde vel bare være glad for det. Er ved godt mot i ny pp, selvom helga har vært litt tøff. Føler jeg ser gravide overalt hvor jeg snur meg, og de siste par ukene har jeg fått vite om flere venninner som nå venter barn.. Det er litt tungt, samtidig som jeg kjenner at jeg klarer å glede meg på andres vegne også. Går bare og tenker på at jeg gleder meg til det er min tur! Krysser fingrene for denne runden🤞🏽 Samboer ønsket at jeg skulle droppe EL-testingen denne runden og ikke styre så mye rundt å skulle treffe akkurat på dagene. Hans forslag var å ha sex hver dag for å sikre å treffe 😂 Vi får se hva jeg gjør, men jeg tenker å prøve å hoppe over testingen denne runden ihvertfall. Spent på om jeg blir mer frustrert, eller om jeg klarer å stresse ned? 🤷🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 30. november 2021 #69 Del Skrevet 30. november 2021 alilja skrev (2 timer siden): PP4 - CD1 Ny syklus endelig igang! Føler jeg har evig lang lutelfase når jeg bare går og venter på mensen 😂 men burde vel bare være glad for det. Er ved godt mot i ny pp, selvom helga har vært litt tøff. Føler jeg ser gravide overalt hvor jeg snur meg, og de siste par ukene har jeg fått vite om flere venninner som nå venter barn.. Det er litt tungt, samtidig som jeg kjenner at jeg klarer å glede meg på andres vegne også. Går bare og tenker på at jeg gleder meg til det er min tur! Krysser fingrene for denne runden🤞🏽 Samboer ønsket at jeg skulle droppe EL-testingen denne runden og ikke styre så mye rundt å skulle treffe akkurat på dagene. Hans forslag var å ha sex hver dag for å sikre å treffe 😂 Vi får se hva jeg gjør, men jeg tenker å prøve å hoppe over testingen denne runden ihvertfall. Spent på om jeg blir mer frustrert, eller om jeg klarer å stresse ned? 🤷🏽♀️ Ny leser her 👋 Så bra å høre du er ved godt mot! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver med at du ser gravide overalt rundt deg, og at det er flere venninner som har annonsert i det siste. Godt å høre at du klarer å glede deg på deres vegne, og heller vinkle det positivt ved å se frem til det er din tur 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 30. november 2021 #70 Del Skrevet 30. november 2021 Så synd at det ikke gikk denne runden. Men godt at tanta endelig kom, så dere får en ny sjanse. Vet du med sikkerhet at du har så lange lutealfaser, eller kan det være at egget slipper litt senere enn du tror? Om jeg var deg ville jeg kanskje fortsatt med askjeinnskuddene en stund etter at du tror du har eggløsning også, i tilfelle kroppen din liker å slippe eggene noen dager etter LH-toppen din. Ønsker deg all hell og lykke til denne runden. Synes såå det er din tur nå! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 30. november 2021 #71 Del Skrevet 30. november 2021 Masse lykke til i kommende PP, krysser alt jeg har for at du får en liten spire😍 Som @Lykkefrø nevner så kan det jo være at kroppen din slipper egget litt senere etter positiv EL test enn det en antar, mtp lang lutealfase🙊 men uansett så er det jo et godt tegn med lang lutealfase da, da får jo et eventuelt befruktet egg god tid på å feste seg✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #72 Del Skrevet 1. desember 2021 Tusen takk for lykkeønskninger, @Lykkefrø og @Daisy'sDuckling! ✨ Grunnen til at jeg har vært ganske sikker på EL er alle symptomene. Jeg har hatt ekstreme EL-smerter, så jeg trodde jeg kunne si med sikkerhet ca når det var, ettersom jeg også testet positivt ca en dag før disse smertene kom. Men som dere sier, det kan jo være kroppen min slipper egget enda litt senere🤷🏽♀️ Denne runden skal jeg hvertfall sikre meg noen dager ekstra, bare i tilfelle! @Frk. Tusenfryd Så koselig med ny leser! ✨ Krysser fingrene for oss og at vi er de som kan gå rundt med mage veldig snart! 🤞🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 27. desember 2021 PP4 - 10 DPO (?) Jeg har de siste to dagene fått to streker på 3 forskjellige tester, og jeg tror jeg er gravid🥺 Med en gang lykkerusen over å se streken roet seg ned så kom bekymringene med en gang. Det er som en berg-og-dalbane av følelser, og det kun på to dager. Men fy så glad jeg er for den forsinka julegaven min 🤍 Måtte spiren holde. Det er jo fortsatt ekstremt tidlig, den første streken fikk jeg på kvelden 8 dpo, og den var knapt synlig. Samboeren min så den ikke i det hele tatt. Så den har blitt gradvis sterkere siste døgnet. Krysser fingrene nå for at den holder seg🤞🏽🥺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 27. desember 2021 #74 Del Skrevet 27. desember 2021 alilja skrev (4 timer siden): PP4 - 10 DPO (?) Jeg har de siste to dagene fått to streker på 3 forskjellige tester, og jeg tror jeg er gravid🥺 Med en gang lykkerusen over å se streken roet seg ned så kom bekymringene med en gang. Det er som en berg-og-dalbane av følelser, og det kun på to dager. Men fy så glad jeg er for den forsinka julegaven min 🤍 Måtte spiren holde. Det er jo fortsatt ekstremt tidlig, den første streken fikk jeg på kvelden 8 dpo, og den var knapt synlig. Samboeren min så den ikke i det hele tatt. Så den har blitt gradvis sterkere siste døgnet. Krysser fingrene nå for at den holder seg🤞🏽🥺 Gratulerer så mye med positiv test! Jeg ser en fin strek 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 27. desember 2021 #75 Del Skrevet 27. desember 2021 Gratulerer så mye ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 27. desember 2021 tusen takk @Frk. Tusenfryd og @Prøver2021 🤍 jeg synes at testen jeg tok idag var såpass sterk at jeg var nødt til å ta en digital. og jammen slo den ut🥺🤩 lykkerus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 28. desember 2021 Forfatter #77 Del Skrevet 28. desember 2021 11 DPO Snakker om berg-og-dalbane🥵 Idag har jeg ingen symptomer, jeg følte streken var svakere enn igår, og nå er jeg plutselig livredd for at det ikke går veien… Tenk å ha lyst til å være kvalm?🤭 sjukeste opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 28. desember 2021 #78 Del Skrevet 28. desember 2021 Hurra! Gratulerer så mye!! Tenk at det ble en liten julespire hos dere! 🥰 Du trenger ikke bekymre deg for manglende symptomer, og spesielt ikke så tidlig! Ikke vanlig å merke kvalme så tidlig i svangerskapet og om man merker noe er det gjerne progesteronet man merker og ikke HCG. Testene varierer også litt i styrke, spesielt så tidlig. Urinkonsentrasjonen har mye å si, og en liten variasjon kan gi forskjellig utslag. Tenk at du er gravid! ❤️ En fantastisk følelse å se de bokstavene på testen. Dette unner jeg deg! Nyt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 28. desember 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 28. desember 2021 Lykkefrø skrev (3 minutter siden): Hurra! Gratulerer så mye!! Tenk at det ble en liten julespire hos dere! 🥰 Du trenger ikke bekymre deg for manglende symptomer, og spesielt ikke så tidlig! Ikke vanlig å merke kvalme så tidlig i svangerskapet og om man merker noe er det gjerne progesteronet man merker og ikke HCG. Testene varierer også litt i styrke, spesielt så tidlig. Urinkonsentrasjonen har mye å si, og en liten variasjon kan gi forskjellig utslag. Tenk at du er gravid! ❤️ En fantastisk følelse å se de bokstavene på testen. Dette unner jeg deg! Nyt det! tusen takk for beroligende ord @Lykkefrø🤍 jeg vet jo egentlig alt det du sier, men man blir litt gal i huet av det her, merker jeg🤭 skal prøve å slappe av så godt jeg kan og nyte det nå når det jeg har ventet på så lenge endelig har skjedd 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 28. desember 2021 #80 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Jippi!🤩 Gratulerer så mye med positiv test!🥰 For en julegave!🎄🎅🏼 Som @Lykkefrø nevner så har urinkonsentrasjonen mye å si så tidlig i graviditeten, så jeg ville ikke ha bekymret meg så mye over det✨ Mine tester var faktisk svakere på morgenen enn om ettermiddagen de første dagene, og jeg har lest at det gjelder flere🙊 Såå glad på dine/deres vegne! Ha en fortsatt riktig god jul og et godt nyttår!❤️ Tenk så spennende det kommende året blir🤩 Endret 28. desember 2021 av Daisy'sDuckling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå