Gå til innhold

Aliljas babydrøm


alilja

Anbefalte innlegg

Lykkefrø skrev (14 timer siden):

Krysser fingrene for deg! :hjertesmil:

tusen takk, @Lykkefrø 😍 er ca 6-7 dpo idag, tenkte å teste på søndag hvis jeg holder ut så lenge🤭 

leste i dagboken din at pp3 er i gang, synd at det ikke gikk veien denne runden😪 håper at pp3 er tingen!🤞🏽 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alilja skrev (På 20.10.2021 den 15.35):

tusen takk, @Lykkefrø 😍 er ca 6-7 dpo idag, tenkte å teste på søndag hvis jeg holder ut så lenge🤭 

leste i dagboken din at pp3 er i gang, synd at det ikke gikk veien denne runden😪 håper at pp3 er tingen!🤞🏽 

Tusen takk! :klem: Blir noen spennende dager fremover nå for deg. Tenk om du kan skimte strek på søndag! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (9 timer siden):

Tusen takk! :klem: Blir noen spennende dager fremover nå for deg. Tenk om du kan skimte strek på søndag! 🤞

Ja, jeg er veldig spent! har ikke kjent et eneste symptom ila dpo-perioden, så jeg ser litt svart på det, men det jo noen som ikke merker noe som helst, så jeg må jo fortsatt ha håpet oppe!🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alilja skrev (4 timer siden):

Ja, jeg er veldig spent! har ikke kjent et eneste symptom ila dpo-perioden, så jeg ser litt svart på det, men det jo noen som ikke merker noe som helst, så jeg må jo fortsatt ha håpet oppe!🤭 

Det samme følte jeg på sist runde, at alt kjentes så urovekkende normalt. Men fikk noen hyggelig kommentarer av andre her inne om at de heller ikke hadde følt noe spesielt den syklusen det klaffet. Jeg begynte jo å merke at luktesansen forandret seg mot slutten, men det må ha vært PMS for mensen dukket jo opp noen dager etterpå, selv om jeg kjente på noe spennende. Så jeg har masse håp for deg, selv om kroppens kjennes lik ut som den pleier! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med kommende testing🥰 Trenger ikke å bety noe med lite/ingen symptomer såpass tidlig, trodde de færreste egentlig har det🤷🏼‍♀️ Krysser fingrene for deg!🤞🏻

Endret av Daisy'sDuckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 - CD26 - 10DPO

Blenda test på morgenen idag🥴 Hadde ikke forventet noe annet, men fortsatt litt skuffende.. Prøver å teste litt mer de neste dagene, men jeg regner med mensen og PP3 er rundt hjørnet!☺️ Prøver å holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Lykke til med dagens test! 🤞 Håper du kan skimte noe spennende i dag. 😊

Dessverre ingenting idag heller 😪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med negativ test😔 Men det er fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at du får se to streker snart🤞🏻💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3 - CD 1

Neste pp igang idag når jeg våknet med skikkelig mensensmerter og mensen kom nå 😥 Hadde venta det, så like greit at den kom nå og jeg ikke måtte vente altfor lenge. 

Oppsummering av pp2:

- syklus på 31 dager

- EL på dag 15, med absolutt null symptomer. Så da vet jeg at det går an og at jeg ikke skal overtenke det om det skjer igjen. 

- Lilla CB EL-tester funker, men savnet muligheten for å teste til den ble negativ igjen, så har kjøpt strimler fra babyplan i tillegg denne runden. 

Godt fornøyd med hvordan syklusen ble alt i alt! Er ved godt mot og er klar for neste runde nå, og letrozol-kur begynner allerede på mandag! spennende🤩 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at mensen dukket opp, og at det endte med en ny PP for deg også! :( Håper PP3 gir klaff for oss begge! ❤️ Så spennende at du skal teste med strimler denne gange. Det gir et helt annet bilde, og jeg synes hvert fall det er mye mer spennende å se styrken på testene. Kjekt å kunne teste LH hormonet ned igjen også. Blir spennende å se hvor lang LH topp du har. :) Anbefaler å laste ned appen premom, og skanne inn bilde av testene. Da får du en gradering og en graf som viser styrken fordelt over flere dager. Veldig interresant å se egentlig. :) Ønsker deg all hell og lykke til i PP3! 

Endret av Lykkefrø
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (44 minutter siden):

Synd at mensen dukket opp, og at det endte med en ny PP for deg også! :( Håper PP3 gir klaff for oss begge! ❤️ Så spennende at du skal teste med strimler denne gange. Det gir et helt annet bilde, og jeg synes hvert fall det er mye mer spennende å se styrken på testene. Kjekt å kunne teste LH hormonet ned igjen også. Blir spennende å se hvor lang LH topp du har. :) Anbefaler å laste ned appen premom, og skanne inn bilde av testene. Da får du en gradering og en graf som viser styrken fordelt over flere dager. Veldig interresant å se egentlig. :) Ønsker deg all hell og lykke til i PP3! 

tusen takk, @Lykkefrø! skal absolutt ta med meg tipset om premom. har sett at det fungerer for flere her inne, så jeg håper jeg også får det til! Er spent selv også på min LH-topp! kan være at jeg har beregnet litt feil EL når jeg kun har brukt digitale tester, ettersom jeg har regnet meg frem til såå lang lutealfase.. spennende å se om den er like lang denne runden eller om jeg har EL senere enn jeg tror. 

tusen takk for lykkeønskninger, håper virkelig på positive tester for oss begge denne runden! krysser fingre og tær🤞🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at mensen dukket opp😔 Men syklusen din så i hvertfall veldig fin ut! Anbefaler også babyplan sine tester, og logge de inn i PreMom-appen🙊 Krysser fingrene for at tredje gangen gjelder🥰🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser også fingre og tær for oss nå! 🤞 Hadde vært så gøy om vi begge fikk klaff i PP3! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

PP3 - CD 14

Lite oppdateringer siste tiden, men jeg kjente at jeg trengte en pause fra forumet.. Følte rett og slett at dagene gikk enda saktere når jeg var inne og telte dager hele tiden🥵 

Men nå er jeg endelig igang med PP3 og jakten på EL. denne runden har jeg testet både med CB digital og strimler fra babyplan. Jeg fikk blinkesmiley på cb både cd12 og 13, og idag ble det en fast smiley! strimmelen fra babyplan var klart negativ på morgenen idag, men nå ikveld var det veldig positiv🥳 hurra! såå lykkerus å få se den strimmelen bli positiv🤭 Skal fortsette å teste til den blir negativ igjen, spent på hvor lang LH-topp jeg har. 

Av symptomer denne runden har jeg ikke kjent på noe som helst før idag hvor jeg har hatt litt mer utflod enn vanlig, litt murringer nederst i magen, og jeg har vært litt oppblåst. krysser fingrene for at det blir en spire av dette, har så fryktelig lyst på det nå🥺🥺🤍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL! :duskedame: Skjønner så godt at du har lyst på spire nå! Jeg krysser alt jeg har for deg, og jeg var virkelig godfølelsen for deg nå. Jeg tror du som jeg får klaff på PP3. Alle gode ting er tre! Sender babystøv din vei! :klemmer: Masse lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP3 - CD15

Babyplan strimmel ble negativ på morgenen idag. Det vil si at EL er idag🤩 Det kiler i magen🤭 Hadde som jeg fryktet litt kort LH-topp, så jeg er veldig glad jeg begynte å teste to ganger om dagen nå. Skal fortsette å teste litt til, for å være sikker! 

Nå håper jeg bare at de neste to ukene går fort🥺 Det har en tendens til å sneegle seg avgårde når jeg først vil at tiden skal gå så fort som mulig.. 

Fingrene i kryss hele tiden nå🤞🏽

E929D098-5E05-4AB9-BC54-ACAFCC7957B4.thumb.png.c2fa7e883a85c1b0f43981890ab477a1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Deilig å få negativ test og bekreftet eggløsning 🥰
 

 Vi er så og si likt. Jeg venter eggløsning i løpet av dagen eller i morgen. Positiv test i går ettermiddag. Skal teste i ettermiddag igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...