Lykkefrø Skrevet 20. september 2021 #21 Del Skrevet 20. september 2021 Hei! 🌻 Jeg vil gjerne følge deg videre. Jeg er også førstegangsprøver, og inne i min andre prøveperiode nå. Fint å ha noen å dele tanker med her inne som er i samme situasjon. Gratulerer så mye med din første EL etter p.piller!! Hurra! Husker så godt hvordan det føltes! Jeg slapp å vente riktig så lenge som deg, men jeg hadde også litt rot i syklusen etter p.pillene. Skal heldigvis få prøve letrozol jeg også om vi ikke får det til på egen hånd i løpet av høsten. Krysser fingrene for at det klaffer for dere i første PP! 🤞 En spennende tid i vente! Masse lykke videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 21. september 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 21. september 2021 Lykkefrø skrev (18 timer siden): Hei! 🌻 Jeg vil gjerne følge deg videre. Jeg er også førstegangsprøver, og inne i min andre prøveperiode nå. Fint å ha noen å dele tanker med her inne som er i samme situasjon. Gratulerer så mye med din første EL etter p.piller!! Hurra! Husker så godt hvordan det føltes! Jeg slapp å vente riktig så lenge som deg, men jeg hadde også litt rot i syklusen etter p.pillene. Skal heldigvis få prøve letrozol jeg også om vi ikke får det til på egen hånd i løpet av høsten. Krysser fingrene for at det klaffer for dere i første PP! 🤞 En spennende tid i vente! Masse lykke videre!! tusen takk for koselig melding @Lykkefrø, og velkommen til dagboken min! artig at vi er flere som kan dele med hverandre i denne perioden! ✨ masse lykke til til deg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 21. september 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 21. september 2021 PP1 - CD 25 - 8DPO Klarte ikke å la være å ta en test idag, og den var selvfølgelig negativ🥵 Hadde vel ikke forventet så mye annet, men jeg lå våken og klarte ikke tenke på annet i natt, så sånn ble det.. Ble ikke så lei meg som jeg trodde jeg skulle bli, men jeg har vel ikke gitt opp alt håpet helt enda🙊 Ny testing imorgen eller torsdag, da blir det litt vinn eller forsvinn føler jeg🥴 De ømme brystvortene er ikke ømme lenger, men jeg har til gjengjeld kjent litt stikninger nederst i magen på venstre side. Aner ikke om jeg overtenker eller om det er en form for symptom, det får jeg vel bare vente å se🤷🏽♀️ Både litt skremmende og spennende alt dette som skjer for første gang på mange herrens år. Aldri kjent noe til denne delen av kroppen før jeg nå har begynt å kjenne etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 23. september 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 23. september 2021 PP1 - CD 27 - 10 DPO Blenda test idag, så da regner jeg med mensen kommer ila helgen en gang! Litt skuffende, men samtidig er det jo som forventet at det ikke skulle gå på aller første forsøk! Har de siste dagene begynt å bli litt urolig for om eggløsningstesten var falsk positiv og at jeg ikke hadde el i det hele tatt. Blir spennende å se om mensen dukker opp, og hvordan den eventuelt oppfører seg, ettersom jeg kun hadde bortfallsblødning etter primolut. Jeg hadde veeldig sterke blødninger for 10 år siden, og det var mye av grunnen til at jeg startet på prevensjon så tidlig. Jeg var ofte sengeliggende i et par-tre dager, håper jeg slipper det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 23. september 2021 #25 Del Skrevet 23. september 2021 Så synd med blanda test i dag! Mange som ikke får positiv test på 10DPO selv om de er gravide, så håpet er absolutt ikke ute enda! 🤞Ville fortsatt å teste litt fremover, og ikke det er fortsatt håp så lenge ikke mensen har dukket opp. Om du tenker at det kan være noe for deg, så kan jeg hvert fall varmt anbefale temping om du er usikker på om eggløsningen har vært eller ikke. Jeg måler tempen hver morgen, og den forteller meg hvilken dag eggløsningen fant sted. Veldig godt å vite sikkert at den har vært, og vite hvor langt ut i lutealfasen jeg har kommet. Det virker litt styr når man først hører om det, men helt ærlig så har det blitt en rutine for meg som nesten ikke koster meg noen ting. Jeg hadde også sterke blødninger før jeg begynte på p.piller, men etter jeg sluttet har det vært helt annerledes. Håper det samme gjelder for deg. Krysser fingrene for deg, og for at du får en positiv test i løpet av kort tid! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 24. september 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 24. september 2021 Lykkefrø skrev (17 timer siden): Så synd med blanda test i dag! Mange som ikke får positiv test på 10DPO selv om de er gravide, så håpet er absolutt ikke ute enda! 🤞Ville fortsatt å teste litt fremover, og ikke det er fortsatt håp så lenge ikke mensen har dukket opp. Om du tenker at det kan være noe for deg, så kan jeg hvert fall varmt anbefale temping om du er usikker på om eggløsningen har vært eller ikke. Jeg måler tempen hver morgen, og den forteller meg hvilken dag eggløsningen fant sted. Veldig godt å vite sikkert at den har vært, og vite hvor langt ut i lutealfasen jeg har kommet. Det virker litt styr når man først hører om det, men helt ærlig så har det blitt en rutine for meg som nesten ikke koster meg noen ting. Jeg hadde også sterke blødninger før jeg begynte på p.piller, men etter jeg sluttet har det vært helt annerledes. Håper det samme gjelder for deg. Krysser fingrene for deg, og for at du får en positiv test i løpet av kort tid! 🤞 tusen takk for fin melding @Lykkefrø, og gode tips! Jeg jobber turnus, så jeg tror temping utgår for min del, siden det blir vanskelig å tempet til samme tid hver dag. skulle ønske det var en mulighet, da jeg trygges veldig av sånne fakta som temping ville gitt meg! får bare fortsette å bruke el-tester og prøve å stole på det! Så godt å høre din erfaring med mensen etter p-pilleslutt! håper det blir likt for meg som det er for deg. testet idag tidlig med en tidligteststrimmel fra metode, den var også helt blenda, så jeg har dessverre mistet litt håpet nå😰 skal fortsette å teste gjennom helga om mensen ikke dukker opp, men den er vel sikkert rett rundt hjørnet.. prøver å holde motet oppe til pp2! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 24. september 2021 #27 Del Skrevet 24. september 2021 Så leit med blendahvite tester😔 Men du er vel bare 11 DPO i dag, så det er enda håp! Krysser fingrene for at TR holder seg langt borte🤩🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 24. september 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 24. september 2021 Daisy'sDuckling skrev (3 timer siden): Så leit med blendahvite tester😔 Men du er vel bare 11 DPO i dag, så det er enda håp! Krysser fingrene for at TR holder seg langt borte🤩🤞🏻 håper på strek på testen imorgen, takk for positive ord @Daisy'sDuckling🤩✨🤞🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 29. september 2021 Forfatter #29 Del Skrevet 29. september 2021 PP 2 - CD 1 Idag fikk jeg endelig mensen, etter en laang helg med venting. Det positive med dette er at jeg nå vet at jeg har hatt eggløsning, og det gjør meg superglad🥳 i tillegg har jeg 16 dagers lutealfase, så den er i hvertfall ikke for kort! Syklusen endte på 32 dager, og det er jeg superfornøyd med. Nå er det bare å brette opp armene og gjøre seg klar for ny runde med letrozol og eltesting. Veldig spent! 🤩 Håper dagene frem til cd12-13 går fooort, så jeg kan begynne å teste igjen😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 29. september 2021 #30 Del Skrevet 29. september 2021 Så leit med mensen denne gang.. men du har i alle fall en veldig fin syklus og lang lutealfase🤩 Håper tiden frem til EL testing går fort for deg, og lykke til i denne PPen!🤞🏻💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 29. september 2021 #31 Del Skrevet 29. september 2021 Så synd at det blir en ny prøverunde på deg også! Høres ut som du hadde en kjempe fin syklus! Så deilig å slippe å bekymre seg for kort lutealfase! Masse lykke til videre i PP2! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 30. september 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 30. september 2021 tusen takk og i lige måde til dere, @Lykkefrø og @Daisy'sDuckling ✨🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 11. oktober 2021 PP2 - CD14 Mensen gikk overraskende greit, og varte bare i 4 dager + 2 dager med litt spotting. Det var vondere enn jeg husket, men mye mindre blødning. Letrozolkur er inntatt fra cd4-8 uten noe bivirkninger, og nå er jakten på EL igang! testet cd12 og fikk negativ test, blinkende smiley på cd13, så det blir spennende å se de neste dagene 🤩 kjenner at tiden mellom mens og EL blir veldig kjedelig og lite innholdsrik, og at spenningen tar seg opp jo lenger ut i syklus jeg kommer. har heldigvis holdt meg opptatt så tiden har ikke gått altfor sakte. forrige syklus fikk jeg EL på cd17, håper på ca det samme denne gangen, da er den bare tre dager unna🤞🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #34 Del Skrevet 12. oktober 2021 PP2 - CD 14 Jeg fikk fast smiley på EL-testen idag🥵 Jeg skjønner ingenting av det, for jeg har ikke et eneste symptom. Sist hadde jeg blinkende smiley i mange dager før positiv test, mens denne gangen kun en dag. Når jeg tok pinnen ut av testen så så den ikke spesielt positiv ut heller… Jeg bestemte meg for tidligere i syklus at jeg skulle holde meg til den lilla EL-testpakken til CB, og ikke bruke ekstra penger på strimler, men nå angrer jeg skikkelig 🥲 Håper det dukker opp noen symptomer på EL ila de neste par dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 12. oktober 2021 #35 Del Skrevet 12. oktober 2021 Har dessverre ingen erfaring med de lilla CB testene, men veldig spennende at du har fått fast smilefjes nå! Du kan jo prøve å teste igjen i morgen, selv om testen har låst seg på fast smilefjes, så kan du jo sammenligne styrken på testen hvert fall. Har hørt at noen har fått falskt positiv med de testene, men vet ikke riktig hvor vanlig det er. Krysser fingrene for at det ikke blir noen flere PP'er på deg, men om det blir det så vil jeg sterkt anbefale å ha noen strimler på lur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 12. oktober 2021 Lykkefrø skrev (1 time siden): Har dessverre ingen erfaring med de lilla CB testene, men veldig spennende at du har fått fast smilefjes nå! Du kan jo prøve å teste igjen i morgen, selv om testen har låst seg på fast smilefjes, så kan du jo sammenligne styrken på testen hvert fall. Har hørt at noen har fått falskt positiv med de testene, men vet ikke riktig hvor vanlig det er. Krysser fingrene for at det ikke blir noen flere PP'er på deg, men om det blir det så vil jeg sterkt anbefale å ha noen strimler på lur også. skal helt klart skaffe meg noen strimler til neste pp, og kanskje kun bruke det istedet.. orker ikke å gå rundt og ikke vite slik som nå. men mest håper jeg jo på at jeg slipper flere pp’er 🥺 tusen takk for lykkeønskninger, krysser fingrene for oss begge nå i pp2🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 13. oktober 2021 #37 Del Skrevet 13. oktober 2021 Så gøy med positiv EL test!🤩 Mener å ha lest at man ikke alltid har andre symptomer på EL? Masse lykke til denne PP-en, og kos dere med aksjelegging🙊😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 13. oktober 2021 #38 Del Skrevet 13. oktober 2021 Håper dette blir den siste PP’en for oss også, hadde vært magisk om vi alle tre skulle lykkes på andre forsøk! 🥰 Man trenger heller ikke andre symptomer for å få EL, jeg gikk glipp av den en gang og fant ut flere dager etterpå fordi jeg temper, at den hadde vært uten at jeg hadde merket det. 🙈Masse lykke til! Håper for deg! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #39 Del Skrevet 13. oktober 2021 Daisy'sDuckling skrev (7 timer siden): Så gøy med positiv EL test!🤩 Mener å ha lest at man ikke alltid har andre symptomer på EL? Masse lykke til denne PP-en, og kos dere med aksjelegging🙊😍 Lykkefrø skrev (2 timer siden): Håper dette blir den siste PP’en for oss også, hadde vært magisk om vi alle tre skulle lykkes på andre forsøk! 🥰 Man trenger heller ikke andre symptomer for å få EL, jeg gikk glipp av den en gang og fant ut flere dager etterpå fordi jeg temper, at den hadde vært uten at jeg hadde merket det. 🙈Masse lykke til! Håper for deg! ❤️ tusen takk begge to!✨ Godt å høre at man kan ha EL uten et eneste symptom, ble litt mer rolig av å høre det! Nå er det vel bare ventinga igjen, om 2ukers tid får vi svaret 😇 Ååh, det er så spennende og nervepirrende alt dette! Takk for lykkeønskninger, og masse lykke til til dere også✨🤞🏽 Det er veldig fint å ha noen i samme situasjon å dele alt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 19. oktober 2021 #40 Del Skrevet 19. oktober 2021 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå