Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. november 2005 #261 Del Skrevet 1. november 2005 En fra meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. november 2005 #262 Del Skrevet 1. november 2005 Nok en snikleser melder seg.... Hvordan jeg havnet her aner jeg ikke, for jeg leser nesten aldri i dagbøkene her inne... Men jeg er glad at det går bra med deg selv om ting ikke ble som du (og jeg ) har håpet gjennom disse 14 sidene. Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. november 2005 #263 Del Skrevet 1. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. november 2005 #264 Del Skrevet 2. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 2. november 2005 #265 Del Skrevet 2. november 2005 Det går over...det med at du savner han altså. Gi det litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. november 2005 #266 Del Skrevet 3. november 2005 Takk for klemmene.. Det kommer seg jo stadig, det gjør jo det. Jeg var bare så utrolig forelsket, jeg ser jo det nå... Og det blikket. Huff... Men jeg har det jo egentlig fint da, så det går bra altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. november 2005 #267 Del Skrevet 30. november 2005 "...bare pass på så hun ikke knuser deg før det i det hele tatt får begynne.." Du leste det likevel. Du var ikke kald. Det er alt jeg trenger å vite.. En liten bit av hjertet mitt vil du nok alltid ha. Men takk for at du gav meg mesteparten tilbake *kyss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2005 #268 Del Skrevet 1. desember 2005 Nydelig skrevet, Nina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå