AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #81 Skrevet 15. august 2021 Hadde tenkt det var noe umodent og naivt med det,og at kanskje det gjelder andre områder også. Hvor gammel er hun? Anonymkode: 13331...01d 1
Helgeline Skrevet 15. august 2021 #82 Skrevet 15. august 2021 Dumpegrunn? Tja…her kan det være ett av flere scenarioer. Først vil jeg påstå at å servere Fjordland når man uttrykkelig har sagt at man inviterer på middag er litt… tonedøvt. Under forutsetning av at det ikke var gjort med masse humor og ironi. Det er ikke de ev manglende matlagingskunnskapene som er det skremmende her, snarere mangelen på innsikt i sosiale koder og manglende innsats. Hadde ment det samme om daten til ts var mann. Hadde nok kjøpt ordentlig take-away eller laget den eneste retten(!) jeg lager når det er selskap.
Hanna! Skrevet 15. august 2021 #83 Skrevet 15. august 2021 Til pizzadebatten: 80-talls pizza er mer eller mindre ikke pizza. På samme måte som japansk nudelsuppe (som jeg liker altså) ikke er tagliatelle. Eller nasi goreng ikke er paella. De er så langt unna hverandre. Jeg liker heller ikke den 80-tallspizzaen. Greier ikke tro at et voksent menneske som har prøvd skikkelig italiensk pizza et par ganger kan synes det er SÅ godt. Det metter. Og det har stappefaktoren (mye fett og karbo og lite fiber som gjør at man spiser alt for mye), men ikke noe mer. Om noen hadde lagd det til meg hadde jeg dog heller synes det var sjarmerende og litt søtt enn teit. Til TS: Er det så farlig med den fjordlanden? Kan også hende hun skulle overgå seg selv og plutselig brant ting seg og hun måtte ty til nødmiddag. Eller kanskje hun ba deg på middag uten å tenke på at det var "middagsbesøk"? Altså, at hun tenkte at hun jo uansett skulle spise, og like gjerne gjøre det sammen? Eller kanskje hun er ræva til å lage mat. Det er i hvert fall for meg uviktig i valg av partner. Et pluss om vedkommende kan lage mat, men ikke noe mer. 1
Jullen Skrevet 15. august 2021 #84 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Selvstendig og ærlig, trygg i seg selv.. Jeg ler så jeg griner og rullet på gulvet. Hvordan er det mulig å trekke de konklusjonene? Hjelpes Anonymkode: 6b531...841 Like teit som å tenke at hun selvhøytidelig og stolt inviterer daten på Fjordland! Klart det er en avslappet og selvironisk holdning som blir vist her og ingenting annet. Det er samme type folk som tørr å invitere nye gjester hjem selv om der ikke skinner nyvasket i hver bidige krok, og som gjerne lar litt rot ligge igjen. Dette handler om avslappende mennesker. = behagelige mennesker ♥️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #85 Skrevet 15. august 2021 Alle over 25 bør kunne lage tre retters. Det er ikke vanskelig å følge oppskrift og en fungerende tunge har vi alle. Er du så handikapa at du ikke klarer det, bestiller du takeaway og er sier du er for lat til å lære deg å lage mat. Fjordland eller Grandiosa server du ikke som middag til gjester. Det er flaut. Anonymkode: 843d5...547
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #86 Skrevet 15. august 2021 Herregud for en kul jente. Hun setter standarden med én gang. Ikke noe jug og fanteri der i gården. Håper du fikk cola med sukker å Anonymkode: 1d78c...643 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå