Gå til innhold

Hun kan ikke lage mat.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

åttitallspizza med kjøttdeig, løk og mais under osten, pizzasaus var den typen du kjøper på butikken. 

Jeg elsker denne type pizza🤩 Hadde ikke reagert på å få en sånn type pizza når jeg blir bedt på middag😊

Anonymkode: 53b7d...ecf

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å servere Fjordland er litt som å stille opp i utvaska joggebukse. Man bryr seg ikke.

Anonymkode: b2013...011

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å servere Fjordland er litt som å stille opp i utvaska joggebukse. Man bryr seg ikke.

Vel, kinda: du bryr deg ikke om mat (eller klær).

Hvis jeg hadde invitert min kone på middag og servert Fjordland, hadde hun ikke reagert. Det ville ikke bety noe.

Jeg kan lage mat, og har flere signaturretter jeg liker å dra opp i denne typen setting; hun har ingen evne til å vurdere det opp mot Fjordland, så akkurat på henne er dette bortkasta energi.

Og hvis hun inviterer til middag, ville jeg foretrekke det var Fjordland: jeg vet alternativet.

Jeg dater noen for å bli kjent med deg som partner: og selvfølgelig kan jeg ha som krav at du er flink til å kle deg pent eller sexy, eller i stand til å lage mat. 

Men hvis jeg har disse kravene, vet jeg at det er MINE krav, da går jeg videre uten å kritisere noen for deres manglende interesse for mat eller klær.

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, solmåneogstjerner said:

Er det bedre å lage pizza med bunn, bittelitt saus, bittelitt ost og ruccola og en spekeskinkebit på toppen? 

Jeg synes ikke. 😊

Jeg liker 80-tallspizza jeg også altså, men jeg kan lage mat godt nok til å skjønne at det er ingenting å skryte av hverken til dater eller andre. 😉

Anonymkode: 64abe...53e

• Liker 2
Skrevet

Hva er det vanlig å servere når man inviterer til middagsdate? 

Anonymkode: a3731...96e

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. 

Skal jeg dumpe henne?

Anonymkode: 18db2...8b6

Spørs vel på puppestørrelsen... -eller? :fnise:

Er kokkekunst eneste kriterie du har, dumper du naturligvis. Normale folk vil se på helheten. :balltre:

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke alt hatet mot Fjordland. Hvis du er flink til å lage mat så klarer du sikkert bedre, men Fjordland er jo helt greit? Det er bedre enn hvis jeg skulle kokkelere hvertfall... 

Jeg tror dere er noen pretensiøse matsnobber hele gjengen. 

Anonymkode: 4f927...43d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så lenge du ikke skal ha Hellstrøm på middagsdate så går det vel helt sikkert bra. 

• Liker 4
Skrevet
Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Så lenge du ikke skal ha Hellstrøm på middagsdate så går det vel helt sikkert bra. 

🤭🤭🤭

Skrevet
9 hours ago, Bente1234 said:

Jeg synes det er trist. Bør i alle fall prøve å lage noe selv når man inviterer til date - Fjordland kan heller være helt greit når man skal ha en mer hverdagslig tirsdags-middag. 

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet
Meadow skrev (16 timer siden):

Hvis hun er fantastisk ellers, så hvorfor dumpe? Matlaging kan læres. 

Hvis dere gifter dere en gang har du en morsom historie til bryllupstalen. 

This. Vi har ledd mye opp gjennom årene av mamma inviterte pappa på middag første gang og serverte posesuppe. Nå har de vært gift i 49 år. Pappa er fortsatt best på og lage mat, men litt har hun lært. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er trist. Bør i alle fall prøve å lage noe selv når man inviterer til date - Fjordland kan heller være helt greit når man skal ha en mer hverdagslig tirsdags-middag. 

Jeg har aldri hatt noen på middagsdate … eneste en gang bestilte jeg en stor pizza for at vi skulle være sammen lenge med resultat han åt 1 bit mens jeg fikk fryseren full i kjøleskapet med pizza jeg egentlig ikke er så glad i. En annen gang hadde jeg lagd oste kake og det var samme mann og han sa nei var ikke så glad i det. Men lurte på om jeg hadde lagd den? Ja det hadde jeg jo. Nei da skulle han ha. Så ikke så moro å stelle i stand ting når det er såå liten interesse så lært meg å vente å se hva de sier om mat.

Gjest laPistola
Skrevet
Bente1234 skrev (12 minutter siden):

Jeg har aldri hatt noen på middagsdate … eneste en gang bestilte jeg en stor pizza for at vi skulle være sammen lenge med resultat han åt 1 bit mens jeg fikk fryseren full i kjøleskapet med pizza jeg egentlig ikke er så glad i. En annen gang hadde jeg lagd oste kake og det var samme mann og han sa nei var ikke så glad i det. Men lurte på om jeg hadde lagd den? Ja det hadde jeg jo. Nei da skulle han ha. Så ikke så moro å stelle i stand ting når det er såå liten interesse så lært meg å vente å se hva de sier om mat.

Var han fotballspiller? 

Skrevet (endret)

Kanskje hun hadde prøvd å lage noe, men så gikk det galt.. også ville hun ikke si det, og endte med Fjordland som nødløsning?

Endret av Babbla
  • Liker 4
Skrevet

Dette

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg lurer på om dette er nok en tråd for å slenge dritt mot kvinner.. Fikk sånne vibber av denne tråden. 

Anonymkode: a3731...96e

Anonymkode: f89db...ee3

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk. 

Helt ærlig så ville jeg faktisk ha ghosta henne. Voksen kvinne som byr på middag men serverer Fjordland må være tidenes nedtur. I sin tid datet jeg en advokatfullmektig som skrøt sånn av pizzaen sin. Serverte åttitallspizza med kjøttdeig, løk og mais under osten, pizzasaus var den typen du kjøper på butikken. 

Anonymkode: 6b531...841

Haha. Lol

Anonymkode: 4fa73...a0e

Skrevet
Anonyminist skrev (28 minutter siden):

Var han fotballspiller? 

Ha ha ha ha så ikke den komme 😂😂😂

Skrevet

Jeg fikk Grandiosa første gang jeg spiste middag hos kjæresten min,hadde aldri dumpet han pga det! 

Anonymkode: b36e7...5f4

Skrevet

Nettopp. 

Vel. Pizza handler ikke om mest mulig fyll. Men å treffe med de de få smakene som er. 

Prøvde meg på en ekte napolitansk pizza (Marinara & Margherita) i vinter. De inneholder bare noen få ingredienser, fra start til slutt tar det 1 døgn før pizzaen er ferdig. 

Er ikke uten grunn at de er på verdensarvlisten.  Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid?

Anonymkode: 6b531...841

Folk flest lager vel ikke mat for at den skal vinne priser.......I en travel hverdag holder det for de fleste at maten smaker greit og at man blir mett. Helt greit å være matsnobb altså, men godta at ikke alle er som deg. 

Selv kan jeg heldigvis sette pris på både 80-tallspizza og femretters med vinpakke på en bedre restaurant. Det ene utelukker ikke det andre.

Anonymkode: 3696b...741

• Liker 3
Gjest Vilborg82
Skrevet

Trodde at mange menn inviterer på stort sett pizza, taco eller biff med tilbehør hvis de inviterer på date. Eller er det helt andre retter nå siden min tenåringstid på 2000-tallet? 🤔 Hva damer har for vane å lage til middagsdate aner jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...