AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #21 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er galt med den pizzaen da. Anonymkode: 27f13...737 Ikke noe galt med den pizzaen i seg selv. Det er den typen jeg lager 2-3 ganger i året når vi har små barn i hus. Det er en åttitallspizza som fyller magen uten mye smak. Får assosiasjoner til Pizzasausreklamen som rullet på tv-skjermen deler av nittitallet.. P p p p - Pizzasaus. Skal du først skryte på deg å lage en god pizza så må pizzasausen være hjemmelaget, det er absolutte minstekravet. I tillegg må det serveres drikke som passer spesielt til den retten. Anonymkode: 6b531...841 4
Druid Skrevet 13. august 2021 #22 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. Skal jeg dumpe henne? Anonymkode: 18db2...8b6 Ja, det synes jeg. Du er et pretensiøst rasshøl, og hun fortjener bedre. Hun inviterte på middag, og fokus var på andre ting enn maten. Da fokuserer du på det hun har å komme med, ikke der hun ikke strekker til. Er du på jakt etter partner eller kokke? 12
Gjest På druen Skrevet 13. august 2021 #23 Skrevet 13. august 2021 Hun gadd ikke. Alle klarer å lage noe enkelt.
ryzorwarlock Skrevet 13. august 2021 #24 Skrevet 13. august 2021 Er sikkert ting du ikke er flink på. Mat er mat, fjordland er mat. Hva klager du på? Man invitere folk på middag for og snakke, og spise. 3
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #25 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. Anonymkode: 64abe...53e Ja hva er galt med det? Er du så kresen? 4
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #26 Skrevet 13. august 2021 Druid skrev (5 minutter siden): Ja, det synes jeg. Du er et pretensiøst rasshøl, og hun fortjener bedre. Hun inviterte på middag, og fokus var på andre ting enn maten. Da fokuserer du på det hun har å komme med, ikke der hun ikke strekker til. Er du på jakt etter partner eller kokke? Husholderske sikkert😂 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #27 Skrevet 13. august 2021 Jeg lurer på om dette er nok en tråd for å slenge dritt mot kvinner.. Fikk sånne vibber av denne tråden. Anonymkode: a3731...96e 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #28 Skrevet 13. august 2021 Det er spesielt å servere Fjordland til middagsgjester. Jeg hater å lage mat og finner ikke noe glede i det, men jeg serverer hvertfall noe hjemmelaget når jeg først har gjester. Synes likevel ikke det er grunn til å dumpe noen hvis vedkommende har andre gode egenskaper. Inviter henne over på en kveld med matlaging sammen? Anonymkode: 9687a...e73 1
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #29 Skrevet 13. august 2021 Selv så hater jeg å lage mat. Men har et par retter jeg har lært å lage, som jeg inviterer folk på. Retter som er over Fjordlandnivå 🤭 Men jeg elsker å spise mat da! Har aldri opplevd at folk har dumpet meg for mine elendige kokkekunster😁
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #30 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. Anonymkode: 64abe...53e Nettopp. solmåneogstjerner skrev (5 minutter siden): Er det bedre å lage pizza med bunn, bittelitt saus, bittelitt ost og ruccola og en spekeskinkebit på toppen? Jeg synes ikke. 😊 Vel. Pizza handler ikke om mest mulig fyll. Men å treffe med de de få smakene som er. Prøvde meg på en ekte napolitansk pizza (Marinara & Margherita) i vinter. De inneholder bare noen få ingredienser, fra start til slutt tar det 1 døgn før pizzaen er ferdig. Er ikke uten grunn at de er på verdensarvlisten. Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid? Anonymkode: 6b531...841 6
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #31 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke noe galt med den pizzaen i seg selv. Det er den typen jeg lager 2-3 ganger i året når vi har små barn i hus. Det er en åttitallspizza som fyller magen uten mye smak. Får assosiasjoner til Pizzasausreklamen som rullet på tv-skjermen deler av nittitallet.. P p p p - Pizzasaus. Skal du først skryte på deg å lage en god pizza så må pizzasausen være hjemmelaget, det er absolutte minstekravet. I tillegg må det serveres drikke som passer spesielt til den retten. Anonymkode: 6b531...841 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om dette er nok en tråd for å slenge dritt mot kvinner.. Fikk sånne vibber av denne tråden. Anonymkode: a3731...96e Hannah80 skrev (Akkurat nå): Selv så hater jeg å lage mat. Men har et par retter jeg har lært å lage, som jeg inviterer folk på. Retter som er over Fjordlandnivå 🤭 Men jeg elsker å spise mat da! Har aldri opplevd at folk har dumpet meg for mine elendige kokkekunster😁 Samme her men taco er jo en slager syns jeg da. Jeg sliter med å steke biff .. 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #32 Skrevet 13. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nettopp. Vel. Pizza handler ikke om mest mulig fyll. Men å treffe med de de få smakene som er. Prøvde meg på en ekte napolitansk pizza (Marinara & Margherita) i vinter. De inneholder bare noen få ingredienser, fra start til slutt tar det 1 døgn før pizzaen er ferdig. Er ikke uten grunn at de er på verdensarvlisten. Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid? Anonymkode: 6b531...841 Sånn du ser for deg date? Så formelle greier er ikke noe for meg. Men bra vi er forskjellig. 1 døgn matlaging for en date du ikke aner blir noe mer?? Må svi ekstra hvis en blir dumpa etter sex .. Endret 13. august 2021 av Bente1234 5
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #33 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Vel. Pizza handler ikke om mest mulig fyll. Men å treffe med de de få smakene som er. Prøvde meg på en ekte napolitansk pizza (Marinara & Margherita) i vinter. De inneholder bare noen få ingredienser, fra start til slutt tar det 1 døgn før pizzaen er ferdig. Er ikke uten grunn at de er på verdensarvlisten. Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid? Anonymkode: 6b531...841 Poenget er at for meg så er ikke en slik prisvinnende pizza like god mat som den såkalte 80-tallspizzaen som du tydeligvis hater. Og det er mange som er enig med meg i det. Sikkert mange som er enig med deg også. Men er det grunn til å dumpe en date eller hisse seg så kraftig opp over folk som i følge deg ikke kan lage mat (men som tydeligvis treffer godt på hva gjestene liker store deler av tiden)? 5
Druid Skrevet 13. august 2021 #34 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid? Jeg vet den kommer til å samle min svigerfamilie i fire generasjoner over et halvt århundre , og det er en viktigere pris enn den som deles ut fra en scene. Kansje spesielt når du møter noen du ønsker være romantisk med. Det er faktisk verd litt selvskryt. 12
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #35 Skrevet 13. august 2021 Du vet jo ikke om hun ikke kan eller kan lage mat når hun serverte Fjordland. Men det er kanskje husmoremne du skal ha? Anonymkode: 488e2...020
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #36 Skrevet 13. august 2021 Bente1234 skrev (5 minutter siden): Samme her men taco er jo en slager syns jeg da. Jeg sliter med å steke biff .. Taco er aldri feil. Aldri:) 4
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #37 Skrevet 13. august 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Taco er aldri feil. Aldri:) Ja jeg blir aldri lei taco. Heller det enn pizza 😂 3
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #38 Skrevet 13. august 2021 Druid skrev (3 minutter siden): Jeg vet den kommer til å samle min svigerfamilie i fire generasjoner over et halvt århundre , og det er en viktigere pris enn den som deles ut fra en scene. Kansje spesielt når du møter noen du ønsker være romantisk med. Det er faktisk verd litt selvskryt. Ja. ❤ 2
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #39 Skrevet 13. august 2021 Bente1234 skrev (Akkurat nå): Ja jeg blir aldri lei taco. Heller det enn pizza 😂 Takk til begge deler😁 Men kunne aldri datet en matsnobb. Men fint hvis hun faktisk kan lage mat. Jeg er god på rydding og oppvask. Vinn-vinn situasjon 🤭 3
Miranda Bailey Skrevet 13. august 2021 #40 Skrevet 13. august 2021 Litt snålt ja.. Kan man ikke lage middag så kan man invitere på andre aktiviteter, eller i det minste kjøpe noe god take away. Men om dama er flott ellers så hadde jeg ikke ansett det som en dumpegrunn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå