Gå til innhold

Hun kan ikke lage mat.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vilborg82 skrev (45 minutter siden):

Trodde at mange menn inviterer på stort sett pizza, taco eller biff med tilbehør hvis de inviterer på date. Eller er det helt andre retter nå siden min tenåringstid på 2000-tallet? 🤔 Hva damer har for vane å lage til middagsdate aner jeg ikke. 

Hvor ofte er eller har man en middagsdate. Har vel vært på 1 bare jeg for 2 år siden da jeg fikk biff. Supert jeg digger biff men får sjelden til den god selv. Så mann som kan steke biff er pluss i boka. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vilborg82 skrev (1 time siden):

Trodde at mange menn inviterer på stort sett pizza, taco eller biff med tilbehør hvis de inviterer på date. Eller er det helt andre retter nå siden min tenåringstid på 2000-tallet? 🤔 Hva damer har for vane å lage til middagsdate aner jeg ikke. 

Tydeligvis 80 talls pizza med Pat Sharp på VHSen i bakgrunnen, og de litt mer seriøse damene velger Fjordland kjøttboller med poteter og brun saus 😂

Den gang da jeg var singel for 16 eller 17 år siden så gikk det mest i middelhavsmat som pasta, pizza, tapas og diverse greske. 

Inviterte også en og ei til lunsjdate i Frognerparken med takeaway sushi o.l. 

Anonymkode: 6b531...841

• Liker 1
Skrevet

Det hadde ikke blitt flere dater om han serverte Fjordland. Går an å gjøre en liten innsats. Bolledeig med kjøttdeig, ost og pizzasaus på glass hadde jeg blitt glad for!

Anonymkode: f5b17...7ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det hadde ikke blitt flere dater om han serverte Fjordland. Går an å gjøre en liten innsats. Bolledeig med kjøttdeig, ost og pizzasaus på glass hadde jeg blitt glad for!

Anonymkode: f5b17...7ff

Håper pizzabolledeigen er uten sukker da (blir litt vel søt?). Selv hadde jeg blitt glad hvis daten serverte meg brødskiver, pålegg, appelsinjuice og kaffe/ te. Jeg spiser også Toro tomatsuppe meg egg oppi. Er altetende og dame. 

Anonymkode: 848b2...48f

• Liker 2
Skrevet

*Med egg

Anonymkode: 848b2...48f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. 

Anonymkode: 64abe...53e

Nå er det vel ikke mange som påberoper seg og skryter av å være kokker når de ber en date på middag heller, med mindre de faktisk er det da😊

Anonymkode: 98fd3...808

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 16.46):

Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. 

Skal jeg dumpe henne?

Anonymkode: 18db2...8b6

Haha det oppsumerer nok majoriteten av damene her til lands. Neste gang dere skal ha sex, gir du henne en dildo i hånda,og tar kvelden

Anonymkode: 9899e...010

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha det oppsumerer nok majoriteten av damene her til lands. Neste gang dere skal ha sex, gir du henne en dildo i hånda,og tar kvelden

Anonymkode: 9899e...010

😂😂😂

Skrevet

Man inviterer ikke på middag og serverer Fjordland😂 Blir litt som å slenge fire forskjellige frossenpizza som dekker middagsbordet når klokka bikker 17 på julaften! Hadde reist meg og gått derifra, vær du sikker.

Anonymkode: 4e7c9...21f

Skrevet

Hadde tenkt hun var selvstendig og ærlig. At hun ikke var opptatt av å imponere og trygg i seg selv. Dette er verdier det tar mye lengre tid - om mulig - å lære enn å lære å lage mat. 

Hadde ikke dumpet henne pga Fjordland. Er du gal? 

Anonymkode: fce71...4b0

• Liker 4
Skrevet

Så pretensiøst snobbete å bli snurt av noe så enkelt som hva slags mat det var. Var du der for restaurantopplevelsen eller for å bli kjent med henne, kanskje potensielt desserten hun måtte finne på å servere sammen med deg?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 16.46):

Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. 

Skal jeg dumpe henne?

👹

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

trygg i seg selv.

På*.

Anonymkode: 4e7c9...21f

Skrevet

Jeg tenker dette er jo HUMOR! Her viser hun en real dose selvironi på sine ‘matkunster🙃

Høres ut som ei herlig, laidback dame☺️

• Liker 3
Skrevet
On 8/13/2021 at 5:21 PM, Druid said:

Ja, det synes jeg. Du er et pretensiøst rasshøl, og hun fortjener bedre.

Ellers har du det bra med deg selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde tenkt hun var selvstendig og ærlig. At hun ikke var opptatt av å imponere og trygg i seg selv. Dette er verdier det tar mye lengre tid - om mulig - å lære enn å lære å lage mat. 

Hadde ikke dumpet henne pga Fjordland. Er du gal? 

Anonymkode: fce71...4b0

Selvstendig og ærlig, trygg i seg selv.. 

Jeg ler så jeg griner og rullet på gulvet. Hvordan er det mulig å trekke de konklusjonene?

Hjelpes

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 17.33):

Nettopp. 

Vel. Pizza handler ikke om mest mulig fyll. Men å treffe med de de få smakene som er. 

Prøvde meg på en ekte napolitansk pizza (Marinara & Margherita) i vinter. De inneholder bare noen få ingredienser, fra start til slutt tar det 1 døgn før pizzaen er ferdig. 

Er ikke uten grunn at de er på verdensarvlisten.  Tror du Bolledeigen med kjøttdeig, løk, mais, ost og pizzasaus på glass eller toro pizzafyll kommer til å vinne noen priser i nærmeste fremtid?

Det er jo en smakssak. Jeg er glad i å lage mat, lager gjerne mat fra hele verden og er blitt ganske dyktig. Men pizza for meg er tykk bunn med enda mer fyll, er ikke noe glad i italiensk pizza.

Anonymkode: becd2...4ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvstendig og ærlig, trygg i seg selv.. 

Jeg ler så jeg griner og rullet på gulvet. Hvordan er det mulig å trekke de konklusjonene?

Hjelpes

Man er da trygg på seg selv og ærlig om hvem man er dersom man serverer Fjordland på date. Så enig i utsagnet jeg 😀 Ser man på kommentarene her, så er det jo mange som ikke ville gjort det. Tenker TS heller må konkludere med at han ønsker en som kan kokkelere, enn de andre kvalitetene denne dama måtte ha. Så da er det et kriteria han ikke ønsker vike fra. 

Anonymkode: 72b11...b67

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man er da trygg på seg selv og ærlig om hvem man er dersom man serverer Fjordland på date. Så enig i utsagnet jeg 😀 Ser man på kommentarene her, så er det jo mange som ikke ville gjort det. Tenker TS heller må konkludere med at han ønsker en som kan kokkelere, enn de andre kvalitetene denne dama måtte ha. Så da er det et kriteria han ikke ønsker vike fra. 

Anonymkode: 72b11...b67

Ja mannfolk må jo få lov å ha sine preferanser de også. Helt klart.  For han her så funka ikke Fjordland. knis.

Skrevet

Men hvordan vet du at hun ikke kan lage mat? 

Anonymkode: c097a...34d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...