AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. Skal jeg dumpe henne? Anonymkode: 18db2...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Haha kan hende du kan lære henne litt da? Anonymkode: addde...772 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. Skal jeg dumpe henne? Anonymkode: 18db2...8b6 Ja. Hvorfor invitere på middag når man ikke kan lage middag? Blir nesten som at jeg skulle invitert noen på rallykjøring. Hadde ikke giddet å date en som var så dumt. Anonymkode: 3666e...e26 8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hun inviterte meg på middag og hun serverte Fjordland.....jeg har ikke ord. Skal jeg dumpe henne? Anonymkode: 18db2...8b6 Fantastisk. Helt ærlig så ville jeg faktisk ha ghosta henne. Voksen kvinne som byr på middag men serverer Fjordland må være tidenes nedtur. I sin tid datet jeg en advokatfullmektig som skrøt sånn av pizzaen sin. Serverte åttitallspizza med kjøttdeig, løk og mais under osten, pizzasaus var den typen du kjøper på butikken. Anonymkode: 6b531...841 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fantastisk. Helt ærlig så ville jeg faktisk ha ghosta henne. Voksen kvinne som byr på middag men serverer Fjordland må være tidenes nedtur. I sin tid datet jeg en advokatfullmektig som skrøt sånn av pizzaen sin. Serverte åttitallspizza med kjøttdeig, løk og mais under osten, pizzasaus var den typen du kjøper på butikken. Anonymkode: 6b531...841 Hva er galt med den pizzaen da. Anonymkode: 27f13...737 56
Gjest Kritisk Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Om hun er veldig god på andre områder så går det vel opp i opp?
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med den pizzaen da. Anonymkode: 27f13...737 Ja det lurer jeg og på. Er sånn mange lager den i dag og 22
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #8 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fantastisk. Helt ærlig så ville jeg faktisk ha ghosta henne. Voksen kvinne som byr på middag men serverer Fjordland må være tidenes nedtur. I sin tid datet jeg en advokatfullmektig som skrøt sånn av pizzaen sin. Serverte åttitallspizza med kjøttdeig, løk og mais under osten, pizzasaus var den typen du kjøper på butikken. Anonymkode: 6b531...841 Sånn pizza lager jeg også, men uten mais. Det er den beste pizzaen etter min mening. Og jeg har aldri hatt en gjest (1-90 år) som ikke har spist uante mengder 😊 25
Gjest TheCatLady Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 Da får du lage mat da. Problem løst Neida, men litt rart å invitere på middag og servere Fjordland. Ikke alle er flinke til å lage mat, men hvis det er dumpegrunn så liker du vel henne ikke spesielt godt i utgangspunktet. Jeg ble servert ferdigpizza da jeg begynte å treffe eksen. Dumpet han ikke selv om hans syn på mat irriterte meg, men jeg lagde mye av maten. Orket ikke pølse i brød eller ferdigpizza hele uka
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Ja jeg er heller ikke god på matlaging men får til litt bedre enn Fjordland tror jeg da. Problemet mitt er at jeg mislykkes ofte. Kanskje hun ville gardere seg? Men take away er jo en løsning hvis en syns det er kjedelig å lage mat. 4
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med den pizzaen da. Anonymkode: 27f13...737 Skjønner ikke jeg heller. Bedre enn Fjordland i hvert fall:) 9
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Sånn pizza lager jeg også, men uten mais. Det er den beste pizzaen etter min mening. Og jeg har aldri hatt en gjest (1-90 år) som ikke har spist uante mengder 😊 Enig i den 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 2 minutter siden, Bente1234 said: Ja det lurer jeg og på. Er sånn mange lager den i dag og Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. Anonymkode: 64abe...53e 18
Meadow Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 Hvis hun er fantastisk ellers, så hvorfor dumpe? Matlaging kan læres. Hvis dere gifter dere en gang har du en morsom historie til bryllupstalen. 8
Tanuki Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 Hun syntes vel ikke du var verdt bryet med å lage ordentlig middag da:) 13
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. Anonymkode: 64abe...53e Det er også godt! Det er planlagt i kveld! Legger til salat, agurk og paprika. Men jeg går jo ikke rundt og skryter av det da. Men alle jeg har på middag liker det ihvertfall. 5
Cuntzilla Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med den pizzaen da. Anonymkode: 27f13...737 Vel, det er jo ikke akkurat en pizza å skryte av. Det er en pizza som barn lager. Du hadde blitt skutt om du hadde servert den i Italia. Angående å bli servert Fjordland, så hadde jeg dumpet selv i den hypotetiske situasjonen En ting er å ikke kunne lage mat, men da har du jo ikke interesse for mat engang, og det er turn off. 8
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #18 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe galt med den, men heller ikke akkurat noe å skryte av. Det er som å skryte av taco bestående av kjøttdeig, ost, tomat, salsa, rømme og mais. Anonymkode: 64abe...53e Er det bedre å lage pizza med bunn, bittelitt saus, bittelitt ost og ruccola og en spekeskinkebit på toppen? Jeg synes ikke. 😊 15
Pysa Skrevet 13. august 2021 #19 Skrevet 13. august 2021 Tenk så koselig dere kunne hatt det med å lage mat sammen, bortsett fra at du er en dust som bryr deg om småting!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #20 Skrevet 13. august 2021 Hun inviterte deg vel egentlig til å spise sammen med henne/ta en matbit sammen da. Fjordland er ikke så ille mat, man den er selvfølgelig ikke hjemmelaget. Hvis man inviterer noen på middag, (med den ordlyden) så er det dog vanlig at den er hjemmelaget. Jeg spiser både mat som er laget fra bunnen, men også hel- og halvfabrikata innimellom. Jeg kunne fint funnet på å servere Fjordland i en uformell sammenheng, typ "vil du ha noe å spise før kino-daten?" Hvis jeg inviterer folk på middag, så er maten derimot alltid laget fra bunnen. Jeg må jo si jeg er litt nysgjerrig på ordlyden i invitasjonen her. Ble du bedt på middag eller ble du bedt over på filmkveld og fikk tilbud om Fjordland underveis? Mulig hun ikke ønsket å bruke tid på å stå og lage mat og heller ønsket å fokusere på daten. Anonymkode: 3dc45...f6d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå