Gå til innhold

Linni Meister


Alexa232223

Anbefalte innlegg

Bulsara skrev (På 27.3.2023 den 20.51):

Norges store City stjerne

Hun er ikke så uskyldig som hun tror.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (På 27.3.2023 den 20.51):

Norges store City stjerne

Haaland?? Nei, det nekter jeg å tro?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 13.11.2022 den 16.28):

Leste det samme. Hun er drama og stor flørt. Avhengig av oppmerksomhet og må ha noe på gang hele tiden. Hun sliter folk ut, det ser vi på tv-programmene. Husker Mari og de andre i Tigerstaden serien baksnakket henne litt om akkurat dette. Hun klarer ikke å slå seg til ro eller å være alene. Hun er vant med mye oppmerksomhet og tror hun hele tiden må være deilig og sexy for å bli likt. Blir det slutt med typen hun har nå så overlapper en ny ganske kjapt. Må gjerne se pen ut, men når oppførsel og personligheten er dårlig så blekner man. Linni burde tatt en lang pause fra seg selv og tv. Dama er 40 om 3 år. At hun fortsatt snakker med babystemme og vrir på seg som en 14 åring er bare til å himle med øynene av. Brutalt sagt, dessverre.

Det hadde vært fint om Linni ble voksen nå som hun nærmer seg førti og har tenåringsbarn. Jeg er helt sikker på at hun er vakker under all sminke, botox, fillers, silikon og restylane. Linni hadde tiltrukket seg en helt annen type menn dersom hun fjernet silikonet, droppet babystemmen og sluttet å kle seg som... ja... Tror det hadde kledt henne veldig godt, og at det hadde gitt henne mye mer ro og sjelefred. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet babystemmen? Prater hun ikke slik da??

Linni har gjort mye med seg selv som jeg aldri kunne tenkt meg å utsatt meg selv eller noen for, men la nå den dama ta ansvar for seg selv og gjøre det hun vil. Det kan hende det at det å kunne gjøre som hun vil er det som gir henne sjelefred.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg var inne på snap’en hennes i dag etter langt fravær, men jeg ser hun fremdeles bor i leiligheten sin i Holmenkollen. Trodde hun hadde solgt og skulle bo med Morten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (På 3.4.2023 den 22.11):

Droppet babystemmen? Prater hun ikke slik da??

Linni har gjort mye med seg selv som jeg aldri kunne tenkt meg å utsatt meg selv eller noen for, men la nå den dama ta ansvar for seg selv og gjøre det hun vil. Det kan hende det at det å kunne gjøre som hun vil er det som gir henne sjelefred.

Det er bare å følge med på det hun legger ut når hun drikker. Utover kvelden/natta blir stemmen mørkere og mørkere. 🤣

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfuul skrev (7 timer siden):

Det er bare å følge med på det hun legger ut når hun drikker. Utover kvelden/natta blir stemmen mørkere og mørkere. 🤣

Må være slitsomt å leve slik. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (På 6.6.2023 den 11.45):

Det er bare å følge med på det hun legger ut når hun drikker. Utover kvelden/natta blir stemmen mørkere og mørkere. 🤣

Åh. Ok.. 🫣

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Sommerfuul skrev (På 6.6.2023 den 11.45):

Det er bare å følge med på det hun legger ut når hun drikker. Utover kvelden/natta blir stemmen mørkere og mørkere. 🤣

Den stemmen er en greie hun har lagt seg til og er ikke naturlig.  Vet ikke helt hvorfor,  men kan være at hun vil fremstå som søt og uskyldig med babystemme.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er uendelig glad for at min mor aldri la ut offentlig at hun gråt over en influensa/forkjølelse når jeg var tenåring. Kall meg gjerne gammeldags, men maken til oppmerksomhetssyk det går ann å bli.. Ta deg sammen, legg deg under dyna, ta noe smertestillende og sov deg igjennom det. De tårene kan du «sende» til noen som bryr seg. Se litt over nesetippen din og ut i verden, så skal du se denne forkjølelsen blir svært liten sammenlignet med mye annet. Ubehagelig, helt klart. Dødelig, absolutt ikke! 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker kunstig på en sånn måte usikre unge damer i serviceyrker snakker, har gjort det selv!
Bare veldig rart å fortsatt holde på med konstant når man er 40...

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (På 9.7.2023 den 10.35):

Må bare si at jeg er uendelig glad for at min mor aldri la ut offentlig at hun gråt over en influensa/forkjølelse når jeg var tenåring. Kall meg gjerne gammeldags, men maken til oppmerksomhetssyk det går ann å bli.. Ta deg sammen, legg deg under dyna, ta noe smertestillende og sov deg igjennom det. De tårene kan du «sende» til noen som bryr seg. Se litt over nesetippen din og ut i verden, så skal du se denne forkjølelsen blir svært liten sammenlignet med mye annet. Ubehagelig, helt klart. Dødelig, absolutt ikke! 

En crp på 320 idag og innleggelse… så litt mer enn en vanlig influensa/forkjølelse er det nok.

Men jeg synes dog ikke at det fortjener førsteside oppslag i Dagbladet/VG….

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar helt av. Hun gjør alt for å holde seg relevant. Tåpelige videoer hun sender ja. Hun bør komme seg ned på jorda og ta det med ro. De fjortissfaktene hun har på fest er slitsomt. Ingen finner det morsomt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 timer siden):

En crp på 320 idag og innleggelse… så litt mer enn en vanlig influensa/forkjølelse er det nok.

Men jeg synes dog ikke at det fortjener førsteside oppslag i Dagbladet/VG….

Peritonsillær abscess er ubehagelig og vondt ja. Ingen tvil om det. Ikke så uvanlig å oppleve heller. Det unnskylder dog ikke hennes oppmerksomhetsbehov, og egosentriske fremtoning. Godt hun fikk sminke nå da, så ting blir litt lettere.. Fjerna henne i dag, så følger ikke med videre 😅 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig som hun melker denne innleggelsen. Godt vippene er på plass. 🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lill :) skrev (16 minutter siden):

Er hun singel igjen? 

Nei. Hun er sammen med kompisen til forrige type. Overlapper fra den ene til den andre.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å se på snappen hennes nå og herregud!! Skulle tro hun var dødssyk jo!!!🙊 Og sååå mye dokumentering  og grining!! Hun burde roe ned ett par hakk, slappe av og legge bort mobilen en stund 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...