Gå til innhold

Linni Meister


Alexa232223

Anbefalte innlegg

Gjest tullerikke
Xstrella skrev (2 minutter siden):

Født 09.09.09. 

Oj, såpass😳 Trodde han var rundt 10-11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare de har mye penger så hun kan opprettholde jet set livet sitt ser ut til å være en gjenganger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (På 23.7.2022 den 8.36):

Bare de har mye penger så hun kan opprettholde jet set livet sitt ser ut til å være en gjenganger. 

Ble leiligheten solgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han har to døtre og en sønn i Latvia har Linni sagt på snap. Så trebarnsfar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hummingbird2 skrev (På 7.8.2022 den 15.47):

Han har to døtre og en sønn i Latvia har Linni sagt på snap. Så trebarnsfar.

Lovende 😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (2 timer siden):

For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. 

Hun spiller og er kynisk. Er utrolig slitsom å ha med på fest. Hopper og skråler på både menn og kvinner. Dama nærmer seg 40 år. Hun burde tone ned babyimaget nå. Hun er ikke 17.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de tatt bort Linni søker drømmeprinsen fra Discovrry. Like greit. Hun lurte jo guttene trill rundt. Under hele serien så hadde hun type. Noe så egoistisk. 

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Helene skrev (På 20.8.2022 den 21.41):

For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. 

Kjenner ei i nær slekt som kjenner godt til Linni (hun har yrke som gjør at hun er tett på mange av disse influencere) og hun sa det samme en gang vi snakket om influencere. At når hun har sønnen så går hun 100% inn i mammarollen men slår seg løs når hun ikke har han. Å at hun som du sier så er hun ikke dum.

Jeg tar helt avstand for all denne eksponeringen av barnet. Men nå starter kanskje han å bli i en alder at han kan si ja eller nei. Er usikker på hvor alderen på dette egentlig går 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Xstrella skrev (På 27.9.2022 den 20.04):

Hva skjer med de leppene? Duck Linni🤔

De er sykt store og unaturlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 28.9.2022 den 17.07):

Kjenner ei i nær slekt som kjenner godt til Linni (hun har yrke som gjør at hun er tett på mange av disse influencere) og hun sa det samme en gang vi snakket om influencere. At når hun har sønnen så går hun 100% inn i mammarollen men slår seg løs når hun ikke har han. Å at hun som du sier så er hun ikke dum.

Jeg tar helt avstand for all denne eksponeringen av barnet. Men nå starter kanskje han å bli i en alder at han kan si ja eller nei. Er usikker på hvor alderen på dette egentlig går 

Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (2 minutter siden):

Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket.  

Ja slikt burde hun klart og unngå. Det er jeg helt enig i. Andre har jo også ting de skal gjøre som ikke omhandler henne🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mio-lio skrev (1 time siden):

Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket.  

Tar tid å sminke og kle seg. Altså hun bør roe ned på fillersbruk. Ansiktet eksploderer snart.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstluft skrev (4 timer siden):

Jeg har gått glipp av noe her. Har hun solgt leiligheten sin? Hvorfor? Hun var jo så glad i den? 

Flyttet inn med type nr 370 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kom over snappen hennes nå og herregud for en merkelig måte å stå på da hun skulle reklamere for thights som gjør rumpa flatterende. Ut med puppene , inn med magen alt man kan og ut med rumpa. Hadde jeg stått som henne så hadde jeg også fått en smashing rumpe selv uten tightsen😅😅

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...