Gå til innhold

Linni Meister


Alexa232223

Anbefalte innlegg

Keikolina skrev (9 timer siden):

Shælihet

Babystemmen er slitsom. Hun blir så lett sjarmert. Tror ikke hun ender opp med noen av dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Alexa232223 skrev (På 13.8.2021 den 3.05):

Det var en tråd om henne før på rampelyset. Hvor har den blitt av? Er hun fredet på kvinneguiden, og kanskje har noen kontakter som sørger for at ingen oppretter tråder om henne eller hva? Alle de andre bloggerne er jo her...bare nysgjerrig 😌😌

Virker slik ja 🤣 Eller er hun bare totalt uinteressant for folket? Det er ikke akuratt mange som skriver i denne tråden heller.

 

 

dida skrev (På 31.10.2021 den 0.31):

Tror dere han Morten er med i Drømmeprinsen? Hvis ikke blir det passe kjedelig å se på. Det ser jo ut som det er han hu har endt opp med. Kom over en snap av en venn (eller noe) for en stund siden, der hu hadde fått blomster, også filma vennen videre akkurat da det så ut som hu skulle kysse Morten. 
 

De kler hverandre veldig godt da syns jeg, ganske så harry begge to 😅

Mente jeg hadde lest noe om han Morten før her inne, derfor jeg søkte opp denne tråden nå.
Nå er de jo et par, tydeligvis "pågått" bak i kulissene lenge? Mener jeg leste om det første gang i det første innlegget jeg så her inne med at det var slutt med han unge duden, at hun da hadde dumpet han for å gå til han Morten.
Har der vært sammen siden da tro, og kun laget det daingprogrammet for å tjene cash? Hehe

Endret av Teardrop
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (21 minutter siden):

Virker slik ja 🤣 Eller er hun bare totalt uinteressant for folket? Det er ikke akuratt mange som skriver i denne tråden heller.

 

 

Mente jeg hadde lest noe om han Morten før her inne, derfor jeg søkte opp denne tråden nå.
Nå er de jo et par, tydeligvis "pågått" bak i kulissene lenge? Mener jeg leste om det første gang i det første innlegget jeg så her inne med at det var slutt med han unge duden, at hun da hadde dumpet han for å gå til han Morten.
Har der vært sammen siden da tro, og kun laget det daingprogrammet for å tjene cash? Hehe

Hun forklarer greit rundt dette i serien sin, går på TVNorge/Discovery 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (Akkurat nå):

Hun forklarer greit rundt dette i serien sin, går på TVNorge/Discovery 

Skjønner, men jeg følger ikke med på henne. Bare leser overskrifter på VG osv, da står det jo det urolig nok. Fatter ikke hva sånne nyheter har å gjøre på VG men men.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder en hundrings på at flyttingen nærmere sønnens skole ender hos Morten 😜

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,6 mill for den lille leiligheten. Hjelpes. Betaler folk det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (7 timer siden):

6,6 mill for den lille leiligheten. Hjelpes. Betaler folk det? 

Helt vanlig i det området 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 15.5.2022 den 0.25):

6,6 mill for den lille leiligheten. Hjelpes. Betaler folk det? 

Det er jo bra hun har noe å selge. Hun flyttet rett inn til barnefar og også til Olav. Bare fint om hun har fått til å kjøpe noe alene eller sammen men han nest siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krangler hun med Morten og det er drama ifølge Linnis Univers.

Skulle ikke de vært nyforelsket?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Lindask skrev (1 time siden):

Jeg mener å ha lest at hun påstår at hun har helt naturlige lepper, men det kan ikke stemme om man sammenligner leppene fra russetiden og de hun har nå

https://www.tv2.no/a/14796839/

Har vel stappa inn sitt eget fett, da er det jo "naturlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (26 minutter siden):

Har vel stappa inn sitt eget fett, da er det jo "naturlig"

Restylane sikkert. Har det selv og syns det er fint. Ser ikke problemet. La nå folk gjøre som de vil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hundemamma97 said:

Restylane sikkert. Har det selv og syns det er fint. Ser ikke problemet. La nå folk gjøre som de vil!

Du er ærlig om det da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (På 16.5.2022 den 11.01):

Nå krangler hun med Morten og det er drama ifølge Linnis Univers.

Skulle ikke de vært nyforelsket?

De har jo vert sammen et år nå, så nyforelskelsen har vel dabbet litt av på den tida 🤷😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (1 time siden):

De har jo vert sammen et år nå, så nyforelskelsen har vel dabbet litt av på den tida 🤷😊

Snart klar for å bytte han ut da.

Nei l er ikke dødspen. Hun er plastikk fantastisk med babystemme. Det blir rett og slett for mye. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (14 timer siden):

Jeg likte henne helt til jeg skjønte hun a) hadde type mens hun spilte inn et dateprogram mennene tok veldig seriøst og b) dro sønnen sin inn i dette på en ufin måte

Hvordan er sønnen dratt inn?
(Spør av nysgjerrighet, det høres ut som jeg er sur, noe jeg ikke er, bare lurer😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne30 skrev (28 minutter siden):

Hvordan er sønnen dratt inn?
(Spør av nysgjerrighet, det høres ut som jeg er sur, noe jeg ikke er, bare lurer😊)

Han var hovedpersonen i ett av programmene og skulle vurdere mennene for mamma.

Men hun var sammen med Morten i årene før og etter programmet. 

Samme "konsept" i den andre serien der mamma lissom deltar i datingprogram for å finne noen

Endret av totti_1
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (19 minutter siden):

Han var hovedpersonen i ett av programmene og skulle vurdere mennene for mamma.

Men hun var sammen med Morten i årene før og etter programmet. 

Samme "konsept" i den andre serien der mamma lissom deltar i datingprogram for å finne noen

Skjønner. Jeg og liker henne veldig godt, men dette var skuffende av henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid lurt å bli sammen med bestevennen. Det kan fort ende som uvenner. Hvor flytter de til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 timer siden):

Snart klar for å bytte han ut da.

Nei l er ikke dødspen. Hun er plastikk fantastisk med babystemme. Det blir rett og slett for mye. 

Likte hun godt frem til hun var utro mot Niklas med hans bestevenn. Og blokkerte hun i sosiale medier etter dating programmet. Et hån mot mennene som var med og ble brukt, og dårlig reklame for programmet og konseptet. Jan Thomas startet det med å være seriøs, hun trakket på det et år etter fordi hun liker oppmerksomt... 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...