Gå til innhold

Linni Meister


Alexa232223

Anbefalte innlegg

nøtta skrev (2 timer siden):

Likte hun godt frem til hun var utro mot Niklas med hans bestevenn. Og blokkerte hun i sosiale medier etter dating programmet. Et hån mot mennene som var med og ble brukt, og dårlig reklame for programmet og konseptet. Jan Thomas startet det med å være seriøs, hun trakket på det et år etter fordi hun liker oppmerksomt... 

Det kom ikke frem. Derfor det ble slutt? Var ikke Morten og Niklas venner?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (22 timer siden):

Det kom ikke frem. Derfor det ble slutt? Var ikke Morten og Niklas venner?

Morten og Niklas var bestevenner, så tok hun over. De hadde nok sikkert sitt, men kom frem at hun rotet med begge i slutten, derfor Morten og Niklas ikke er venner lengre🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (15 timer siden):

Morten og Niklas var bestevenner, så tok hun over. De hadde nok sikkert sitt, men kom frem at hun rotet med begge i slutten, derfor Morten og Niklas ikke er venner lengre🙃

Huff husker snappene til Niklas da, en dag han sa det som det var. For et svik, nær venn og kjæreste.. miste begge samtidig. 😢

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på Linnis Univers; hvordan forklarer hun dette med å ha type mens hun deltok på et datingprogram? Hvordan klarer hun å forklare seg ut av den? At Tv2 fant seg i det fatter jeg ikke, eller Jan Thomas for den del. Utrolig skuffende, stakkars de som var med på det programmet - som tok henne seriøst. Håper hennes popularitet faller etter dette - hun er liksom «freda» av alle. Kynisk menneske!!

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (3 minutter siden):

Jeg ser ikke på Linnis Univers; hvordan forklarer hun dette med å ha type mens hun deltok på et datingprogram? Hvordan klarer hun å forklare seg ut av den? At Tv2 fant seg i det fatter jeg ikke, eller Jan Thomas for den del. Utrolig skuffende, stakkars de som var med på det programmet - som tok henne seriøst. Håper hennes popularitet faller etter dette - hun er liksom «freda» av alle. Kynisk menneske!!

Jeg mistenkte det i alle fall lenge før serien, altså venner av motsatt kjønn er fint det, men de var mye sammen. Også på ferier og det er vel neppe såå vanlig. Skuffet jeg også.. er vel kontrakter.. men likevel..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Huff husker snappene til Niklas da, en dag han sa det som det var. For et svik, nær venn og kjæreste.. miste begge samtidig. 😢

Jepp. Hun gikk ut i ettertid å påsto han slengte med kjeften og hengte hun ut, hun valgte å ikke si noe fordi det ble visst for dumt, men det var jo meeeeget åpenlyst hva som hadde skjedd. 🙃🤔

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lider av jeg er så pen at jeg driter i alt syndromet. Hun spiller på utseende og leker søt og deilig. Triller menn rundt lillefingeren og skal ha det akkurat som hun vil. Prinsessesyndrom. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (15 timer siden):

Jeg ser ikke på Linnis Univers; hvordan forklarer hun dette med å ha type mens hun deltok på et datingprogram? Hvordan klarer hun å forklare seg ut av den? At Tv2 fant seg i det fatter jeg ikke, eller Jan Thomas for den del. Utrolig skuffende, stakkars de som var med på det programmet - som tok henne seriøst. Håper hennes popularitet faller etter dette - hun er liksom «freda» av alle. Kynisk menneske!!

Det hun har sagt er at de var verdens beste bestevenner før og under innspillingen, og at det var først under innspillingen av drømmeprinsen at Morten innså at han hadde følelser for henne. Da var hun «skeptisk» til å skulle gå inn i et forhold med han, for hun ville ikke miste vennskapet med verdens beste bestevenn. Så fort programmet var ferdig vist på TV og det hadde gått noen uker, så var de sammen offisielt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevnte i Linnis univers at, hun rett før et god morgen intervju angående Linni møter drømmemannen, så hadde hun fått vite st x-kjæresten hadde lekket nakenbilder av henne. Som var ment for kun henne og x. Var det Niklas det da? Som hevna seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (4 timer siden):

Hun nevnte i Linnis univers at, hun rett før et god morgen intervju angående Linni møter drømmemannen, så hadde hun fått vite st x-kjæresten hadde lekket nakenbilder av henne. Som var ment for kun henne og x. Var det Niklas det da? Som hevna seg?

Var det ikke Olav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (7 timer siden):

Hun nevnte i Linnis univers at, hun rett før et god morgen intervju angående Linni møter drømmemannen, så hadde hun fått vite st x-kjæresten hadde lekket nakenbilder av henne. Som var ment for kun henne og x. Var det Niklas det da? Som hevna seg?

Smart av henne å ta slike bilder og ikke slette de før det blir slutt. Ikke gøy å dra på date med eksene til Linni som beholder nakenbilder av henne. 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Linni skulle prøve å være singel en liten stund. Logge av litt, og fokusere på seg selv og sønnen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (5 timer siden):

Kanskje Linni skulle prøve å være singel en liten stund. Logge av litt, og fokusere på seg selv og sønnen. 

Det sa jeg også da Niklas gjorde det slutt. Hun går fra menn til menn. Det er aldri bra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Irja said:

Kanskje Linni skulle prøve å være singel en liten stund. Logge av litt, og fokusere på seg selv og sønnen. 

Hu fortalte i kjendismødrene at hun klarer seg ikke som singel. Hun er avhengig av å ha kjæreste 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (9 timer siden):

Hu fortalte i kjendismødrene at hun klarer seg ikke som singel. Hun er avhengig av å ha kjæreste 

Det er trist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spent på hvordan det er for Niklas å møte på Linni og hennes nåværende type på alle disse pokerturneringene de er på hele tiden. Nå bor de til og med på samme hotell. Er jo nødt til å gå på hverandre innimellom - kanskje til og med havne på samme pokerbord 👀

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruGlad skrev (På 26.5.2022 den 15.44):

Spent på hvordan det er for Niklas å møte på Linni og hennes nåværende type på alle disse pokerturneringene de er på hele tiden. Nå bor de til og med på samme hotell. Er jo nødt til å gå på hverandre innimellom - kanskje til og med havne på samme pokerbord 👀

Uff, det må jo være vondt å bevitne. Jeg hadde ikke klart å ha pokerfjes (moro med vilje) i en sånn situasjon 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun leser her? Nå la hun ut screenshoot fra fansen sin. Hvor mye de digger henne. Hun vil folk skal tro hvor søt og snill hun er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...