Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #101 Del Skrevet 16. juli 2022 Xstrella skrev (2 minutter siden): Født 09.09.09. Oj, såpass😳 Trodde han var rundt 10-11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. juli 2022 #102 Del Skrevet 23. juli 2022 Bare de har mye penger så hun kan opprettholde jet set livet sitt ser ut til å være en gjenganger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. juli 2022 #103 Del Skrevet 24. juli 2022 Surikatt skrev (På 23.7.2022 den 8.36): Bare de har mye penger så hun kan opprettholde jet set livet sitt ser ut til å være en gjenganger. Ble leiligheten solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 25. juli 2022 #104 Del Skrevet 25. juli 2022 Xstrella skrev (5 timer siden): Ble leiligheten solgt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 7. august 2022 #105 Del Skrevet 7. august 2022 Han har to døtre og en sønn i Latvia har Linni sagt på snap. Så trebarnsfar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 14. august 2022 #106 Del Skrevet 14. august 2022 Mina 2 skrev (På 25.7.2022 den 3.53): Ja Vet du hva som skjer med advokat ang. leiligheten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 15. august 2022 #107 Del Skrevet 15. august 2022 Hummingbird2 skrev (På 7.8.2022 den 15.47): Han har to døtre og en sønn i Latvia har Linni sagt på snap. Så trebarnsfar. Lovende 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. august 2022 #108 Del Skrevet 20. august 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 20. august 2022 #109 Del Skrevet 20. august 2022 For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. august 2022 #110 Del Skrevet 20. august 2022 Helene skrev (2 timer siden): For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. Hun spiller og er kynisk. Er utrolig slitsom å ha med på fest. Hopper og skråler på både menn og kvinner. Dama nærmer seg 40 år. Hun burde tone ned babyimaget nå. Hun er ikke 17. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. august 2022 #111 Del Skrevet 23. august 2022 Nå har de tatt bort Linni søker drømmeprinsen fra Discovrry. Like greit. Hun lurte jo guttene trill rundt. Under hele serien så hadde hun type. Noe så egoistisk. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. september 2022 #112 Del Skrevet 27. september 2022 Hva skjer med de leppene? Duck Linni🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. september 2022 #113 Del Skrevet 28. september 2022 Helene skrev (På 20.8.2022 den 21.41): For noen år siden, anså Linni som latterlig. Helt til jeg møtte et menneske som kjente henne personlig. Han sa, dama er ikke dum. Ja hun spiller på det, men har også gode inntekter på det. Hun er ikke dum. Etterpå, nei, jeg følger ikke henne, men fikk ny respekt for menneske. Tror egentlig hun er jævlig smart. Kjenner ei i nær slekt som kjenner godt til Linni (hun har yrke som gjør at hun er tett på mange av disse influencere) og hun sa det samme en gang vi snakket om influencere. At når hun har sønnen så går hun 100% inn i mammarollen men slår seg løs når hun ikke har han. Å at hun som du sier så er hun ikke dum. Jeg tar helt avstand for all denne eksponeringen av barnet. Men nå starter kanskje han å bli i en alder at han kan si ja eller nei. Er usikker på hvor alderen på dette egentlig går 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 1. oktober 2022 #114 Del Skrevet 1. oktober 2022 Xstrella skrev (På 27.9.2022 den 20.04): Hva skjer med de leppene? Duck Linni🤔 De er sykt store og unaturlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 2. oktober 2022 #115 Del Skrevet 2. oktober 2022 elskersommer skrev (På 28.9.2022 den 17.07): Kjenner ei i nær slekt som kjenner godt til Linni (hun har yrke som gjør at hun er tett på mange av disse influencere) og hun sa det samme en gang vi snakket om influencere. At når hun har sønnen så går hun 100% inn i mammarollen men slår seg løs når hun ikke har han. Å at hun som du sier så er hun ikke dum. Jeg tar helt avstand for all denne eksponeringen av barnet. Men nå starter kanskje han å bli i en alder at han kan si ja eller nei. Er usikker på hvor alderen på dette egentlig går Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. oktober 2022 #116 Del Skrevet 2. oktober 2022 Mio-lio skrev (2 minutter siden): Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket. Ja slikt burde hun klart og unngå. Det er jeg helt enig i. Andre har jo også ting de skal gjøre som ikke omhandler henne🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. oktober 2022 #117 Del Skrevet 2. oktober 2022 Mio-lio skrev (1 time siden): Jobbet masse med henne. Å nei hun er ikke dum. Å ei veldig koselig dame, med lite diva nykker. Men respekt for andres tid må hun lære seg. Kommer aldri når hun skal. Må alltid regne med at hun er 2-3 timer forsinket. Tar tid å sminke og kle seg. Altså hun bør roe ned på fillersbruk. Ansiktet eksploderer snart. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstluft Skrevet 4. oktober 2022 #118 Del Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har gått glipp av noe her. Har hun solgt leiligheten sin? Hvorfor? Hun var jo så glad i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. oktober 2022 #119 Del Skrevet 4. oktober 2022 Høstluft skrev (4 timer siden): Jeg har gått glipp av noe her. Har hun solgt leiligheten sin? Hvorfor? Hun var jo så glad i den? Flyttet inn med type nr 370 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 30. oktober 2022 #120 Del Skrevet 30. oktober 2022 Kom over snappen hennes nå og herregud for en merkelig måte å stå på da hun skulle reklamere for thights som gjør rumpa flatterende. Ut med puppene , inn med magen alt man kan og ut med rumpa. Hadde jeg stått som henne så hadde jeg også fått en smashing rumpe selv uten tightsen😅😅 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå