Carabilla Skrevet 4. august 2023 #201 Del Skrevet 4. august 2023 Xstrella skrev (32 minutter siden): Trist de bruker ekstrem kroppspress. Hva med vanlige damer uten så mye sminke og silikon? Kommer nok KI i alle fasonger og farger etterhvert...de krever ikke lønn engang. Er jo derfor det er streik i Hollywood nå, fordi skuespillere er redd de mister jobben sin til KI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2023 #202 Del Skrevet 11. august 2023 Sa ikke hun at hun ikke skulle ha lettkledde bilder av seg ute etter at hun fikk en sønn? Sønnen blir 14 år og nå har hun og typen en fotosession i Dagbladet. Ikke sett bildene fordi det er pluss sak. Bare rart hun velger dette med en teenager sønn. Regner med kameratene vil se disse bildene. Er det skralt økonomisk siden de nå må la klærne falle? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 11. august 2023 #203 Del Skrevet 11. august 2023 Xstrella skrev (2 minutter siden): Sa ikke hun at hun ikke skulle ha lettkledde bilder av seg ute etter at hun fikk en sønn? Sønnen blir 14 år og nå har hun og typen en fotosession i Dagbladet. Ikke sett bildene fordi det er pluss sak. Bare rart hun velger dette med en teenager sønn. Regner med kameratene vil se disse bildene. Er det skralt økonomisk siden de nå må la klærne falle? Var det ikke også et iscenesatt puppeglipp da hun skulle pakke ned et telt? 😂. Hadde vært passe flau som sønn. Venner, medelever og lærere ser jo dette. 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #204 Del Skrevet 13. august 2023 Slitsom dame på fest. Tror jeg må slutte å trykke meg inn på snap. Og de filtrene. Kan de ikke bare la være? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 13. august 2023 #205 Del Skrevet 13. august 2023 Xstrella skrev (10 minutter siden): Slitsom dame på fest. Tror jeg må slutte å trykke meg inn på snap. Og de filtrene. Kan de ikke bare la være? Ja,hun skal jo absolutt være midtpunktet bestandig. Hørte noe om at hun ble "kastet" ut fra bryllupet til Vendela og Petter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. august 2023 #206 Del Skrevet 13. august 2023 Xstrella skrev (På 11.8.2023 den 13.39): Sa ikke hun at hun ikke skulle ha lettkledde bilder av seg ute etter at hun fikk en sønn? Sønnen blir 14 år og nå har hun og typen en fotosession i Dagbladet. Ikke sett bildene fordi det er pluss sak. Bare rart hun velger dette med en teenager sønn. Regner med kameratene vil se disse bildene. Er det skralt økonomisk siden de nå må la klærne falle? Hun trenger vel pengene, og så må hun sørge for å holde seg aktuell så ikke folk glemmer henne... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #207 Del Skrevet 13. august 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Hun trenger vel pengene, og så må hun sørge for å holde seg aktuell så ikke folk glemmer henne... Kanskje tenke over andre verdier når en nærmer seg 40. Hvor lenge skal hun surfe på skolepike bimbolooken? Klarer ikke voksne kvinner med tilgjort babystemme. Det er stikk motsatt av søtt. At hun får så mye meditatid uten å være flink i noe. 🫣 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2023 #208 Del Skrevet 13. august 2023 Mina 2 skrev (7 timer siden): Ja,hun skal jo absolutt være midtpunktet bestandig. Hørte noe om at hun ble "kastet" ut fra bryllupet til Vendela og Petter. Stemmer det. Hun klenget seg på mennene og hoppet på dem, ropte og fjollet rundt om å kalte alle for bestevenner. Hun er jo bestevenn med alle i hele kjendisNorge i følge henne selv. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 13. august 2023 #209 Del Skrevet 13. august 2023 Xstrella skrev (3 timer siden): Stemmer det. Hun klenget seg på mennene og hoppet på dem, ropte og fjollet rundt om å kalte alle for bestevenner. Hun er jo bestevenn med alle i hele kjendisNorge i følge henne selv. Uff så pinlig, dama nærmer seg 40 men oppfører seg som en fjortis. Bare flaut. Hun er svært utseende-fiksert og skryter stadig av sine gener som gjør at hun kan spise hva hun vil og mye uten å legge på seg. Hun virker klengete på alle rundt seg, og jeg tror hun har et stort behov for å få oppmerksomhet og å være midtpunkt. Det er ihvertfall sånn hun fremstår. Linni: Alle kjendiser's bestevenn 😅 Lurer på om alle "bestevennene" er enig i det... 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. september 2023 #210 Del Skrevet 9. september 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. september 2023 #211 Del Skrevet 14. september 2023 Xstrella skrev (På 13.8.2023 den 10.21): Stemmer det. Hun klenget seg på mennene og hoppet på dem, ropte og fjollet rundt om å kalte alle for bestevenner. Hun er jo bestevenn med alle i hele kjendisNorge i følge henne selv. Har sett mange ganger i diverse settinger på tv at hun hopper på menn bokstavlig talt. Mennene flirer og ser ille berørt ut. Det er ikke normal oppførsel når man er en voksen dame. Jeg ser ikke for meg at kjærestene hennes opp igjennom synes det er så kult? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. september 2023 #212 Del Skrevet 15. september 2023 Utlevering av sykt barn og filming av sin egen kropp. Hvorfor??? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 19. september 2023 #213 Del Skrevet 19. september 2023 Men gud!!!! Hun kunne likesågodt gått uten klær!!! Hun har en tenåring og hva sier Morten???? Det er en grense for alt😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2023 #214 Del Skrevet 20. september 2023 Cornett skrev (17 timer siden): Men gud!!!! Hun kunne likesågodt gått uten klær!!! Hun har en tenåring og hva sier Morten???? Det er en grense for alt😳 Det blir litt mye med henne.. hun ble også intervjuet så jeg og vektla at de hadde god kjemi i senga. Spørsmålet var ikke mynta mot det. Blir litt.. mye😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 20. september 2023 #215 Del Skrevet 20. september 2023 Tenker ikke mye på sønnen😔 Så flaut🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. september 2023 #216 Del Skrevet 20. september 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. september 2023 #217 Del Skrevet 21. september 2023 Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 27. september 2023 #218 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) Jeg likte Linni før, men de siste årene har hun rett og slitt blitt altfor mye. Forstår at hun skulle fremstå som bimbo og kledde seg lettkledd i sine yngre dager , men dama er snart 40 år. Virker som om alle andre rundt henne har utviklet seg med alderen, men hun er på stedet hvil, dessverre. Det kommer tydelig frem i væremåten hennes og hun virker utrolig umoden og veldig utseendefiksert. Reagerer også på at hun alltid skal være midtpunktet og bestevennen med alle nye mennesker hun treffer. Hun fåR definitivt lite kritikk i forhold til andre influencere som utleverer barna sine på Some. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 27. september 2023 av Måne Rampelyset 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. september 2023 #219 Del Skrevet 27. september 2023 tinky1 skrev (4 timer siden): Jeg likte Linni før, men de siste årene har hun rett og slitt blitt altfor mye. Forstår at hun skulle fremstå som bimbo og kledde seg lettkledd i sine yngre dager , men dama er snart 40 år. Virker som om alle andre rundt henne har utviklet seg med alderen, men hun er på stedet hvil, dessverre. Det kommer tydelig frem i væremåten hennes og hun virker utrolig umoden og veldig utseendefiksert. Reagerer også på at hun alltid skal være midtpunktet og bestevennen med alle nye mennesker hun treffer. Hun fåR definitivt lite kritikk i forhold til andre influencere som utleverer barna sine på Some. Innlegget er ryddet for persondebatt. I forhold til mange andre influensere så synes jeg Linni er hyggeligere å følge. Hun er positiv og blid, det er lite syting. Sjeldent frekk i sine svar til følgere. Jada, kunne nok kledd på seg litt mer innimellom. Men har fulgt Sara Emilie Tandberg og Therese Lien før, de ble du bare frustrert av å følge. Der er det ikke mye positivitet å finne. Så Linni er blid, smiler og god mot alle rundt seg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 28. september 2023 #220 Del Skrevet 28. september 2023 Bibbi_ skrev (8 timer siden): I forhold til mange andre influensere så synes jeg Linni er hyggeligere å følge. Hun er positiv og blid, det er lite syting. Sjeldent frekk i sine svar til følgere. Jada, kunne nok kledd på seg litt mer innimellom. Men har fulgt Sara Emilie Tandberg og Therese Lien før, de ble du bare frustrert av å følge. Der er det ikke mye positivitet å finne. Så Linni er blid, smiler og god mot alle rundt seg. Ja, for da kan hun fremstille seg selv akkurat sånn hun vil. Men på Tigerstaden viste hun sitt sanne jeg. Det var hun som satte i gang alt av konflikter, ødela for de andre ved å komme for sent til alt å i tillegg ikke ha med seg riktig utstyr. Usmakelig og enda mer konfliktskapende med alkohol innabords. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå