Surikatt Skrevet 29. mai 2022 #81 Del Skrevet 29. mai 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Mulig hun leser her? Nå la hun ut screenshoot fra fansen sin. Hvor mye de digger henne. Hun vil folk skal tro hvor søt og snill hun er... Hun virker veldig vanskelig å leve sammen med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 29. mai 2022 #82 Del Skrevet 29. mai 2022 Hun fremstår veldig søt, snill, jordnær og omtenksom. Men samtidig så elsker hun jo åpenbart drama, hun er åpen om at hun krangler mye med kjærestene sine og har mye temperament osv. Tror hun er avhengig av nokså intense forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 31. mai 2022 #83 Del Skrevet 31. mai 2022 Stakkars sønnen tenker jeg som brukes på Snap for alt det er verdt. Må jo være godt for han å være hos pappaen hvor han slipper unna det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. mai 2022 #84 Del Skrevet 31. mai 2022 nøtta skrev (På 19.5.2022 den 19.28): Morten og Niklas var bestevenner, så tok hun over. De hadde nok sikkert sitt, men kom frem at hun rotet med begge i slutten, derfor Morten og Niklas ikke er venner lengre🙃 Det var vel sånn med Olav og Niklas også. En dag skulle hun gifte seg med Olav og alt var stor stas og omtrent dagen etter var hun kjæreste med Niklas som de begge kjente fra pokermiljøet. Hun trives ikke alene og derfor overlapper. Mange som er slik men virker som det er mer vanlig for menn enn kvinner kanskje. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 31. mai 2022 #85 Del Skrevet 31. mai 2022 Justlooking skrev (10 minutter siden): Det var vel sånn med Olav og Niklas også. En dag skulle hun gifte seg med Olav og alt var stor stas og omtrent dagen etter var hun kjæreste med Niklas som de begge kjente fra pokermiljøet. Hun trives ikke alene og derfor overlapper. Mange som er slik men virker som det er mer vanlig for menn enn kvinner kanskje. Nja, menn er mer utro, men jeg tror kvinner er mye mer taktiske mht. flørting, hvis der var det du mente med "overlappe". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 31. mai 2022 #86 Del Skrevet 31. mai 2022 baremeg skrev (53 minutter siden): Stakkars sønnen tenker jeg som brukes på Snap for alt det er verdt. Må jo være godt for han å være hos pappaen hvor han slipper unna det Ja, ikke bra, og jeg reagerer vanligvis ikke på sånt. Sårbar alder... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. juni 2022 #87 Del Skrevet 1. juni 2022 Hun blir lei og fornyer mannen. At de orker når de vet det ikke varer. Er ikke mange forhold et rødt flagg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. juni 2022 #88 Del Skrevet 2. juni 2022 Justlooking skrev (På 31.5.2022 den 19.46): Det var vel sånn med Olav og Niklas også. En dag skulle hun gifte seg med Olav og alt var stor stas og omtrent dagen etter var hun kjæreste med Niklas som de begge kjente fra pokermiljøet. Hun trives ikke alene og derfor overlapper. Mange som er slik men virker som det er mer vanlig for menn enn kvinner kanskje. Tja . De fleste jeg kjenner som gjør slik er kvinner. De takler ikke være alene eller har det " for godt " i junglen blandt ubrukelige menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. juni 2022 #89 Del Skrevet 2. juni 2022 Xstrella skrev (20 timer siden): Hun blir lei og fornyer mannen. At de orker når de vet det ikke varer. Er ikke mange forhold et rødt flagg? Har en venninne som har gjort det siden hun var 12. Er nå 31. Har hatt utallige forhold siden, (8, nest siste fra 17-25), og har vert singel en gang siden, da ble hun dumpa før hun rakk å finne ny. Mot en av de var hun utro to ganger i lengre tid, de fikk to barn før det igjen ble slutt. Selvsagt overlapping den gang også, men to ulike. Har nå to nye barn med den nye og bygget hus. Spent på om det denne gangen holder for en som har vært notorisk utro i 20 år, eller om det nå varer. Fatter ikke hva de gjør med mennene, men de må være noen jævler på å suge🙈 Skal også sies at to av de hun var sammen med har vært "mine" også, men vi er nå venner enda🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 5. juni 2022 #90 Del Skrevet 5. juni 2022 Har Morten barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 6. juni 2022 #91 Del Skrevet 6. juni 2022 Jotun skrev (17 timer siden): Har Morten barn? To jenter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. juni 2022 #92 Del Skrevet 6. juni 2022 Justlooking skrev (På 31.5.2022 den 19.46): Det var vel sånn med Olav og Niklas også. En dag skulle hun gifte seg med Olav og alt var stor stas og omtrent dagen etter var hun kjæreste med Niklas som de begge kjente fra pokermiljøet. Hun trives ikke alene og derfor overlapper. Mange som er slik men virker som det er mer vanlig for menn enn kvinner kanskje. Hun liker oppmerksomhet fra menn og etter en stund i et forhold virker det som hun kjeder seg. Hun sier selv hun har mange mannlige venner og det synes jeg er litt rart. Hun hopper på dem og klemmer og styrer. Det er oppmerksomheten rundt seg selv hun liker. Hadde min kjæreste hatt mange venninner og oppført seg slik, så hadde jeg ikke likt det. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. juni 2022 #93 Del Skrevet 9. juni 2022 Surikatt skrev (På 6.6.2022 den 20.06): Hun liker oppmerksomhet fra menn og etter en stund i et forhold virker det som hun kjeder seg. Hun sier selv hun har mange mannlige venner og det synes jeg er litt rart. Hun hopper på dem og klemmer og styrer. Det er oppmerksomheten rundt seg selv hun liker. Hadde min kjæreste hatt mange venninner og oppført seg slik, så hadde jeg ikke likt det. Får typene hennes ha kvinnelige venninner? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juni 2022 #94 Del Skrevet 10. juni 2022 Xstrella skrev (10 timer siden): Får typene hennes ha kvinnelige venninner? Sannsynligvis ikke. Blir vel drama, da. Synes jeg ser typen hennes kaste seg rundt halsen på ei venninne og Linni synes det er greit. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 13. juli 2022 #95 Del Skrevet 13. juli 2022 Betaler Linni for noe som helst selv? Fint at hun merker med reklame, men seriøst… Du skal ha skryt for hvor mye du gir sønnen din, men i utgangspunktet er alt «fått». Ja, du må ta x-antall bilder osv, men du kan ikke få creds for å reklamere for produkter altså 🤦🏼♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 14. juli 2022 #96 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Shila90 skrev (På 13.7.2022 den 13.26): Betaler Linni for noe som helst selv? Fint at hun merker med reklame, men seriøst… Du skal ha skryt for hvor mye du gir sønnen din, men i utgangspunktet er alt «fått». Ja, du må ta x-antall bilder osv, men du kan ikke få creds for å reklamere for produkter altså 🤦🏼♀️ Sønnen har alt han kan tenke seg av materielle goder og mer til ja, men ser han noe lykkeligere ut enn et vanlig barn med foreldre utenfor rampelyset som skjermes fra Some? Han setter på seg et smil hver gang hun kommer å trøkker kamera opp i ansiktet på han, men han vet jo ikke om noe annet. Han vokser opp med ei mor som ikke klarer å være singel i et sekund engang og x antall stefedre har han hatt. Jeg fikk overhode ikke noe godt inntrykk av faren hans Bernhard i en av de mange seriene hun har blitt filmet i, men jeg håper virkelig han er en god, trygg og ansvarsfull far for gutten Endret 14. juli 2022 av non_stop 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 14. juli 2022 #97 Del Skrevet 14. juli 2022 non_stop skrev (1 time siden): Sønnen har alt han kan tenke seg av materielle goder og mer til ja, men ser han noe lykkeligere ut enn et vanlig barn med foreldre utenfor rampelyset som skjermes fra Some? Han setter på seg et smil hver gang hun kommer å trøkker kamera opp i ansiktet på han, men han vet jo ikke om noe annet. Han vokser opp med ei mor som ikke klarer å være singel i et sekund engang og x antall stefedre har han hatt. Jeg fikk overhode ikke noe godt inntrykk av faren hans Bernhard i en av de mange seriene hun har blitt filmet i, men jeg håper virkelig han er en god, trygg og ansvarsfull far for gutten Fikk du inntrykk av at jeg synes han virker mer lykkelig enn andre barn? Da misforstod du meg virkelig, for det synes jeg på ingen måte ikke. Synes i utgangspunktet de har et spesielt forhold, men velger å ikke diskutere sønnen og faren hans da jeg ikke vet blending om de annet enn det Linni velger å dele. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14. juli 2022 #98 Del Skrevet 14. juli 2022 Surikatt skrev (På 10.6.2022 den 9.34): Sannsynligvis ikke. Blir vel drama, da. Synes jeg ser typen hennes kaste seg rundt halsen på ei venninne og Linni synes det er greit. Tenker at hun er Norges største , men og snilleste narsisist . Elsk meg , elsk meg . Årsak skal jeg ikke spekulere i. Men det som avslører henne litt er all den oppmerksomhet hun trenger for å fungere . Kan ikke tenke meg at hun syns det hadde vært hyggelig hvis kjæresten klinte , kysset på alle kvinner i omgangskretsen . Tenker at å holde henne fornøyd / nok elsket er en fulltidsjobb . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. juli 2022 #99 Del Skrevet 16. juli 2022 Er ungen alt tenåring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. juli 2022 #100 Del Skrevet 16. juli 2022 tullerikke skrev (13 minutter siden): Er ungen alt tenåring? Født 09.09.09. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå