AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Lenge før jeg ble sammen med min mann hadde han et seksuelt forhold til en dame som sterkt ønsket seg barn. De brukte prevensjon «nesten alltid» (dumt av ham, ja). Hun hadde samtidig er lignende forhold til en annen mann. min mann var på den tiden ikke en mann som var klar for familieliv, den andre mannen hadde ting på stell. plutselig sluttet hun å ta kontakt med ham, og siden hun stort sett var pådriveren for forholdet fader alt ut. Om lag to mnd etter sist «møte» la hun ut en status på SOME der hun stolt fortalte at hun var gravid og at hun og den andre mannen gledet seg og var lykkelige. Min sendte henne melding og spurte om det var en sjanse for at barnet var hans. Hun svarte «det er 100% ikke ditt barn. Dessuten ville du ikke ha barn, og XXX er et bedre kort å satse på for meg å den lille, han har alt på stell» (Han har fremdeles meldingene). Etter dette har de ikke hatt kontakte men det plager ham at han enda ikke har fått 100% klarhet i dette. jeg tolker meldingen hennes slik at hun uten å vite satset på det beste kortet. Hun har en åpen SOME profil der hun tidvis legger ut bilder av barnet, og barnet er slående likt våre barn og min mann. Hun og den andre mannen er fremdeles sammen, og de ser lykkelige ut. Barnet er i tidlig tenårene. Vi vil ikke ødelegge det, men vi tror det er min mann sitt barn, både ut ifra termindato og utseendet. To av våre barn har en diagnose som er arvelig fra far, ikke en alvorlig diagnose, men likevel… det plager oss. Det er vanskelig å tro at han har et barn til, et barn vi ikke har kontakt med, men vi vil som sagt ikke ødelegge noe. Likevel er det vondt for ham. Vi vet heller ikke om den andre mannen visste at hun lå med min mann samtidig, men antagelig vet han ikke det. Vi bor i samme by, men ikke i umiddelbar nærhet. De har kun dette barnet, barnet har ingen søsken (annet enn evt. de barna min mann har med meg) hva ville dere gjort? Anonymkode: 571c7...23c 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 9. august 2021 La det ligge. Det ganger ingen at dere begynner å røre i dette. Anonymkode: c5227...c7c 62
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Jeg ville ikke gjort noen ting. Ingenting godt kommer ut av at dere blander dere inn i dette Anonymkode: 7b2ed...dc0 19
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 La det ligge. Anonymkode: 0fedd...1a0 14
Perle Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Så din mann har spredd sine kjønnsceller i en fruktbar kvinnes underliv, og nå lurer dere på om det kan være mulig at han er far til denne kvinnens barn.. 🤔 OK. 🏳️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Sykdommen er ikke farlig, han ba aldri om DNA test - og først nå i barnets tenår vil dere føkke det til for tenåringen? Anonymkode: 53dd5...fda 37
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Perle skrev (1 minutt siden): Så din mann har spredd sine kjønnsceller i en fruktbar kvinnes underliv, og nå lurer dere på om det kan være mulig at han er far til denne kvinnens barn.. 🤔 OK. 🏳️ Ingen grunn til å være nedlatende, han var klar for å ta ansvar da det skjedde, det var trodd alt derfor han tok kontakt med henne. Han fikk beskjed om at han ikke var faren, men etter å de siste årene har sett bilder av barnet er han nå helt sikker på at han er faren, og det er jeg også. Han synes det er vanskelig å vite at han antagelig har et barn til han ikke har kontakt med, men han vil ikke ødelegge for barnet heller. HI Anonymkode: 571c7...23c 19
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykdommen er ikke farlig, han ba aldri om DNA test - og først nå i barnets tenår vil dere føkke det til for tenåringen? Anonymkode: 53dd5...fda Han slo seg til ro med det hun sa, men nå tror han ikke lengre på henne. Nei, sykdommen er ikke farlig når man er medisinert, men det krever litt å oppdage den. Umedisinert for den diffuse symptomer Anonymkode: 571c7...23c 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Hvis barnet blir syk så går de vel til legen og får diagnose? å få vite om dette for barnet i tenårene kan skape en enorm identitetskrise og skade båndet til mammaen og «pappaen». Hvis de har det bra så la det ligge. Eventuelt ta kontakt når barnet er voksen og er mer i stand til å forstå ting. Anonymkode: 91d5b...0bc 7
Gjest Jaconandersen Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 (endret) En må aldri slå seg til ro med slikt. Mange damer her inne ønsker ikke at du skal kaste sten, fordi de lever i glasshus, mao. håper de på å ikke bli oppdaget selv. Nei, for barnets del, mannens del og din manns del. Fortell mannen hennes dette og få han til å ta gentest. Det er bare bra. Alle blir lykkeligere etter det, utenom kanskje den onde dama som har lurt dem rundt henne. Endret 9. august 2021 av Jaconandersen
Perle Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ingen grunn til å være nedlatende, han var klar for å ta ansvar da det skjedde, det var trodd alt derfor han tok kontakt med henne. Han fikk beskjed om at han ikke var faren, men etter å de siste årene har sett bilder av barnet er han nå helt sikker på at han er faren, og det er jeg også. Han synes det er vanskelig å vite at han antagelig har et barn til han ikke har kontakt med, men han vil ikke ødelegge for barnet heller. HI Anonymkode: 571c7...23c Med mindre han er utviklingshemmet, og/eller idiot, så skjønte/skjønner han jo at han kan være dette barnets far. Det hele er TAFATT og unnvikende. Vi får håpe dette bare er tulll, som det meste annet her inne om dagen. Hvis ikke, bør denne "mannen" din ta en test. Endret 9. august 2021 av Perle 6
Gjest Jaconandersen Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sykdommen er ikke farlig, han ba aldri om DNA test - og først nå i barnets tenår vil dere føkke det til for tenåringen? Anonymkode: 53dd5...fda Fucker det ikke til for tenåringen nå, det var mora som potensielt fucket det opp for over 10 år siden. Samt hun fucka det opp for mannen hun ble i lag med, samt mannen til ts. Nei her er det bare å kjøre på og fortelle. Endret 9. august 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 Min mann har antagelig… 🙄 beklager, måtte bare.. Anonymkode: 40090...405 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: jeg tolker meldingen hennes [..]. Anonymkode: 571c7...23c Det burde du ikke gjort. Anonymkode: 1a6b1...327 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #15 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det burde du ikke gjort. Anonymkode: 1a6b1...327 Er det en trussel? Anonymkode: 5d322...13f 2
Khloe P.T Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 Perle skrev (26 minutter siden): Så din mann har spredd sine kjønnsceller i en fruktbar kvinnes underliv, og nå lurer dere på om det kan være mulig at han er far til denne kvinnens barn.. 🤔 OK. 🏳️ Perle skrev (6 minutter siden): Med mindre han er utviklingshemmet, og/elleren idiot, så skjønte/skjønner han jo at han kan være dette barnets far.Det er bare TAFATT og unnvikende. Vi får håpe dette bare er trulle som det meste annet her inne. Hvis ikke, bør denne "mannen" din ta en test. Hvor gammel er du? 15
Populært innlegg Hulderen Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #17 Skrevet 9. august 2021 Jaconandersen skrev (12 minutter siden): En må aldri slå seg til ro med slikt. Mange damer her inne ønsker ikke at du skal kaste sten, fordi de lever i glasshus, mao. håper de på å ikke bli oppdaget selv. Nei, for barnets del, mannens del og din manns del. Fortell mannen hennes dette og få han til å ta gentest. Det er bare bra. Alle blir lykkeligere etter det, utenom kanskje den onde dama som har lurt dem rundt henne. Den eneste som blir lykkeligere er TS sin mann. Tenåringen blir knust av å miste sin «far» og rasende over å ha blitt løyet for hele livet. «Faren» blir knust av å oppdage at han ikke har barn, og vil føle seg forrådt av sin kone. Moren vil miste sin familie. Det er tross alt tre personers livslykke det her er snakk om. 61
Gjest Jaconandersen Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 (endret) Hulderen skrev (3 minutter siden): Den eneste som blir lykkeligere er TS sin mann. Tenåringen blir knust av å miste sin «far» og rasende over å ha blitt løyet for hele livet. «Faren» blir knust av å oppdage at han ikke har barn, og vil føle seg forrådt av sin kone. Moren vil miste sin familie. Det er tross alt tre personers livslykke det her er snakk om. Absolutt ikke. Jeg hadde blitt overlykkelig dersom noen avslørte noe slikt, for da hadde jeg spart meg fra å kaste bort mer energi på noe jeg aldri burde begynte med i det hele tatt. Tenk deg om. La oss si at du betaler en krone hver dag over ett år. Om jeg ble hindret fra å betale 10/365 kroner hadde jeg blitt glad, hadde blitt glad om jeg ikke betalte 200/365 og 365/365. Nei om en får trekt i nødbremsen på slikt, så er det svært godt. Hadde blitt glad, særlig på sikt. Så hadde jeg reist fra kone og barn. Så kunne barnet vært med sin rettmessige far, isteden. Endret 9. august 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 Da kan vel ta sin mann informere om denne diagnosen, og så kan barnets mor gjøre det hun vil med det? Anonymkode: e74d2...2eb 12
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Jeg tenker, ts, at dere ikke kommer noe sted. Ja, dere kan jo be om en dna-test. Damen vil så nekt, selvsagt. Dette med identitetskrise er å ta litt alvorlig sterkt i - det er ikke spesielt vanlig i yngre aldersgrupper å legge tung vekt på genetikk over forhold. Så at en mann er pappa og en mann er genetisk far er ikke dramatisk. (For de fleste). At mamma lå med flere enn en mann er jo litt ubehagelig i en alder da man helst ønsker late s9m om foreldrene ikke har sex og aldri har hatt det, men man kommer over at foreldre har og har hatt sex. Det må man jo ha, for å få unger. Men gitt at damen har løyet i 10+ år så har hun ingen motivasjon for å fortelle sannheten. Og mødre (spesielt) kan bli ganske psykisk voldelige i møte med en tenkt trussel. Også ovenfor sine barn. Be mannen din ta en dna-test. Legg den ut så alle kan se og matche den. Og kontakten med eventuelle ukjente barn er bare et tidsspørsmål. Anonymkode: b8fcb...81e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå