Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så i termingruppa mi for September at mange pakker fødebag til far og, eller til han.. har aldri falt meg inn å pakke til en voksen mann?er dere også så styrete?

Anonymkode: c9b65...e6f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂 seriøst? Pakke ned tannkost og trusa da eller? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det? 🤣 Her tok han meg seg et par skift klær og toalettsaker selv. Og mobillader. Stort mer trenger man vel ikke... Han sov med meg på familierom i 2 netter, men vi bor kun 15 minutt fra sykehuset, så han kunne hentet ting hjemme hvis noe var glemt. Evt gått på butikken...

Anonymkode: 35363...e72

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden):

Nei de pakker jo skiftetøy og snacks og masse greier. Jeg har aldri pakka noe til mannen, aner ikke hva han har pakka eller om han har pakket en gang men vi har nå i alle fall klart oss gjennom snart fire barselopphold:p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det klarer han heldigvis selv. 

Anonymkode: e2888...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det evner han helt fint selv.

Anonymkode: 52cc8...7e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei,det fikk være hans ansvar begge gangene. 

Anonymkode: a8e5d...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Her er en liste som flere "stjeler" fordi den er så "bra"

To sett litt penere joggebukser, en god deo(lett for gubben å glemme sånt 😛), dusjsåpe, barberskum, høvel, tannkost,tannkrem, munnskyllevann. T-shirts, genser og jakke etter vær. Lader, snacks han liker(sjokolade, lakris og smash her), Burn/Monster!!!!, Klær til hjemreise. Greit å ha med litt ekstra i tilfelle oppholdet blir langt. Tar også med lesestoff, medisiner, linser og linsevæske pluss reservebrillene hans. Kontanter i tilfelle han glemmer kort

AnonymBruker
Skrevet

Glemte fra lista over:

Har kjøpt nye sokker,10-pakk og 2x2 Bjørn borg boxer shorts.

Jeg syns dette er helt sykt 

• Liker 8
Skrevet

😅

Blir jo helt idiotisk å pakke «fødebag» til mannen. Snakk om å gjøre ham hjelpesløs. Pakk bag og komme hit inn om et år el to for å klage på at mannen er tiltaksløs…

Når det er sagt kan det være lurt å minne mannen på å pakke en ekstra t-skjorte, fordi far gjerne får babyen når mor blir sydd.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Her er en liste som flere "stjeler" fordi den er så "bra"

To sett litt penere joggebukser, en god deo(lett for gubben å glemme sånt 😛), dusjsåpe, barberskum, høvel, tannkost,tannkrem, munnskyllevann. T-shirts, genser og jakke etter vær. Lader, snacks han liker(sjokolade, lakris og smash her), Burn/Monster!!!!, Klær til hjemreise. Greit å ha med litt ekstra i tilfelle oppholdet blir langt. Tar også med lesestoff, medisiner, linser og linsevæske pluss reservebrillene hans. Kontanter i tilfelle han glemmer kort

Det er ganske infantilt og nedlatende å drive å pakke sånn for en voksen mann.

Jeg hadde ikke likt det om min mann skulle pakket for meg, så jeg tenker det går begge veier.

Anonymkode: a8e5d...ae5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Helgeline skrev (Akkurat nå):

😅

Blir jo helt idiotisk å pakke «fødebag» til mannen. Snakk om å gjøre ham hjelpesløs. Pakk bag og komme hit inn om et år el to for å klage på at mannen er tiltaksløs…

Når det er sagt kan det være lurt å minne mannen på å pakke en ekstra t-skjorte, fordi far gjerne får babyen når mor blir sydd.

Haha, det er faktisk et poeng. Mulig vi i september om to år ser et par sånne tråder..

Mannen min pakker selv uansett hvor vi skal eller hva vi skal. Tror han hadde gått fra meg om jeg pakka sånn

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (19 minutter siden):

Lol!! Hahahah så enig!

Anonymkode: 9c426...7d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er en voksen mann, og klarer fint å pakke til seg selv. 

Han tok med seg tre underbukser, tre par sokker, ei joggebukse, ei litt penere bukse til hjemreise, to t-skjorter, en genser, tannbørste, tannkrem, deo og linsevæske/linser. Han savnet ingenting på de drøye tre dagene vi var der, og fikk stelt seg. 

Dette pakket han forøvrig samme natten som vi dro til sykehuset. 

Anonymkode: 45357...6b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samboeren min er en voksen mann, og klarer fint å pakke til seg selv. 

Han tok med seg tre underbukser, tre par sokker, ei joggebukse, ei litt penere bukse til hjemreise, to t-skjorter, en genser, tannbørste, tannkrem, deo og linsevæske/linser. Han savnet ingenting på de drøye tre dagene vi var der, og fikk stelt seg. 

Dette pakket han forøvrig samme natten som vi dro til sykehuset. 

Anonymkode: 45357...6b4

Må si du har oversikt, sto du og så på?

Anonymkode: 38155...69a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pakka fødebagen i går, og da la jeg bare en t skjorte, boxer og sokker til ham i samme bag som min. Tror ikke han trenger egen bag, vi skal jo bare være der et par dager... Jeg kan godt pakke til oss begge hvis vi skal på en kort tur, eller han gjør det til meg.

Når vi skal til sykehuset har han liste over ting han skal pakke til oss begge (toalettsaker, mat osv). Men ja, jeg har skrevet lista, så jeg tar kanskje vel mye ansvar for ham også 😛

Anonymkode: 48812...b17

• Liker 1
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til Fotballfrue.....🙈 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er voksen og kan pakke selv, men jeg tipset han om at han burde ta med snacks og litt mat, han var ikke klar over at far ikke får mat på føden. 

Anonymkode: be298...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei jeg er sammen med en mann på 30+, og han har pakket selv i mange år, så jeg tror nok han skal klare det denne gangen også!

Anonymkode: 38716...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Hva trenger han da? Min mann har vært med på begge fødslene, og har ikke pakket noe.. Han har ikke vært innlagt 🤣

Anonymkode: 3b20d...9d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...