smil Skrevet 10. oktober 2005 #41 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 10. oktober 2005 #42 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vi kjøpte huset for 4 år siden, og har hatt som tradisjon å gå og kjøpe edelgran på Plantasjen hert år. Er ellers fra barndommen vant med vanlig grantrær. Syns ikke noen trær lukter slik som de gjorde da jeg var liten jeg....sukk.... Jeg elsker julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #43 Del Skrevet 29. oktober 2005 Her er det et plasttre og et grantre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. oktober 2005 #44 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tenk så trist for de som heter Edel å bli hogget føttene av hvert år :/ ← :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 30. oktober 2005 #45 Del Skrevet 30. oktober 2005 vi er nødt å ha plast pga allergi.. savner den gode trelukta i huset som jeg har vært vant til..eneste positive er vel at jeg slipper drysset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 30. oktober 2005 #46 Del Skrevet 30. oktober 2005 vi skal ha vår første jul i egen leilighet,, så i år må vi skaffe tre selv.. sambo er alergisk så han ønsker seg en jul uten så mye snørr og nys derfor skal vi kjøpe oss et plastjuletre i år. blir litt rart da,,men alt for sin kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #47 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Vi har gran (det er vel det peneste?) Blir bare tre hos mor og far, jeg tror ikke jeg går til anskaffelse av et her... Er så pes å få det kastet etterpå. Men jeg skal vel pynte litt tenker jeg Endret 30. oktober 2005 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. oktober 2005 #48 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gran eller edelgran - jeg er streng på fasongen til treet mitt, så det treet som er nærmest mitt ideal blir valgt og da er det av og til det ene og av og til det andre. Plast eller furu er uaktuelt. Når det gjelder lukt så er det ikke granlukten som er "jul" for meg, nei, det er grønnsåpe og kongerøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 30. oktober 2005 #49 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gran . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SissiB Skrevet 30. oktober 2005 #50 Del Skrevet 30. oktober 2005 Edelgran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #51 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vi har også plasttre pga allergi. Men jeg er faktisk like fornøyd nå som jeg var når jeg var barn og vi hadde vanlig gran.. Det at mange sier at plasttrær er stygge er fordi man kjøper billig dritt.. Vi har et veldig flott tre som ingen umiddelbart ser er fake.. Det kostet nærmere 1500,- - men det varer jo i alle år også da.. (og folk betaler mange hundrelapper for juletrær i dag). Det eneste som mangler er lukta.. Men jeg har ikke kunnet ha juletre på over 10 år nå, så jeg er vant til at den uteblir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #52 Del Skrevet 31. oktober 2005 Blir et lite plasttre om vi skal ha tre hjemme. Vi feirer julaften hver for oss, men det er jo koselig å ha noe i tiden før og i romjula Fikk litt lyst til å ha tre i potte etter å ha lest et innlegg lengre oppe her da, et som jeg kan sette ut på min nye balkong etterpå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #53 Del Skrevet 31. oktober 2005 Furu eller edelgran. Drysse-gran er helt uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 31. oktober 2005 #54 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det blir et edelgran til å ha i stuen, og et plastikktre som jeg enten skal ha på rommet mitt eller loftstuen. Vet noen hvor de selger plastikktrær? Ang. grantre lukt på boks, det finnes, i USA. Anbefaler alle å se Tv norges jule dokumentar om jul i hollywood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå