Gå til innhold

​ Nettbutikker som du får nyhetsbrev fra: Hvem av de er mest pågående og hva skriver de? 😜 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste nyhetsbrevet jeg fikk sto det SKYND DEG! 🏃‍♂️

Anonymkode: 41106...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal aldri handle hos elles for å si det sånn. Kjøpte noe 1 gang og makan til mas. Attpåtil mail om " kjære xxx. Vi savner deg". 

Virkelig???? 

Adams matkasse er masete. Man får lyst til å ikke bestille selv om produktet er greit nok. Apple er veldig masete. Nesten hver dag. 

Anonymkode: ce77e...c74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boozt er forferdelig masete. Kid/kremmerhuset m.fl også

Anonymkode: fa744...210

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekmer sender meg masse masemail med ALT DU TRENGER TIL FØRSKOLESTARTEN!!!
Eller "kom og se hva vi har plukket ut spesielt for deg!!" Også kommer jeg og ser, og så er det bittesmå parkdresser og gummistøvler. 
Jeg er 45 år og barnløs 😐

Footway maser også:
SISTE KANS [sic] på sommersalget vårt! 
"Få det før det er borte ..." "Alle gode ting tar slutt."

 

Anonymkode: 50827...6eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkemekka og garnius… i snitt en mail annenhver dag med FANTASTISKE tilbud. Joda, jeg har kjøpt noen ting fordi det er bra tilbud (jeg følger prisene deres over tid), men sånn generelt er de fryktelig masete. 

Anonymkode: a014d...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miinto.. både på sms og e-post.. Cellbes sender også ut mye, noe jeg stiller meg undrende til da jeg aldri har bestilt noe der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Kid og Hageland 😕 men er med i kundeklubbene for å benytte tilbud, så jeg slipper ikke unna. Det er sjelden de har noe som frister, og som det lønner seg å være medlem for, så vurderer å melde meg ut. Samme med Dressmann.  Kjøpte noe 3 for 2 der til min sønn for et par år siden.  Mas, mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos! Fikk opptil 5 Mail/sms hver dag! 
 

Jeg kjøpte en vare der og jeg pleier alltid å krysse for SKAL IKKE HA REKLAME.

Anonymkode: cb71a...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rito hobby sender Mail hver eneste dag, ofte flere ganger om dagen også. Da er det tilbud på noen varer kun idag og de påfølgende Mail minner på tilbudet som varer bare i 5 timer til osv. 

Hele Mail innboksen min er full fordi det popper inn hele tiden og jeg gidder ikke slette de hver dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd. Og de har heller ingenting nytt å komme med, de vil bare si at nå er det nye gensere i butikken... andre sender i det minste med litt tilbud på noe. 

Anonymkode: 58fa6...072

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos er gærne. Kid også. 
Fysj, jeg hater reklame. 

Anonymkode: a1a3b...5ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror disse butikkene at folk trenger noe hver eneste dag? 

Toppen av kaka var en nettbutikk som reklamerte med 1% avslag.... 

1%...   det er verdens dårligste grunn til å komponere en reklamemail. 

Anonymkode: ce77e...c74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kan de driver i 10 og 20% også. Det er jo ingenting. 

Anonymkode: ce77e...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ellos er gærne. Kid også. 
Fysj, jeg hater reklame. 

Anonymkode: a1a3b...5ef

Ellos er reklame på Speed😅

Det gir motsatt effekt, når de bombarderer med reklame. Jeg meldte av og kommer ikke til å handle der igjen.

Anonymkode: cb71a...efc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Attpåtil mail om " kjære xxx. Vi savner deg". 

Reklame og mailer fra ukjente som åpner med kjære gjør at jeg ser rødt. Jeg er da ikke din kjære, vi kjenner ikke engang hverandre! Jeg synes det er frekt, respektløst og udannet av disse markedsførerne som skriver slike reklamemailer, og jeg får lyst til å sende dem en like frekk mail i retur men dessverre går det sjelden an å svare på disse reklamemailene.
For i det minste å gjøre min egen hverdag bittelitt bedre pleier jeg å føre opp navnet mitt som Kuken Min eller noe annet moro når jeg registrer meg hos nettbutikkene, for da sender de meg mail som åpner med Kjære Kuken Min. Da blir dagen min bittelitt bedre. :) 

Anonymkode: 4f1c5...87a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tights og Cubus er ganske ille.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dere abonnerer på nyhetsbrev dere ikke trenger, det er bare å melde seg av helt nederst i e-posten. Man kan melde seg av nyhetsbrev og likevel være med i kundeklubb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlegaten.no. Skal aldri handle noe derfra igjen, det var komplett umulig å melde seg av nyhetsbrevet. Fulgte linken, fikk bekreftet avmelding, og vips, etter en stund, nytt nyhetsbrev. Meldte av igjen, det samme gjentok seg, utallige ganger. Så ble de sure da jeg klagde,

Anonymkode: f8b21...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...