Gå til innhold

​ Nettbutikker som du får nyhetsbrev fra: Hvem av de er mest pågående og hva skriver de? 😜 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Garnius er i alle fall Dronningen av alle fristerinner 🥰

Jeg elsker alle nyhetsbrevene fra de. Det siste lød:

Sjekk disse nusselige babysettene! :hjerter:

Anonymkode: 41106...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godtlevert maser hele tida. SISTE SJANSE! Rabatt på neste matkasse osv... Holdt på siden april, hvor jeg avbestilte alle fremtidige matkasser fordi vi ikke hadde (og har fremdeles) ikke behov for det.

Det er vel ikke helt nyhetsbrev, men mas er det.

Ellos og Bonprix maser også en del. "Månedens nyhet" "Den nye looken" "Denne passer deg!" 

Anonymkode: 7f7e0...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som blir irriterte av reklame-eposter, hvorfor melder dere dere ikke bare av epostlistene til selskapene dere får reklame fra?

Det er nesten alltid en "unsubscribe"-lenke med liten skrift nederst i epostene. I de få tilfellene det ikke gjør det, så er det jo bare å markere dem som spam. Vipps, så blir man ikke plaget lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights.no og boozt er forferdelige.


Jeg haker ALDRI av på at jeg ønsker å motta nyhetsbrev, likevel får jeg etter hver gang jeg har kjøpt noe.

Melder meg selvsagt av, men det burde være unødvendig når jeg aldri sa ja i utgangspunktet.

Anonymkode: fe099...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staples er en av dem. 

Har nå fått bøtter&spann med nyhetsbrev om alt jeg trenger til skolestart. Jeg er 59 år og har ikke barn. 

Anonymkode: 99fcf...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bestill fra Fyrkløveren dere. Samler på et servise fra de og kjøper innimellom når jeg har råd. Etter kjøp maser de konstant. De RINGER flere ganger for dag, samt mailer og sms. Helt jævlig. Blokkerer jeg de, ringer de fra andre nummer. Men jeg elsker serviset🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Den verste jeg har vært ute for er booking.com. Det var flere ganger for dagen. Jeg kommer ikke frivillig til å handle gjennom dem igjen.

Kundeklubber som jeg selv har meldt meg frivillig inn i har jeg ikke problemer med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt fnatt når det står: Trend alert + de hendene —> 🙌😍 Husker ikke hvilken nettbutikk som skrev dette i hver annonse. Blokkerte til slutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (20 timer siden):

Dere som blir irriterte av reklame-eposter, hvorfor melder dere dere ikke bare av epostlistene til selskapene dere får reklame fra?

Det er nesten alltid en "unsubscribe"-lenke med liten skrift nederst i epostene. I de få tilfellene det ikke gjør det, så er det jo bare å markere dem som spam. Vipps, så blir man ikke plaget lengre.

Fordi flere butikker ikke har det alternativet uten at man må melde seg ut av kundeklubbene.. 

Anonymkode: d34e3...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights.no. 

Fy for et mas!

Har nå også begynt å sende sms. 

Anonymkode: d9de5...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...