Gå til innhold

Behandlet ekstremt dårlig av daten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Henkjønnet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han var nok altfor mye av seg selv, tenker jeg.

Anonymkode: e4836...6b6

Ja det kan også være en måte å se det på

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er hele poenget. De hadde ikke fått napp om de var seg selv, noe som betyr at det ikke er kvinnene sin feil som bevisst velger feil menn

Anonymkode: af989...35b

Nja jeg tenker begge har feil. Er litt som at kvinner legger ut bilder der de sminker seg og viser seg selv fra en mer gunstig vinkel.

På samme måte må menn også pynte på sin personlighet for å virke mer attraktiv.

Begge deler er like patetisk, men jeg forstår jo hvorfor de gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 7.57):

Slutten av 30 åra og stjeler to glass fra utested på byen? Her burde du lukta lunta tvert!

Anonymkode: 2d447...213

Haha, jeg stjal et glass fra et utested da jeg var 23, og skammer meg faktisk litt for dett nå, 5 år senere. Å gjøre det når man er i slutten av 30 åra er enda mer tragisk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hva er det å vente når du sprer beina for en kødd som stjeler på byen, men utseende gjør blind

Anonymkode: dff6f...de3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du mener at pene damer skal velge stygge menn fordi ellers blir de såret? Snakk om å snu dette om til å sette seg selv i offerrollen som «mindre pen» mann.

Anonymkode: af989...35b

Jeg er hverken stygg eller modellpen. Hvis du tillater ham oppføre seg som drittsekk uten hemninger, og likevel sørge for at han får det han vil, kan du ikke klage etterpå. Du visste liksom at noe var galt, men likevel lot det skje. Da blir det ingen kondolenser når du lar alt skje med argumentet "han var kjekk".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg føler for en liten forklaring til dere som mener at jeg nesten burde skylde meg selv her. 

Denne mannen hadde jeg snakket med i mange måneder over nett, mange fine samtaler. Grunnen til at jeg falt litt for han over nett var i utgangspunktet ikke utseende, men at han virket oppegående, smart og virket til å ønske det samme som meg i livet. Han hadde også barn, han la ofte ut snutter av han sammen med dem og måten han var på med dem varmet hjertet mitt veldig. 

Ja, jeg synes han var kjekk, men det betyr ikke at han var en hunk alle damer hadde likt. Smaken er som banken, og man må finne den andre attraktiv. Han her var verken mørk eller 180 høy som mange menn mener er et krav til dem. Jeg falt for øynene hans, sjarmen i smilet og at jeg synes de trekkene han hadde gjorde han fin. Han hadde sin egen stil og jeg syntes det var kult at han turte å være seg selv. Høyden betyr ikke noe for meg, han var rett rundt min egen høyde. Så ja JEG synes han var kjekk, men jeg regner med at ingen møter noen de ikke finner attraktive selv. 

Jeg møtte han i den tro at vi skulle bli kjent seriøst, jeg hadde som sagt bygd opp litt følelser for denne mannen til tross for at vi bare hadde snakket over nett. Eller følelser er kanskje feil å si, men jeg var så betatt av han, for den personen han virket til å være over nett. Det at jeg var så betatt av han fra før gjorde det mye lettere å bli revet med og kanskje skyve bort fornuftige tanker om at jeg bare burde takket for meg når han stjal de glassene eller ikke hatt sex med han. 

Etter noen timer når vi møttes når jeg hadde prøvd gjentatte ganger å bli kjent, snakke om forskjellige temaer osv så ble jeg jo inneforstått med at han var useriøs og mest sannsynlig dette ikke ble noe. Jeg tok da valget selv om å ha sex med han når han prøvde seg fordi jeg faktisk hadde fantasert mange ganger om han, det er jo ikke rart. Det å ha vært betatt så lenge er ikke lett 🤷‍♀️ 

Jeg reagerer ikke på at han dro hjem etter sex når jeg selv også var inneforstått med at han her ikke ønsket noe mer enn det, men jeg synes hvordan han ble og oppførte seg mot meg var forkastelig. Selvom man evt bare har et ons så gjør man ikke ting på den måten. Jeg forventet ikke masse kos og hadeklem etterpå, jeg forventet å bli behandlet som et menneske. Når en stemning snur såpass, og ting blir sagt på den måten så hadde de fleste reagert. 

Og ja i ettertid så tenker jeg en del også på at jeg synes det er trist at han som jeg faktisk hadde tenkt at det kunne bli noe ordentlig seriøst med, ikke var den jeg trodde. Det er lov å bli skuffet. 

Jeg har ikke datet på lenge, det siste forholdet jeg var i varte i mange år. Det er mulig jeg er litt naiv i datingverden, men jeg fortjener ikke å bli behandlet sånn fordet. 

Til dere som skriver at dere har opplevd lignende, jeg får så vondt. Sender dere en god og varm klem ❤️

 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var altså ikke bare det at jeg syntes han var kjekk som gjorde at jeg ble revet med, det var følelsene mine. Ja, jeg satt og tenkte at han var kjekk og at jeg også ville ha han når han prøvde seg, men det var pga følelsene i bunn som gjorde det. Det kilte i magen min når han tok på meg og når han tok hånden min offentlig som han gjorde så hadde jeg kanskje et lite håp i underbevisstheten. Jeg vet ikke hvor mange ganger før vi møttes jeg har ligget og fantasert om han både sensuellt og at vi lå i armene til hverandre, det å være betatt gjør ofte det med folk. Jeg skjønte til slutt at jeg ikke fikk det siste, men jeg ville så gjerne ha en del av han da jeg satt der å så han inn i øyene. Det er vanskelig å høre på sin indre stemme som egentlig bare sier til deg "bare gå". 

Jeg må godta at han ikke ville noe mer enn det og jeg var inneforstått med det selv også, men jeg skal ikke godta å bli behandlet dårlig. 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

someone_here skrev (36 minutter siden):

Har du lest de siste innleggene mine over? Snakk om å henge seg opp i en setning, det står på så mye annet her. 

Og det sier litt om deg når du sammenligner "min historie" med en som er pedofil og en jente som liksom vil møte han uansett pga utseende. Situasjonen er ikke litt lik meg en gang. Jeg hadde følelser for denne mannen som jeg hadde snakket med lenge, og det var IKKE pga utseende jeg falt for han, jeg trodde han var en veldig bra mann- det gjør ikke denne jenta på bildet her.  Og min date var ikke en typisk hunk som på dette bildet her, han var en helt vanlig mann som JEG synes var kjekk fordi jeg hadde blitt så betatt av hvem jeg trodde han var personlighetmessig.  

Jeg synes fortsatt han var kjekk selvom jeg skjønte etterhvert at han var useriøs, den ordentlig dårlige oppførsel kom jo ikke før vi hadde hatt sex. Jeg ble litt blind av å ha vært betatt av han lenge så de røde flaggene ble litt skøvet bort selvom jeg innså jo at det ikke ble noe seriøst. Jeg ville gjerne kjenne på han og ha sex med han fordi jeg ja fortsatt syntes han var kjekk, men også fordi den mannen er den mannen jeg hadde fantasert om på mange måter i mange måneder og hadde blitt betatt av pga hvem jeg trodde han var. Og som som jeg sa over så skal jeg ikke finne meg i å bli behandlet dårlig pga at jeg valgte å sex med han. Jeg forstod at dette var en mann som var useriøst etterhvert når jeg møtte han ja, det vil ikke si at jeg ikke ble lei meg og det vil ikke si at han kan behandle meg så dårlig. Det er masse følelser fra meg inni bildet her og du pisser på meg med å legge ut dette innlegget her. Du aner ingenting om hvem jeg er, eller mine følelser. Du pålegger meg ting med dette innlegget her som er ganske sykt egentlig! 

 

 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Er dette hentet fra et incel-forum?

Verken i min, TS eller den andre jenta sin historie har mennene presentert seg selv som overgripere eller fæle personer i forkant av samleiet. De har derimot presentert seg selv som oppegående og ordentlige menn, som vi tilfeldigvis også har funnet attraktive. Denne sammenligningen gir ingen mening og viser bare at det kanskje er logikken du må jobbe med for å tiltrekke deg damer, damer er mindre visuelle enn menn.

Anonymkode: af989...35b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dette hentet fra et incel-forum?

Verken i min, TS eller den andre jenta sin historie har mennene presentert seg selv som overgripere eller fæle personer i forkant av samleiet. De har derimot presentert seg selv som oppegående og ordentlige menn, som vi tilfeldigvis også har funnet attraktive. Denne sammenligningen gir ingen mening og viser bare at det kanskje er logikken du må jobbe med for å tiltrekke deg damer, damer er mindre visuelle enn menn.

Anonymkode: af989...35b

Amen 🙏

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lest de siste innleggene mine over? Snakk om å henge seg opp i en setning, det står på så mye annet her. 

Og det sier litt om deg når du sammenligner "min historie" med en som er pedofil og en jente som liksom vil møte han uansett pga utseende. Situasjonen er ikke litt lik meg en gang. Jeg hadde følelser for denne mannen som jeg hadde snakket med lenge, og det var IKKE pga utseende jeg falt for han, jeg trodde han var en veldig bra mann- det gjør ikke denne jenta på bildet her.  Og min date var ikke en typisk hunk som på dette bildet her, han var en helt vanlig mann som JEG synes var kjekk fordi jeg hadde blitt så betatt av hvem jeg trodde han var personlighetmessig.  

Jeg synes fortsatt han var kjekk selvom jeg skjønte etterhvert at han var useriøs, den ordentlig dårlige oppførsel kom jo ikke før vi hadde hatt sex. Jeg ble litt blind av å ha vært betatt av han lenge så de røde flaggene ble litt skøvet bort selvom jeg innså jo at det ikke ble noe seriøst. Jeg ville gjerne kjenne på han og ha sex med han fordi jeg ja fortsatt syntes han var kjekk, men også fordi den mannen er den mannen jeg hadde fantasert om på mange måter i mange måneder og hadde blitt betatt av pga hvem jeg trodde han var. Og som som jeg sa over så skal jeg ikke finne meg i å bli behandlet dårlig pga at jeg valgte å sex med han. Jeg forstod at dette var en mann som var useriøst etterhvert når jeg møtte han ja, det vil ikke si at jeg ikke ble lei meg og det vil ikke si at han kan behandle meg så dårlig. Det er masse følelser fra meg inni bildet her og du pisser på meg med å legge ut dette innlegget her. Du aner ingenting om hvem jeg er, eller mine følelser. Du pålegger meg ting med dette innlegget her som er ganske sykt egentlig! 

 

 

Anonymkode: dd49f...987

Du skal ikke trenge å forsvare deg etter den ræva oppførselen du ble utsatt for, innlegget ditt er gull for de som har forhåndsbestemt at alle damer går etter kjekke drittsekker og «endelig får som fortjent». 

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang. Hvis det skulle bli et lignende scenario.. Løp i forveien, kast ut ytterklærne utenfor døren, gi et tupp i ræva og si takk for i natt, håper vi aldri ses igjen og smil søtt mens du smekker igjen døra. Greit å ende det med et overtak og kontroll. Og vedkommende som oppfører seg som en dust kan smake litt på sin egen medisin 

Anonymkode: 48ca1...875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du mener at pene damer skal velge stygge menn fordi ellers blir de såret? Snakk om å snu dette om til å sette seg selv i offerrollen som «mindre pen» mann.

Anonymkode: af989...35b

Ja, kvinner blir shamet etter man blir utsatt for drittsekker uansett om kvinnen er samme liga eller penere enn mannen, agendaen er å gjøre at hun kun tør å prøve seg på mindre pene menn. 

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du lest de siste innleggene mine over? Snakk om å henge seg opp i en setning, det står på så mye annet her. 

Og det sier litt om deg når du sammenligner "min historie" med en som er pedofil og en jente som liksom vil møte han uansett pga utseende. Situasjonen er ikke litt lik meg en gang. Jeg hadde følelser for denne mannen som jeg hadde snakket med lenge, og det var IKKE pga utseende jeg falt for han, jeg trodde han var en veldig bra mann- det gjør ikke denne jenta på bildet her.  Og min date var ikke en typisk hunk som på dette bildet her, han var en helt vanlig mann som JEG synes var kjekk fordi jeg hadde blitt så betatt av hvem jeg trodde han var personlighetmessig.  

Jeg synes fortsatt han var kjekk selvom jeg skjønte etterhvert at han var useriøs, den ordentlig dårlige oppførsel kom jo ikke før vi hadde hatt sex. Jeg ble litt blind av å ha vært betatt av han lenge så de røde flaggene ble litt skøvet bort selvom jeg innså jo at det ikke ble noe seriøst. Jeg ville gjerne kjenne på han og ha sex med han fordi jeg ja fortsatt syntes han var kjekk, men også fordi den mannen er den mannen jeg hadde fantasert om på mange måter i mange måneder og hadde blitt betatt av pga hvem jeg trodde han var. Og som som jeg sa over så skal jeg ikke finne meg i å bli behandlet dårlig pga at jeg valgte å sex med han. Jeg forstod at dette var en mann som var useriøst etterhvert når jeg møtte han ja, det vil ikke si at jeg ikke ble lei meg og det vil ikke si at han kan behandle meg så dårlig. Det er masse følelser fra meg inni bildet her og du pisser på meg med å legge ut dette innlegget her. Du aner ingenting om hvem jeg er, eller mine følelser. Du pålegger meg ting med dette innlegget her som er ganske sykt egentlig! 

 

 

Anonymkode: dd49f...987

Nei, jeg sammenligner hverken deg med jenta som likte den gutten på bilden, eller han du var på date med med den pedofilen. Derimot sammenligner jeg at du og den jenta rettferdiggjorde hver sin date med "han var kjekk". Dessuten er rimelig sikker på at du innså at han ikke var den drømmeprinsen du innbilte seg han var. 

 

Henkjønnet skrev (1 time siden):

Husker jeg leste om han som skrev at han var nazist og fikk matcher for det 😂

Han var kjekk...

 Han var faktisk lenger ned i saken 😁guy-poses-as-a-pedophile-on-tinder-still

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette hentet fra et incel-forum?

Verken i min, TS eller den andre jenta sin historie har mennene presentert seg selv som overgripere eller fæle personer i forkant av samleiet. De har derimot presentert seg selv som oppegående og ordentlige menn, som vi tilfeldigvis også har funnet attraktive. Denne sammenligningen gir ingen mening og viser bare at det kanskje er logikken du må jobbe med for å tiltrekke deg damer, damer er mindre visuelle enn menn.

Anonymkode: af989...35b

Spiller det noen rolle? Dere innså, eller nektet å innse, de røde flaggene med ett argument "han var kjekk", så jeg lar det skje. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

damer er mindre visuelle enn menn.

Haha, tuller du nå eller? Du har nettopp sett en rekke jenter som ønsket å ha samleie med en PEDOFIL, men likevel skriver du at menn er mer visuelle. Hahaha, er det mulig altså? 😁😁

Jeg tror at det er på tide å starte en lokal meme som heter "han var kjekk" med kjente banditter. Jeg begynner!IMG_20210804_191725.thumb.jpg.3196ff19d90afe3a34d9e31de090007e.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, someone_here said:

Nei, jeg sammenligner hverken deg med jenta som likte den gutten på bilden, eller han du var på date med med den pedofilen. Derimot sammenligner jeg at du og den jenta rettferdiggjorde hver sin date med "han var kjekk". Dessuten er rimelig sikker på at du innså at han ikke var den drømmeprinsen du innbilte seg han var. 

 

 Han var faktisk lenger ned i saken 😁guy-poses-as-a-pedophile-on-tinder-still

Spiller det noen rolle? Dere innså, eller nektet å innse, de røde flaggene med ett argument "han var kjekk", så jeg lar det skje. 

Haha, tuller du nå eller? Du har nettopp sett en rekke jenter som ønsket å ha samleie med en PEDOFIL, men likevel skriver du at menn er mer visuelle. Hahaha, er det mulig altså? 😁😁

Jeg tror at det er på tide å starte en lokal meme som heter "han var kjekk" med kjente banditter. Jeg begynner!IMG_20210804_191725.thumb.jpg.3196ff19d90afe3a34d9e31de090007e.jpg

Du skjønner vel at de som ser bort i fra at en mann er pedofil er like ødelagte i hodet som den pedofile selv, så hvorfor nevne det og hva er det relevant for tråden? Skal man kaste fine og empatiske menn under bussen fordi noen av deres medbrødre voldtar, og si at alle menn voldtar fordi mange har gjort det? Slutt å plag ts med dette våset, eneste som det er noe negativt å si om er han hun lå med.

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal ikke trenge å forsvare deg etter den ræva oppførselen du ble utsatt for, innlegget ditt er gull for de som har forhåndsbestemt at alle damer går etter kjekke drittsekker og «endelig får som fortjent». 

Anonymkode: 083a0...a72

Det er ikke første gang jeg kom borti en historie hvor hun visste inderlig at han var en drittsekk, men likevel valgte å fortsette det. Så klager de: "han var kjekk" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, someone_here said:

Det er ikke første gang jeg kom borti en historie hvor hun visste inderlig at han var en drittsekk, men likevel valgte å fortsette det. Så klager de: "han var kjekk" 

Hvis du leser hele historien har ts holdt kontakten i lang tid med denne mannen og falt for den hun trodde han var. Og - tenk alle de mennene som blir rundlurt av damer fordi de syns hun var fin, man blir blendet av tiltrekning og skal ikke straffes for det.

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis du leser hele historien har ts holdt kontakten i lang tid med denne mannen og falt for den hun trodde han var. Og - tenk alle de mennene som blir rundlurt av damer fordi de syns hun var fin, man blir blendet av tiltrekning og skal ikke straffes for det.

Anonymkode: 083a0...a72

Ja, jeg har lest både den innledende posten og de to hun nylig har skrevet. Men la oss gå gjennom hovedpunktene i det første innlegget:

- hun forventer at han skal være seriøs

- i løpet av daten opplevde hun at han prøvde å kysse henne gjentatte ganger. Hun var med på det, selv om hun var ute etter noe seriøst.

- etter daten stjelte han to dyre glass. Det er snakk om en mann på 40 år, HALLO, ikke en 15-åring. Hun er fortsatt med, går i følge ham hjem. 

- og så kommer skuddet som dreper. Han nekter å være personlig med henne, han vil ikke fortelle noe om seg selv. 

 

Hallo, det er snakk om en voksen kvinne som vet at det er handlinger hun skal ta hensyn til, ikke ord. Men... HaN VaR KjEkK!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, someone_here said:

Ja, jeg har lest både den innledende posten og de to hun nylig har skrevet. Men la oss gå gjennom hovedpunktene i det første innlegget:

- hun forventer at han skal være seriøs

- i løpet av daten opplevde hun at han prøvde å kysse henne gjentatte ganger. Hun var med på det, selv om hun var ute etter noe seriøst.

- etter daten stjelte han to dyre glass. Det er snakk om en mann på 40 år, HALLO, ikke en 15-åring. Hun er fortsatt med, går i følge ham hjem. 

- og så kommer skuddet som dreper. Han nekter å være personlig med henne, han vil ikke fortelle noe om seg selv. 

 

Hallo, det er snakk om en voksen kvinne som vet at det er handlinger hun skal ta hensyn til, ikke ord. Men... HaN VaR KjEkK!

 

Det var jo ikke bare det at han ikke ville være personlig med henne, han var en iskald drittsekk mens ts var på sitt mest sårbare etter sex. Det koster lite å være grei en liten time etterpå så ingen skal føle seg brukt, tenk så råtten man er når man ikke makter det en gang. Ja, det var røde flagg, men som sagt blir man blendet av tiltrekning og hun hadde en illusjon av denne mannen hun trodde eksisterte. Slutt å lat som om du er så perfekt at du aldri har blitt det før. 

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...