Gå til innhold

Behandlet ekstremt dårlig av daten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte på det samme. Er du sikker på at han er single?  

Anonymkode: 57e2b...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble litt lettet av å lese dette fordi jeg opplevde noe veldig liknende i går. Ikke misforstå, det er trist og jeg unner INGEN det, men godt å føle at man ikke er alene… dette var en fyr jeg har snakket en del med og som virket ordentlig, men som også unngikk de dype samtalene der man virkelig ble kjent. Vi endte opp i senga og etterpå kledde han på seg i full fart og bad meg dra hjem, og sa at jeg måtte «huske å få med meg alt». Jeg ble tydelig overrasket og litt satt ut, og sa «virkelig?» Og han sa bare ja og så ned på tlf sin. Slettet han fra alle sosiale medier på veien ut døra, det var en jævlig følelse.

Min teori TS er at disse mennene egentlig er veldig følsomme, og at det er derfor de unngår å bli kjent forbi de VET at det de gjør er feil, og ved å distansere seg mest mulig fra oss så slipper de den dårlige samvittigheten og følelser. Det er nok menn som har blitt såret 1 gang og bruker resten av livet sitt på å straffe andre damer for det, og som egentlig har veldig lavt selvbilde.

En ting er hvertfall sikkert og det er at vi fortjener bedre! Klem

Anonymkode: af989...35b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere, jeg sendte han en melding likevel jeg. Fy fader, det var faktisk deilig! Han kom med verdens dårligste svar og det var ganske deilig og bare gruse han litt med svarene mine. Nå er vi ferdige og han er blokkert hvert eneste sted. Jeg vet ikke jeg altså om han tok noe til seg, sikkert ikke. Men det var overraskende deilig å bare si hva jeg mente om hele han, jeg skrev rett fra levra for å si det sånn 😅

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ble litt lettet av å lese dette fordi jeg opplevde noe veldig liknende i går. Ikke misforstå, det er trist og jeg unner INGEN det, men godt å føle at man ikke er alene… dette var en fyr jeg har snakket en del med og som virket ordentlig, men som også unngikk de dype samtalene der man virkelig ble kjent. Vi endte opp i senga og etterpå kledde han på seg i full fart og bad meg dra hjem, og sa at jeg måtte «huske å få med meg alt». Jeg ble tydelig overrasket og litt satt ut, og sa «virkelig?» Og han sa bare ja og så ned på tlf sin. Slettet han fra alle sosiale medier på veien ut døra, det var en jævlig følelse.

Min teori TS er at disse mennene egentlig er veldig følsomme, og at det er derfor de unngår å bli kjent forbi de VET at det de gjør er feil, og ved å distansere seg mest mulig fra oss så slipper de den dårlige samvittigheten og følelser. Det er nok menn som har blitt såret 1 gang og bruker resten av livet sitt på å straffe andre damer for det, og som egentlig har veldig lavt selvbilde.

En ting er hvertfall sikkert og det er at vi fortjener bedre! Klem

Anonymkode: af989...35b

Veldig enig!

Anonymkode: bdb2a...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei igjen dere, jeg sendte han en melding likevel jeg. Fy fader, det var faktisk deilig! Han kom med verdens dårligste svar og det var ganske deilig og bare gruse han litt med svarene mine. Nå er vi ferdige og han er blokkert hvert eneste sted. Jeg vet ikke jeg altså om han tok noe til seg, sikkert ikke. Men det var overraskende deilig å bare si hva jeg mente om hele han, jeg skrev rett fra levra for å si det sånn 😅

Anonymkode: dd49f...987

FLOTT :klem:

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei igjen dere, jeg sendte han en melding likevel jeg. Fy fader, det var faktisk deilig! Han kom med verdens dårligste svar og det var ganske deilig og bare gruse han litt med svarene mine. Nå er vi ferdige og han er blokkert hvert eneste sted. Jeg vet ikke jeg altså om han tok noe til seg, sikkert ikke. Men det var overraskende deilig å bare si hva jeg mente om hele han, jeg skrev rett fra levra for å si det sånn 😅

Anonymkode: dd49f...987

Fint at du turte da, for selv om han sikkert egne tanker om saken har jo du helt rett til å føle deg såret for at han oppførte seg slemt, og det fortjener han å høre. Var svaret hans mere frekt mot deg eller bare avfeiende, som om han ikke anerkjente at han hadde gjort noe galt? 

Anonymkode: ad931...e5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har snakket lenge med en fyr som bor i samme by. På fredag spurte jeg han om vi endelig skulle møtes og han sa ja. Det skulle egentlig bare bli et kort møte fordi han hadde drukket med noen kamerater, men jeg spurte når vi møttes og hadde snakket litt om vi også skulle gå videre å ta en øl. Noe han veldig gjerne ville og vi gikk til en bar. 

Han sa hele tiden hvor lik jeg var bildene mine og hvor fasinert han var over hvor nydelig og vakker jeg var. Han tok helt plutselig tak i meg og kysset meg, og det gjorde han ekstremt mange ganger iløpet av kvelden. Det var han som flørtet helt vilt og jeg ble såklart dratt med på det pga hans væremåte og flørtet tilbake. Til slutt spurte han om vi kunne dra en tur til meg og stemningen lå i luften til sex, og jeg tenkte at det hadde jeg faktisk lyst til. 

Vi forlot baren og han tok plutselig hånden min og leide meg bortover gatene helt til vi fant en taxi og alt virket så flott. 

Vi kommer hjem til meg og jeg prøver å bli litt kjent da han unngikk alle personlige spørsmål på byen, men forstår til slutt at her er det bare en kar som vil knulle. Jeg gikk to runder med meg selv i hodet og tenkte at han virket dessverre ikke som min type når han avfeide alle blikjent-samtaler, men siden han var kjekk så tenkte jeg at jeg godtok sex og så fikk det være. 

Vi hadde helt sinnsykt rå sex, og han koste seg også veldig, det merket jeg for å si det sånn. Når vi var ferdig, så startet alt. 

Han bråreiste seg på sekundet når sexen var ferdig og kledde på seg helt stille. Dermed gikk han rett ut i gangen uten et ord, og begynte å ta på seg skoene. Jeg gikk etter og spurte hva som skjedde, han var plutselig helt rar i kroppspråket og jævlig kald. Så jeg sa til han at det var greit at han bare så på det som sex, men at det ikke var noe hyggelig at han gikk på den måten. Han kunne ventet 10 min, eller sagt noe. Jeg følte meg plutselig litt brukt selvom jeg var med på sexen. 

Da sa han at han synes JEG hadde gått for fort frem, enda det var HAN som hadde tatt initiativ til så og si alt den kvelden. Jeg prøvde faktisk å være seriøs og bli kjent, han ville bare kline, fortelle meg hvor deilig jeg var og knulle. Og som sagt sex er greit det, jeg tenkte jo at en natt er hyggelig selv når jeg forstod at dette blir ingenting annet fra begges side. Jeg bare ble trist av at alt ble så brått, og at han prøvde å legge skylden på meg. 

Så sa han at han håpet jeg ikke laget noe dårlig stemning, så åpnet han døren og bare gikk. Han sa hadet, men så ikke på meg. 

Jeg har ikke hørt noe fra han på to dager nå, så jeg har nå i kveld slettet han fra alle sosiale medier. Jeg har hatt selvrespekt nok til å ikke sende han en eneste melding. 

Meg jeg er skuffet da, jeg trodde nemlig før vi møttes at han kunne være den rette. Det er rart hvordan ting kan forandre seg når man møtes. Uansett om han bare var ute etter sex, så synes jeg det var dårlig av han å legge ting på meg. Jeg lurer litt på hvordan sånne menn har samvittighet til å la damene sitte å føle at ting er dems feil. Jeg er sikkert ikke første eller siste dama han gjør dette mot. 

Vi er forresten godt voksne mennesker begge to, begge i slutten av 30 årene. Så jeg hadde faktisk forventet litt mer voksen oppførsel. 

Andre her som har opplevd sånne drittsekker? 

 

 

Anonymkode: dd49f...987

Du er en voksen dame i 30 årene. Og du sier du er skuffet når du vet at han vil bare knulle deg? Hallo, det henger jo ikke på greip. Du skulle ha latt være hvis du hadde håpet på noe seriøst. Kanskje hvis han var villig til å bruke tid på å bli kjent med deg først så ville det stilt seg annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (1 time siden):

Du er en voksen dame i 30 årene. Og du sier du er skuffet når du vet at han vil bare knulle deg? Hallo, det henger jo ikke på greip. Du skulle ha latt være hvis du hadde håpet på noe seriøst. Kanskje hvis han var villig til å bruke tid på å bli kjent med deg først så ville det stilt seg annerledes.

Jeg er skuffet for hvordan han oppførte seg, det er en helt annen sak. 

Jeg svarer bedre imorgen. 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Serafin said:

Du er en voksen dame i 30 årene. Og du sier du er skuffet når du vet at han vil bare knulle deg? Hallo, det henger jo ikke på greip. Du skulle ha latt være hvis du hadde håpet på noe seriøst. Kanskje hvis han var villig til å bruke tid på å bli kjent med deg først så ville det stilt seg annerledes.

Bra du er en så voksen og rasjonell dame som aldri har opplevd å bli revet med av følelser 😇

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei igjen dere, jeg sendte han en melding likevel jeg. Fy fader, det var faktisk deilig! Han kom med verdens dårligste svar og det var ganske deilig og bare gruse han litt med svarene mine. Nå er vi ferdige og han er blokkert hvert eneste sted. Jeg vet ikke jeg altså om han tok noe til seg, sikkert ikke. Men det var overraskende deilig å bare si hva jeg mente om hele han, jeg skrev rett fra levra for å si det sånn 😅

Anonymkode: dd49f...987

Veldig bra :) Jeg opplevde noe av det samme for litt siden, så jeg syns det er fint at du deler! For min del så ble jeg veldig betatt og min date var så snill og oppmerksom.  Han ville komme og hjelpe meg med bagasjen da jeg kom fra tur etc, noe jeg syntes var veldig søtt. Etter date nr 4 så hørte jeg nesten ingenting fra han (vi hadde hatt sex før det) og jeg følte meg SÅ dum! Ikke er jeg en sånn som har sex med gud og hvermann heller, men det her var sånn kjemi som jeg ikke har kjent på lenge. Jeg sa også fra hva jeg mente og ga han også sjanse til å svare, men da jeg så at han hadde lest meldinga mi uten å svare så sletta jeg han. Det gjør dsv fortsatt vondt for jeg syns han var så fin..

Men er bedre å bare kutte kontakten med sånne, i ditt tilfelle så vil jeg si han fyren har en del issues som oppfører seg så kaldt. Og du har overhodet ikke gjort noe galt, ikke tenk på det ❤️ Du tok en sjans også gikk det ikke som forventet, det får du ikke gjort noe med. Håper du nyter resten av sommeren og får noe hyggelig å se fram til. Er litt sånn jeg prøver å tenke. 

 

 

Anonymkode: e4cfb...1d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig bra :) Jeg opplevde noe av det samme for litt siden, så jeg syns det er fint at du deler! For min del så ble jeg veldig betatt og min date var så snill og oppmerksom.  Han ville komme og hjelpe meg med bagasjen da jeg kom fra tur etc, noe jeg syntes var veldig søtt. Etter date nr 4 så hørte jeg nesten ingenting fra han (vi hadde hatt sex før det) og jeg følte meg SÅ dum! Ikke er jeg en sånn som har sex med gud og hvermann heller, men det her var sånn kjemi som jeg ikke har kjent på lenge. Jeg sa også fra hva jeg mente og ga han også sjanse til å svare, men da jeg så at han hadde lest meldinga mi uten å svare så sletta jeg han. Det gjør dsv fortsatt vondt for jeg syns han var så fin..

Men er bedre å bare kutte kontakten med sånne, i ditt tilfelle så vil jeg si han fyren har en del issues som oppfører seg så kaldt. Og du har overhodet ikke gjort noe galt, ikke tenk på det ❤️ Du tok en sjans også gikk det ikke som forventet, det får du ikke gjort noe med. Håper du nyter resten av sommeren og får noe hyggelig å se fram til. Er litt sånn jeg prøver å tenke. 

 

 

Anonymkode: e4cfb...1d3

Du slettet han fordi han ikke svarte med engang? 😳 Det kan jo faktisk hende han føler seg ghostet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (9 timer siden):

Du slettet han fordi han ikke svarte med engang? 😳 Det kan jo faktisk hende han føler seg ghostet. 

 

Når man har hatt sex og vært så intim med noen, så koster det ikke mer enn 1 kalori å sende en kort melding om at man hadde det hyggelig. I dette tilfellet er det ikke hun som har ghostet, men han

Anonymkode: af989...35b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

Du fikk i det minste god sex?

Jada du føler deg brukt og sånt men du er ikke unik. Gutta som har erfaring og har lært kjører på sånn. De er bare en konsekvens av kvinners krav og hvordan kvinner har strukturert dating og sexmarkedet. 

Du får bare unngå han til neste gang og håpe du finner en bra mann

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CorvusCorax skrev (10 timer siden):

Du slettet han fordi han ikke svarte med engang? 😳 Det kan jo faktisk hende han føler seg ghostet. 

 

Nei, det var ikke sånn :) Jeg hadde datet han en periode også var det en gang vi hadde avtalt date og han ikke møtte opp.. Da ble jeg veldig irritert og sa fra at jeg gidder ikke kaste bort tid på useriøse menn. Fikk en teit unnskyldning om at han var fyllesjuk og hadde glemt daten. Så ga jeg han en sjans til, han påstod han var interessert men prioriterte bare festing med kompiser. Da sendte jeg en avsluttende melding der jeg sa at jeg merker han ikke er interessert, og hvis han ikke vil møtes igjen så er det ok men jeg orker ikke kaste bort tiden på fjas. Melding lest og ikke besvart, jeg ga det et døgn før jeg slettet han.

Hvis en mann er interessert i ei dame så prioriterer han å møte henne også, han kunne bare sagt han ikke ville date meg mer. Dsv er de fleste menn feige og sier ikke fra. 

I ts sitt tilfelle så er det jo enda verre, han ble jo helt iskald etter de hadde sex. Ikke rart man blir skeptisk til menn. 

 

Anonymkode: e4cfb...1d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (51 minutter siden):

Du fikk i det minste god sex?

Jada du føler deg brukt og sånt men du er ikke unik. Gutta som har erfaring og har lært kjører på sånn. De er bare en konsekvens av kvinners krav og hvordan kvinner har strukturert dating og sexmarkedet. 

Du får bare unngå han til neste gang og håpe du finner en bra mann

 

Selvfølgelig er det kvinnenes feil at menn sårer dem. Notert!

Anonymkode: af989...35b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, det var ikke sånn :) Jeg hadde datet han en periode også var det en gang vi hadde avtalt date og han ikke møtte opp.. Da ble jeg veldig irritert og sa fra at jeg gidder ikke kaste bort tid på useriøse menn. Fikk en teit unnskyldning om at han var fyllesjuk og hadde glemt daten. Så ga jeg han en sjans til, han påstod han var interessert men prioriterte bare festing med kompiser. Da sendte jeg en avsluttende melding der jeg sa at jeg merker han ikke er interessert, og hvis han ikke vil møtes igjen så er det ok men jeg orker ikke kaste bort tiden på fjas. Melding lest og ikke besvart, jeg ga det et døgn før jeg slettet han.

Hvis en mann er interessert i ei dame så prioriterer han å møte henne også, han kunne bare sagt han ikke ville date meg mer. Dsv er de fleste menn feige og sier ikke fra. 

I ts sitt tilfelle så er det jo enda verre, han ble jo helt iskald etter de hadde sex. Ikke rart man blir skeptisk til menn. 

 

Anonymkode: e4cfb...1d3

1. Møtte ikke opp     - Bare den er jo så alvorlig at jeg hadde aldri hadde gitt vedkommende en sjangse

2. Fyllesyk og hadde glemt daten

3. Prioriterte festing med kompiser

Alle menn er ikke slik, det finnes mange flotte skikkelige menn der ute, men du fikk varsel: røde flagg ganske kjapt og kunne silt ut bedre, ha selvrespekt. Menn skal BE deg ut, de skal gjøre en innsats- og er de nok interessert i deg gjør de det.

Anonymkode: 54d69...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det kvinnenes feil at menn sårer dem. Notert!

Anonymkode: af989...35b

Hvis de gang på gang velger dårlige menn så er det deres egen feil. Null sympati å få fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 0.58):

men siden han var kjekk så tenkte jeg at jeg godtok sex og så fikk det være.

Her er det som gjør at man får sex :) hadde du oppført deg på samme måte med en mindre pen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...