Gå til innhold

Behandlet ekstremt dårlig av daten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det der er ikke grei oppførsel i det hele tatt etter dere har hatt sex. Det er sikkert to sider av saken, men uansett ingenting som unnskylder at han ble så kald mot deg etterpå. Jeg skjønner veldig godt at du da føler deg brukt, og det er det å gi deg den følelsen han burde holdt seg for god for. Det du kan prøve er å huske at selv om det går inn på deg, så er det ikke din feil, og det er ikke noe galt med deg basert på dette. Du kan holde hodet hevet og gå videre. 

Anonymkode: ad931...e5d

Ikkesant, det er det at han gikk fra strålende humør fra vi møttes og var så blid og flørtende, til å etter ha hatt sex bare være ekstremt kald og rar. Uansett selvom han kun var ute etter sex så er det en merkelig oppførsel. Han begynte jo å kle på seg i full fart etter sexen, og han sa faktisk ikke et eneste ord, så bare gikk han ut i gangen. Så egentlig hadde ikke jeg fulgt etter i gangen, så hadde han bare gått i totalt stillhet og bare latt meg sitte der som et spørsmål i senga. 

Jeg vet ikke hva hans side av saken er, men jeg var ihvertfall veldig hyggelig mot han hele kvelden og prøvde å bli kjent. Sexen var også bra, det kan umulig bare jeg mene. Så uansett som du skriver er ikke den type oppførsel ok. Og når han prøver å legge ting på meg itillegg, så er det er helt utrolig. 

 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han la skylden på deg som en unnskyldning for det som hele tiden var intensjonen hans, tøm og røm. Min erfaring er at menn som faktisk er interessert blir enda mer interessert etter sex selv om det skjedde raskt.
En gang opplevde jeg en som sa han var ute etter noe seriøst og vi hadde sex på tredje date hvor han ikke hørte etter hva jeg sa en gang siden han var så kåt og til slutt nærmest kastet han seg over meg. Jeg sa vi burde vente men ble revet med da han kysset meg på halsen og rev av meg genseren. Vi hadde og sex på morgenen på hans initiativ. Da jeg kom hjem skrev han at siden han er ute etter en seriøs dame var ikke jeg noe for han. Manipulerende atferd og ansvarsfraskrivelse. Dette visste både din og min date fra første sekund. Jeg ba han drite og dra og blokkerte, møtte en bra fyr kort tid etter så glad det ikke ble noe. 

Anonymkode: 083a0...a72

Det var rar begrunnelse ja, hvis han tenker at du ikke er seriøs fordi du hadde sex. Det samme hadde jo han. Jeg synes for så vidt det er greit å ha preferanser som er ulik sånn man er selv, men det er jo bare dobbeltmoralsk å si at man vil ha noe seriøst og så anklage deg for å ikke være det, når han bevisst prøvde å få deg med på sex. 

Anonymkode: ad931...e5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser poenget ditt litt men for min del (ikke TS) synes jeg det er forskjell på å være hyggelig etter sex og å ikke være det. Er man hyggelig viser man at man ser på dama som et menneske som fortjener høflighet og snillhet. Er man uhyggelig og til og med frekk etter å ha delt noe så intimt med noen, så viser man seg fra en veldig dårlig side vil jeg si. Sant nok at man kan føle seg brukt uansett, men det er forskjell uansett. 

Anonymkode: ad931...e5d

Her er jeg helt enig. For når han behandlet meg sånn så følte jeg meg veldig liten. Jeg ble så satt ut når stemningen snudde så brått, jeg har aldri opplevd lignende før. Det var en ekkel situasjon jeg ikke unner noen.

Jeg vet at hvis han hadde vært hyggelig og sagt hadet på en grei måte, så hadde det vært greit. Jeg hadde følt meg bedre selv også, da kunne jeg tenkt at jeg ihvertfall fikk deilig sex og levd fint på den. Men når ting ble sånn så er det litt vanskelig.

Ja, jeg var med på sexen og inneforstått med at det nok bare ble med det. Men bare sex eller ikke- jeg ga jo han kroppen min, og jeg følte meg faktisk spytta på når han dro på den måten. Han var initiativtakeren til alt det intime, men jeg ble sittende igjen å få hele skylden for å ha gått for fort frem når det egentlig var han som sto for det. Jeg føler at det blir litt shaming kanskje, at han ville så gjerne ha sex med meg, men hvis jeg gikk med på det så var alt min skyld. Det er så barnslig. 

 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg ser poenget ditt litt men for min del (ikke TS) synes jeg det er forskjell på å være hyggelig etter sex og å ikke være det. Er man hyggelig viser man at man ser på dama som et menneske som fortjener høflighet og snillhet. Er man uhyggelig og til og med frekk etter å ha delt noe så intimt med noen, så viser man seg fra en veldig dårlig side vil jeg si. Sant nok at man kan føle seg brukt uansett, men det er forskjell uansett. 

Anonymkode: ad931...e5d

Noen er kjølige for å kommunisere at "her er det ingen følelser for min del" Det er så klart vondt, men kanskje noen er redde for at om man er smilende og varm så blir det "feil" kommunikasjon. Det er ikke alle som er så trygge at de sier at du, takk for en deilig natt, du er en flott menneske, men jeg merker at jeg ikke er klar for noe forhold eller noe videre kontakt. 

Jeg har datet en psykolog som kjørte kjølig kortet etter sex også. 

En mann jeg kjente dumpet meg og var veldig varm når han gjorde det og jeg hadde hekt i lang tid. Det er vondt å være glad i noen som ikke vil ha en også. 

Anonymkode: fd170...1ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

. Jeg føler at det blir litt shaming kanskje, at han ville så gjerne ha sex med meg, men hvis jeg gikk med på det så var alt min skyld. Det er så barnslig. 

ja han er IKKE en god person, TS. Bli litt sint og tenk at han var frekk mot deg. Men ikke tenk at du er et offer. Det er vondere.

Anonymkode: fd170...1ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen er kjølige for å kommunisere at "her er det ingen følelser for min del" Det er så klart vondt, men kanskje noen er redde for at om man er smilende og varm så blir det "feil" kommunikasjon. Det er ikke alle som er så trygge at de sier at du, takk for en deilig natt, du er en flott menneske, men jeg merker at jeg ikke er klar for noe forhold eller noe videre kontakt. 

Jeg har datet en psykolog som kjørte kjølig kortet etter sex også. 

En mann jeg kjente dumpet meg og var veldig varm når han gjorde det og jeg hadde hekt i lang tid. Det er vondt å være glad i noen som ikke vil ha en også. 

Anonymkode: fd170...1ea

Jeg forstår poenget ditt, men når han ikke sa et eneste ord så er det jo veldig rart. Han sa ikke et lite kort ord en gang, han bare kledde på seg og gikk ut i gangen. Det er jo en veldig rar måte å gjøre det på. Som jeg skrev over her, hadde ikke jeg fulgt på ut i gangen så hadde han faktisk bare gått uten et eneste ord der også og bare latt med sitte der i senga. Så uansett om han tenkte at han må passe på å ikke vise noen følelser, så går det ann å ha normal folkeskikk. Han kunne bare sagt noe som "det er sent så jeg drar hjem nå", men når han var helt stille, la skylden på meg når jeg prøvde å snakke med han i gangen og ikke så på meg en gang når han sa hadet, da er det gått over til veldig dårlig oppførsel. 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja veldig 😟 

Jeg ble jo også skeptisk på han på byen når vi skulle dra, da stjal han med seg to glass som var sikkert dyre. 

Jeg har også gjort det et par ganger, men da var jeg 18 år. 

Så hele fyren var noe helt annet enn jeg trodde. Fysj, jeg føler meg litt ekkel etter og hatt sex med han, men jeg får bare ta det som en livserfaring. 

Anonymkode: dd49f...987

Du er ikke ekkel. Han er det. Test deg for sos og glem ham, det sier ingenting om deg og så mye om ham. Å ønske kun sex er ok, men det må da gå an å vise litt respekt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ja han er IKKE en god person, TS. Bli litt sint og tenk at han var frekk mot deg. Men ikke tenk at du er et offer. Det er vondere.

Anonymkode: fd170...1ea

Nei, han er ingen god person nei. Jeg er litt sint og skuffet ja, men prøver heller å ta det som en livserfaring. Det er godt å få snakket litt om det her da, trenger å få det ut❤️

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (9 minutter siden):

Du er ikke ekkel. Han er det. Test deg for sos og glem ham, det sier ingenting om deg og så mye om ham. Å ønske kun sex er ok, men det må da gå an å vise litt respekt.

Takk for det, setter pris på ordene. Heldigvis brukte vi kondom, takk gud for det. Men jeg kan jo såklart teste meg uansett bare for å være sikker. 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette du beskriver er ikke bare en "vanlig" drittsekk. Det er en mann som fullstendig mangler respekt for kvinner. Som ikke på noen måte ser på dem som mennesker, eller likeverdige. 

Jeg er glad for at du tross alt hadde lyst på sex, så han ikke voldtok deg. Og at den delen faktisk var bra. Du er sterk som ikke har tatt kontakt med ham etterpå! 

Det er lett for oss å si at du ikke har gjort noe som helt feil her, men jeg håper at du etterhvert klarer å tro 100% på det. 

Anonymkode: c1023...0b1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette du beskriver er ikke bare en "vanlig" drittsekk. Det er en mann som fullstendig mangler respekt for kvinner. Som ikke på noen måte ser på dem som mennesker, eller likeverdige. 

Jeg er glad for at du tross alt hadde lyst på sex, så han ikke voldtok deg. Og at den delen faktisk var bra. Du er sterk som ikke har tatt kontakt med ham etterpå! 

Det er lett for oss å si at du ikke har gjort noe som helt feil her, men jeg håper at du etterhvert klarer å tro 100% på det. 

Anonymkode: c1023...0b1

Ja det er den dårligste oppførselen jeg noen gang har sett og opplevd av en mann, så du har nok helt rett i at han ser ekstremt ned på kvinner og kun ser på oss som søppel og har totalt mangel på respekt. Veldig trist at sånne menn finnes. Jeg er stygt redd for at denne mannen har gjort mange damer lei seg, og flere vil det bli. Håper han en dag får smake egen medisin. 

 

Jeg har hatt lyst til å sende en melding hvor jeg virkelig sier hva jeg mener til han, men jeg har ikke gjort det og kommer heller ikke til å gjøre det fordi jeg vet at det garantert bare er å mate egoet hans enda mer. Han fikk kroppen min, men han skal ikke få sjelen min, det er helt sikkert! 

Takk for gode ord. 

Anonymkode: dd49f...987

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange røde flagg du har oversett her, du må lese deg opp på cluster B "mennesker"

Du skal ikke sende han en eneste melding eller spekulere mer egentlig, dog annet for å LÆRE.

1. Hvilke røde flagg overså du?

2. Vet du hva projisering er? / de gir deg skylden for egen dårlig adferd

3. De ser på damer som objekter, og ja det er b,la for å styrke ego, de er psyke.

Ikke gjør slike ting igjen, vær heller selektiv med  hvem du møter.

Anonymkode: 54d69...e3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det er den dårligste oppførselen jeg noen gang har sett og opplevd av en mann, så du har nok helt rett i at han ser ekstremt ned på kvinner og kun ser på oss som søppel og har totalt mangel på respekt. Veldig trist at sånne menn finnes. Jeg er stygt redd for at denne mannen har gjort mange damer lei seg, og flere vil det bli. Håper han en dag får smake egen medisin. 

 

Jeg har hatt lyst til å sende en melding hvor jeg virkelig sier hva jeg mener til han, men jeg har ikke gjort det og kommer heller ikke til å gjøre det fordi jeg vet at det garantert bare er å mate egoet hans enda mer. Han fikk kroppen min, men han skal ikke få sjelen min, det er helt sikkert! 

Takk for gode ord. 

Anonymkode: dd49f...987

Hvis det var meg ville jeg vurdert å sende en melding om hvordan jeg opplevde ham når han bare gikk. I så fall ville jeg tatt det opp uten å si/skrive noe frekt tilbake, samtidig som jeg fikk fram hva jeg mente. Kan godt være han bare ignorer om du gjør det, men folk som er slemme med andre fortjener i utgangspunktet å få høre at man har såret folk. Folk som er typisk mobbete feier det som regel bare fra seg som alle andres feil og ikke deres egen, men i noen tilfeller kan det være de tar noe til seg om de får høre det mange nok ganger. Jeg har faktisk erfaring med at å si fra om ting på en mere høflig måte er mer effektivt enn å ta igjen med samme frekkhet.

Du trenger selvsagt ikke si fra heller. Det er hans eget (ikke ditt) problem at han har vært slem mot deg. Så du får ta det valget basert på hva som er mest komfortabelt for deg også. 

Anonymkode: ad931...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis det var meg ville jeg vurdert å sende en melding om hvordan jeg opplevde ham når han bare gikk. I så fall ville jeg tatt det opp uten å si/skrive noe frekt tilbake, samtidig som jeg fikk fram hva jeg mente. Kan godt være han bare ignorer om du gjør det, men folk som er slemme med andre fortjener i utgangspunktet å få høre at man har såret folk. Folk som er typisk mobbete feier det som regel bare fra seg som alle andres feil og ikke deres egen, men i noen tilfeller kan det være de tar noe til seg om de får høre det mange nok ganger. Jeg har faktisk erfaring med at å si fra om ting på en mere høflig måte er mer effektivt enn å ta igjen med samme frekkhet.

Du trenger selvsagt ikke si fra heller. Det er hans eget (ikke ditt) problem at han har vært slem mot deg. Så du får ta det valget basert på hva som er mest komfortabelt for deg også. 

Anonymkode: ad931...e5d

De bryr seg NADA om slike meldinger, det mater bare det psyke EGOET.

Anonymkode: 54d69...e3c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et rævhål, han behandlet deg dårlig og i stede for å stå for det så  skylder han på deg OM det blir "dårlig stemning" fy faen drittsekk, en kald fisk som ikke evner å connecte med andre mennesker enn sex.

Anonymkode: 2a5f9...069

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var initiativtakeren til alt det intime, men jeg ble sittende igjen å få hele skylden for å ha gått for fort frem når det egentlig var han som sto for det. Jeg føler at det blir litt shaming kanskje, at han ville så gjerne ha sex med meg, men hvis jeg gikk med på det så var alt min skyld. Det er så barnslig.

Jeg lurer på hva som hadde skjedd, om du hadde blitt forbanna, og stilt deg i døråpningen, og avkrevd forklaring?  

Anonymkode: 23675...0aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for det, setter pris på ordene. Heldigvis brukte vi kondom, takk gud for det. Men jeg kan jo såklart teste meg uansett bare for å være sikker. 

Anonymkode: dd49f...987

Så bra at dere brukte kondom. ☺ Og det er normalt å bli lei seg når man blir behandlet dårlig. In the end, er det ham som vil sitte igjen med brente bruer og tapte vennskap, om det er slik han behandler andre også. Synes du taklet det bra, du stod opp for deg selv, men klarte å holde deg fra å kontakte dusten i ettertid.😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var rar begrunnelse ja, hvis han tenker at du ikke er seriøs fordi du hadde sex. Det samme hadde jo han. Jeg synes for så vidt det er greit å ha preferanser som er ulik sånn man er selv, men det er jo bare dobbeltmoralsk å si at man vil ha noe seriøst og så anklage deg for å ikke være det, når han bevisst prøvde å få deg med på sex. 

Anonymkode: ad931...e5d

Ja, han visste og at jeg var redd for å være sårbar og trengte tid, men så var han så intens i forføringen og lett å bli revet med når man er tiltrukket og liker noen. Verste drittfyren jeg har vært borti, og anklage meg for å være useriøs og ikke en dame for han rett etter flere runder med sex. Skulle ikke forundre meg om det var samme fyr ts har støtt på, samme type som «tilfeldigvis» finner ut av dette etter sex som DE legger kraftig opp til. Da visste de før sexen hva de planla videre og er så ekkelt å likevel fullføre. En seriøs mann hadde sagt FØR sex at dette går for fort. 

Anonymkode: 083a0...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

De bryr seg NADA om slike meldinger, det mater bare det psyke EGOET.

Anonymkode: 54d69...e3c

Kanskje. Men noen ganger føles det bra å ha sagt fra likevel. TS får vurdere. 

Anonymkode: ad931...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ikke forundre meg om du fikk vite at han har dame fra før...

Kondolerer TS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...