Gå til innhold

Behandlet ekstremt dårlig av daten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har snakket lenge med en fyr som bor i samme by. På fredag spurte jeg han om vi endelig skulle møtes og han sa ja. Det skulle egentlig bare bli et kort møte fordi han hadde drukket med noen kamerater, men jeg spurte når vi møttes og hadde snakket litt om vi også skulle gå videre å ta en øl. Noe han veldig gjerne ville og vi gikk til en bar. 

Han sa hele tiden hvor lik jeg var bildene mine og hvor fasinert han var over hvor nydelig og vakker jeg var. Han tok helt plutselig tak i meg og kysset meg, og det gjorde han ekstremt mange ganger iløpet av kvelden. Det var han som flørtet helt vilt og jeg ble såklart dratt med på det pga hans væremåte og flørtet tilbake. Til slutt spurte han om vi kunne dra en tur til meg og stemningen lå i luften til sex, og jeg tenkte at det hadde jeg faktisk lyst til. 

Vi forlot baren og han tok plutselig hånden min og leide meg bortover gatene helt til vi fant en taxi og alt virket så flott. 

Vi kommer hjem til meg og jeg prøver å bli litt kjent da han unngikk alle personlige spørsmål på byen, men forstår til slutt at her er det bare en kar som vil knulle. Jeg gikk to runder med meg selv i hodet og tenkte at han virket dessverre ikke som min type når han avfeide alle blikjent-samtaler, men siden han var kjekk så tenkte jeg at jeg godtok sex og så fikk det være. 

Vi hadde helt sinnsykt rå sex, og han koste seg også veldig, det merket jeg for å si det sånn. Når vi var ferdig, så startet alt. 

Han bråreiste seg på sekundet når sexen var ferdig og kledde på seg helt stille. Dermed gikk han rett ut i gangen uten et ord, og begynte å ta på seg skoene. Jeg gikk etter og spurte hva som skjedde, han var plutselig helt rar i kroppspråket og jævlig kald. Så jeg sa til han at det var greit at han bare så på det som sex, men at det ikke var noe hyggelig at han gikk på den måten. Han kunne ventet 10 min, eller sagt noe. Jeg følte meg plutselig litt brukt selvom jeg var med på sexen. 

Da sa han at han synes JEG hadde gått for fort frem, enda det var HAN som hadde tatt initiativ til så og si alt den kvelden. Jeg prøvde faktisk å være seriøs og bli kjent, han ville bare kline, fortelle meg hvor deilig jeg var og knulle. Og som sagt sex er greit det, jeg tenkte jo at en natt er hyggelig selv når jeg forstod at dette blir ingenting annet fra begges side. Jeg bare ble trist av at alt ble så brått, og at han prøvde å legge skylden på meg. 

Så sa han at han håpet jeg ikke laget noe dårlig stemning, så åpnet han døren og bare gikk. Han sa hadet, men så ikke på meg. 

Jeg har ikke hørt noe fra han på to dager nå, så jeg har nå i kveld slettet han fra alle sosiale medier. Jeg har hatt selvrespekt nok til å ikke sende han en eneste melding. 

Meg jeg er skuffet da, jeg trodde nemlig før vi møttes at han kunne være den rette. Det er rart hvordan ting kan forandre seg når man møtes. Uansett om han bare var ute etter sex, så synes jeg det var dårlig av han å legge ting på meg. Jeg lurer litt på hvordan sånne menn har samvittighet til å la damene sitte å føle at ting er dems feil. Jeg er sikkert ikke første eller siste dama han gjør dette mot. 

Vi er forresten godt voksne mennesker begge to, begge i slutten av 30 årene. Så jeg hadde faktisk forventet litt mer voksen oppførsel. 

Andre her som har opplevd sånne drittsekker? 

Anonymkode: dd49f...987

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Duff skrev (11 minutter siden):

For en ekkel fisk han var 🦈

Ja veldig 😟 

Jeg ble jo også skeptisk på han på byen når vi skulle dra, da stjal han med seg to glass som var sikkert dyre. 

Jeg har også gjort det et par ganger, men da var jeg 18 år. 

Så hele fyren var noe helt annet enn jeg trodde. Fysj, jeg føler meg litt ekkel etter og hatt sex med han, men jeg får bare ta det som en livserfaring. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mona123

Æsj, for en ufyselig fyr! Tenk heller det er bra du ikke trenger å bruke mer tid på han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Uuuuusj! Vær glad du er kvitt ham før det utviklet meg til noe mer! 

Anonymkode: e229c...045

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For en looser av en fyr. Han må jo mangle noe elementært i topplokket. Spiller ingen rolle om det kun var sex. Bye bye

Anonymkode: 5e0e0...d04

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slutten av 30 åra og stjeler to glass fra utested på byen? Her burde du lukta lunta tvert!

Anonymkode: 2d447...213

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slutten av 30 åra og stjeler to glass fra utested på byen? Her burde du lukta lunta tvert!

Anonymkode: 2d447...213

Ja, jeg skjønte at her er det virkelig noe rart, men dyttet nok tanken litt bort der og da. Jeg hadde gledet meg så lenge til å møte han. 

Sett nå i ettertid så kunne jeg ønske at jeg bare avsluttet det der og da, og takket for meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er han som er rar og oppfører seg dårlig, ikke du. Prøv å ta de dårlige følelsene og plasser dem der de hører hjemme.

Anonymkode: b42e6...104

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Da vet du hva slags menn du ikke skal gå etter neste gang. I stedet for å kverne på hvor drittsekk han er (noe du jo skriver du forsto allerede før du hadde sex med han) så fokuser heller på at du fikk en runde med god sex. Du hadde mange muligheter til å trekke deg og var som sagt skeptisk allerede før dere havnet til sengs. Men du ønsket sex selv om du forsto at han var en drittsekk. 

Anonymkode: ba627...571

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da vet du hva slags menn du ikke skal gå etter neste gang. I stedet for å kverne på hvor drittsekk han er (noe du jo skriver du forsto allerede før du hadde sex med han) så fokuser heller på at du fikk en runde med god sex. Du hadde mange muligheter til å trekke deg og var som sagt skeptisk allerede før dere havnet til sengs. Men du ønsket sex selv om du forsto at han var en drittsekk. 

Anonymkode: ba627...571

Ja, jeg forsto iløpet av kvelden at han ikke var typen for meg, men at han var en ordentlig drittsekk så jeg ikke før etter vi hadde hatt sex. 

Men jeg tar dette som en lærdom, og som du sier så vet jeg nå hva slags menn jeg ikke skal gå etter neste gang. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laraa

At noen tar tak i meg og bare kysser meg , hadde vært dealbreaker for meg. Det utviser mangel på folkeskikk synes jeg og jeg hadde verken følt meg verdsatt eller deilig heller tvertim imot, men folk er forskjellige og godtar/tenner på forskjellige ting 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Han fikk det han kom for. Unngikk drama på slutten ved å bare gå.

Så starter jakten på ny.

Det er kun kvinner som kan lage disse mennene slik at de blir som de er.

Anonymkode: 68439...395

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Laraa skrev (6 minutter siden):

At noen tar tak i meg og bare kysser meg , hadde vært dealbreaker for meg. Det utviser mangel på folkeskikk synes jeg og jeg hadde verken følt meg verdsatt eller deilig heller tvertim imot, men folk er forskjellige og godtar/tenner på forskjellige ting 

Det er egentlig en dealbreaker for meg også. Jeg tror at siden jeg rett og slett hadde vært så betatt av han lenge, så lot jeg det gå og ble revet med. Jeg hadde jo selv fantasert om å kysse han lenge før vi møttes, men på en helt annen måte da. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han fikk det han kom for. Unngikk drama på slutten ved å bare gå.

Så starter jakten på ny.

Det er kun kvinner som kan lage disse mennene slik at de blir som de er.

Anonymkode: 68439...395

Du har nok rett, han fikk det han kom for. Og det er greit nok at han bare ville ha sex, MEN det at han prøvde å legge skylden på meg- det er drittsekkoppførsel altså. 

Han kunne bare gått, men gjort ting litt mer hyggelig som å faktisk si noe som "takk for ikveld" eller "jeg må hjem nå, det er sent", og i det minste sett meg på meg når han sa hadet. Jeg har vært borti fuckboys i yngre dager og de klarte fint og ihvertfall si hade på en ordentlig måte etter sex. 

Men ja, det er jo vi kvinner som mater disse mennene. Det er siste gang jeg har gjort det ihvertfall. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg trodde dere var i 20-årene og ikke eldre. :laugh:

Anonymkode: 50d91...c36

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde dere var i 20-årene og ikke eldre. :laugh:

Anonymkode: 50d91...c36

Jeg er 39 ( ikke TS ) og blir først nå utsatt for menn som bare vil ha sex. De finnes i alle aldere. Det var veldig sårende for min del da jeg ble forelsket og så raskt dumpet etter sex. Men han ville bli kjent da, i motsetning til din. 

Man må bare sile ut de som helt tydelig er player typen og ikke er interessert i å bli kjent. Men du TS skriver jo at du selv synes at sex virket spennende og så gikk du for sex. Du likte han egentlig ikke, men ville småprate for å ikke føle deg brukt. Hadde det egentlig fått deg til å føle deg bedre om han ga deg et smil og sa ja ja hadet da! jeg stikker. fint å treffe deg men tror ikke jeg har lyst å bli kjent egentlig.

For det blir jo samme greia, uansett, like vondt. 

Jeg tror det er litt viktig for din del at du husker på at du selv tenkte tanken om at du ville ha sex og at dere var med på det. Velg bedre menn neste gang nå som du vet hva du vil ha og ikke vil ha. 

Anonymkode: fd170...1ea

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Han la skylden på deg som en unnskyldning for det som hele tiden var intensjonen hans, tøm og røm. Min erfaring er at menn som faktisk er interessert blir enda mer interessert etter sex selv om det skjedde raskt.
En gang opplevde jeg en som sa han var ute etter noe seriøst og vi hadde sex på tredje date hvor han ikke hørte etter hva jeg sa en gang siden han var så kåt og til slutt nærmest kastet han seg over meg. Jeg sa vi burde vente men ble revet med da han kysset meg på halsen og rev av meg genseren. Vi hadde og sex på morgenen på hans initiativ. Da jeg kom hjem skrev han at siden han er ute etter en seriøs dame var ikke jeg noe for han. Manipulerende atferd og ansvarsfraskrivelse. Dette visste både din og min date fra første sekund. Jeg ba han drite og dra og blokkerte, møtte en bra fyr kort tid etter så glad det ikke ble noe. 

Anonymkode: 083a0...a72

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har snakket lenge med en fyr som bor i samme by. På fredag spurte jeg han om vi endelig skulle møtes og han sa ja. Det skulle egentlig bare bli et kort møte fordi han hadde drukket med noen kamerater, men jeg spurte når vi møttes og hadde snakket litt om vi også skulle gå videre å ta en øl. Noe han veldig gjerne ville og vi gikk til en bar. 

Han sa hele tiden hvor lik jeg var bildene mine og hvor fasinert han var over hvor nydelig og vakker jeg var. Han tok helt plutselig tak i meg og kysset meg, og det gjorde han ekstremt mange ganger iløpet av kvelden. Det var han som flørtet helt vilt og jeg ble såklart dratt med på det pga hans væremåte og flørtet tilbake. Til slutt spurte han om vi kunne dra en tur til meg og stemningen lå i luften til sex, og jeg tenkte at det hadde jeg faktisk lyst til. 

Vi forlot baren og han tok plutselig hånden min og leide meg bortover gatene helt til vi fant en taxi og alt virket så flott. 

Vi kommer hjem til meg og jeg prøver å bli litt kjent da han unngikk alle personlige spørsmål på byen, men forstår til slutt at her er det bare en kar som vil knulle. Jeg gikk to runder med meg selv i hodet og tenkte at han virket dessverre ikke som min type når han avfeide alle blikjent-samtaler, men siden han var kjekk så tenkte jeg at jeg godtok sex og så fikk det være. 

Vi hadde helt sinnsykt rå sex, og han koste seg også veldig, det merket jeg for å si det sånn. Når vi var ferdig, så startet alt. 

Han bråreiste seg på sekundet når sexen var ferdig og kledde på seg helt stille. Dermed gikk han rett ut i gangen uten et ord, og begynte å ta på seg skoene. Jeg gikk etter og spurte hva som skjedde, han var plutselig helt rar i kroppspråket og jævlig kald. Så jeg sa til han at det var greit at han bare så på det som sex, men at det ikke var noe hyggelig at han gikk på den måten. Han kunne ventet 10 min, eller sagt noe. Jeg følte meg plutselig litt brukt selvom jeg var med på sexen. 

Da sa han at han synes JEG hadde gått for fort frem, enda det var HAN som hadde tatt initiativ til så og si alt den kvelden. Jeg prøvde faktisk å være seriøs og bli kjent, han ville bare kline, fortelle meg hvor deilig jeg var og knulle. Og som sagt sex er greit det, jeg tenkte jo at en natt er hyggelig selv når jeg forstod at dette blir ingenting annet fra begges side. Jeg bare ble trist av at alt ble så brått, og at han prøvde å legge skylden på meg. 

Så sa han at han håpet jeg ikke laget noe dårlig stemning, så åpnet han døren og bare gikk. Han sa hadet, men så ikke på meg. 

Jeg har ikke hørt noe fra han på to dager nå, så jeg har nå i kveld slettet han fra alle sosiale medier. Jeg har hatt selvrespekt nok til å ikke sende han en eneste melding. 

Meg jeg er skuffet da, jeg trodde nemlig før vi møttes at han kunne være den rette. Det er rart hvordan ting kan forandre seg når man møtes. Uansett om han bare var ute etter sex, så synes jeg det var dårlig av han å legge ting på meg. Jeg lurer litt på hvordan sånne menn har samvittighet til å la damene sitte å føle at ting er dems feil. Jeg er sikkert ikke første eller siste dama han gjør dette mot. 

Vi er forresten godt voksne mennesker begge to, begge i slutten av 30 årene. Så jeg hadde faktisk forventet litt mer voksen oppførsel. 

Andre her som har opplevd sånne drittsekker? 

Det der er ikke grei oppførsel i det hele tatt etter dere har hatt sex. Det er sikkert to sider av saken, men uansett ingenting som unnskylder at han ble så kald mot deg etterpå. Jeg skjønner veldig godt at du da føler deg brukt, og det er det å gi deg den følelsen han burde holdt seg for god for. Det du kan prøve er å huske at selv om det går inn på deg, så er det ikke din feil, og det er ikke noe galt med deg basert på dette. Du kan holde hodet hevet og gå videre. 

Anonymkode: ad931...e5d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 39 ( ikke TS ) og blir først nå utsatt for menn som bare vil ha sex. De finnes i alle aldere. Det var veldig sårende for min del da jeg ble forelsket og så raskt dumpet etter sex. Men han ville bli kjent da, i motsetning til din. 

Man må bare sile ut de som helt tydelig er player typen og ikke er interessert i å bli kjent. Men du TS skriver jo at du selv synes at sex virket spennende og så gikk du for sex. Du likte han egentlig ikke, men ville småprate for å ikke føle deg brukt. Hadde det egentlig fått deg til å føle deg bedre om han ga deg et smil og sa ja ja hadet da! jeg stikker. fint å treffe deg men tror ikke jeg har lyst å bli kjent egentlig.

For det blir jo samme greia, uansett, like vondt. 

Jeg tror det er litt viktig for din del at du husker på at du selv tenkte tanken om at du ville ha sex og at dere var med på det. Velg bedre menn neste gang nå som du vet hva du vil ha og ikke vil ha. 

Anonymkode: fd170...1ea

Jeg ser poenget ditt litt men for min del (ikke TS) synes jeg det er forskjell på å være hyggelig etter sex og å ikke være det. Er man hyggelig viser man at man ser på dama som et menneske som fortjener høflighet og snillhet. Er man uhyggelig og til og med frekk etter å ha delt noe så intimt med noen, så viser man seg fra en veldig dårlig side vil jeg si. Sant nok at man kan føle seg brukt uansett, men det er forskjell uansett. 

Anonymkode: ad931...e5d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...