Gå til innhold

Bokdamen tar seg sammen

Bokdamen

Anbefalte innlegg

For en fantastisk følelse du kan ta med deg på seminar, og videre inn i helga da 🎉     
Vil du vise kjolen? (Om den finnes på nett da)

Jeg synes også klesshopping er veldig morsomt nå, og spes fine kjoler. Mitt problem er at jeg mangler anledning for å få brukt dem 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 06. juli - 95,3 kg 
  • 09. juli - 91,9kg (- 3,4 kg)
  • 22. juli - 90,6 kg (-1,3 kg) 
  • 30. juli - 89,5 kg (-1,1 kg) 
  • 06. august - 88,4 (-1,1 kg) vektmål 1 
  • 13. august  - 86,9 kg (- 1,5 kg)
  • 20. august - 85,6 kg (- 1,3 kg)
  • 27. august - 84,5 (- 1,1 kg) vektmål 2 
  • 03. september - 83,6 kg (-0,9 kg)
  • 10. september - 82,5 kg (-1,1 kg)
  • 17. september - 81,7 kg (-0,8 kg) vektmål 3 
  • 24. september - 80,9 kg (-0,8)
  • 1. oktober - 79.8 (-1,1 kg) vektmål 4 
  • 8. oktober - 79,2 (-0,6 kg)
  • 15. oktober - 78,7 (-0,5 kg)
  • 22. oktober - 77,4 (-1,3 kg)
  • 29. oktober - 77,1 kg (-0,3)
  • 5. november - 76,1 kg (-1 kg)
  • 12. november - 75,6 kg (-0,5kg)

Ned totalt: 19,7 kg

Se på dette da! Startet med 75 kg som mitt langsiktige mål, og nå er jeg straks der 🤩 Begynner så smått å drømme om en normalvektig BMI som tilsier 69 kg, noe som virket helt utenkelig for fire mnd siden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba! Jeg hekter meg aldri opp i grammene bak komma, det er tallet foran som er morsomt å nå, selv om det er 100 gram unna et høyere tall. Og så utrolig dyktig du er som jogger og henter unger og klarer å gjennomføre det du planlegger! Det står det respekt av! 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse fine ord 😍 Her er kjolen, men dere må visualisere bort sokkene og legge til litt strømpebukse og noe lekkert tilbehør @Dundreog @frustrert_student 😅 Tillater meg forresten å skryte av halsen min, det er så rart at den har begynt å få linjer… 

B570281F-CC3D-4A79-A083-821390DF728D.jpeg

Endret av Bokdamen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bokdamen said:

Takk for masse fine ord 😍 Her er kjolen, men dere må visualisere bort sokkene og legge til litt strømpebukse og noe lekkert tilbehør @Dundreog @frustrert_student 😅 Tillater meg forresten å skryte av halsen min, det er så rart at den har begynt å få linjer… 

B570281F-CC3D-4A79-A083-821390DF728D.jpeg

Kjempeflott!!🤩 Den satt jo så fint på at svart strømpebukse og svarte pumps er nok tilbehør☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du ser utrolig flott ut, @Bokdamen! Hvor er kjolen fra? 

Og gratulerer med å være farlig nær målet ditt! 😄 Helt utrolig hvor langt du har kommet på reisen din. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger som ikke sovner altså 😫 Hadde en plan om å runde av helgen med en yogarunde, men minstemann (straks 2) nektet å sovne og hun er av typen som hyler om ikke en voksen sitter hos henne… I kveld var det helt krise og det holdt til slutt på å klikke for meg. Heldigvis har jeg joggingen, så tok meg en litt rask runde og fikk lufte vettet så jeg kan runde av helgen i godt humør. Så kan ikke krysse yoga av listen denne uken (utenom en liten tøy etter jogg), men har til gjengjeld gjort det ganske bra på joggefronten. 

Merket jeg var litt lei å telle kalorier etter å ha telt alt hver dag i fire mnd. Så har tatt litt pause i helgen. Det var ikke helt bevisst, men jeg gadd ikke føre inn i appen i går, og ikke i dag heller. Har nok lagt litt over der jeg burde, men samtidig ikke så aller verst. Begynner på ny frisk i morgen, ellers kjenner jeg det er fare for at jeg hviler litt godt på laurbærene av fredagens vekt. Og det vil ikke føre noe som helst godt med seg. Det er barnebursdag i hus i uken som kommer, så jeg vet jeg må holde meg i nakken 😅 Jeg baker veldig gode kaker 😂 

Eller lurer jeg på om vi så smått må forberede oss på at sovingen i helgen nærmer seg slutten. Blir altså 2 nå og hele gjengen kommer til å få kjørt seg i helgene når den æraen er over…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nok en hektisk jobbuke som går rett over i svigermorbesøk og barnebursdag og jeg merker jeg er sliten. Har lenge ledd av min mann som sovner til barnetv både titt og ofte, men nå er det meg som slukner oftere enn jeg egentlig synes er greit. Dels er det jobbstress som påvirker søvnen min, men kan også være kroppen som kjenner litt på en lang høst. Passer perfekt at vintermørket har gjort sitt inntog (mørkner på vei hjem fra barnehagen) og regnet pisker på vinduene :ironi:

Satser på at det er en liten dupp akkurat denne uken og jeg er tilbake til meg selv når nok en jobbleveranse er ute av verden, men i dag teller jeg ned til juleferien og drømmer om å sove, leeeenge. Jeg hater forresten at jeg har en jobb som ofte er veldig travel i desember sånn at jeg går og gleder meg til juleferie mens det jeg egentlig vil er å nyte desember fra første øyeblikk og ha all verdens tid til juleverksted, baking og hygge for alle penga. 

Rant over, tilbake til jobb 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Luka_S ❤️

Fikk levert det jeg har stresset med på jobb den siste tiden, og ristet det av meg med å jogge hjem fra jobb. Lett regn,  mørknet på veien og kom inn døren til gale unger som overfalt meg så jeg glemte å tøye, men å så deilig å bevege kroppen. Nå har vi besøk av familie ut uken, så blir litt begrenset hva jeg kan ta meg tid til de beste dagene. Derfor føles skikkelig godt at jeg fikk inn en tur i dag. 

Rolig de neste dagene på jobb og masse kjekt på det sosiale programmet; så nå har jeg lave skuldre og skal finne roen med familien ut uken ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...