AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #61 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 11.49): Har ei venninne som har blitt invitert hit på middag flere ganger, har aldri blitt invitert av henne eller blitt påspandert mat ute feks. Hun spør også om hun skal vippse meg når hun er her på middag, samtidig som hun vet jeg sier nei fordi hun er invitert… Når vi er en stor gjeng på 10 stk som samles 1-2 ganger i året for middag, så skal samme venninne aldri ha mat. Vedkommende har ikke råd eller skal ikke ha mat. Utrolig nok så ender vedkommende alltid opp med litt på tallerkenen sin uansett på slutten av måltidet…. Et spleiselag vi andre har betalt 200-300 kr hver for. Sånne folk 😭 Anonymkode: 3388b...ffc Kan det være at hun har pengeproblemer du ikke vet om? Leste f.eks. en annen tråd her inne om en som hadde hatt gjeldsordning i mange år uten at noen andre visste om det. Anonymkode: 0d058...bcc
Gjest Mr Bergen Skrevet 2. august 2021 #62 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være at hun har pengeproblemer du ikke vet om? Leste f.eks. en annen tråd her inne om en som hadde hatt gjeldsordning i mange år uten at noen andre visste om det. Anonymkode: 0d058...bcc Mellom fortrolige venner mener jeg det må være takhøyde for å fortelle om dårlig økonomi istedenfor åpenbar snylting
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #63 Skrevet 2. august 2021 Mr Bergen skrev (2 timer siden): Mellom fortrolige venner mener jeg det må være takhøyde for å fortelle om dårlig økonomi istedenfor åpenbar snylting Det er ikke sikkert Anonymkode: a7d77...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå