Gå til innhold

Blir kvinner sterkt følelsmessig knyttet til menn som gir dem orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eh, nei. Langt fra min erfaring i hvert fall.
Når jeg tenker meg om så er jeg blitt litt vel knyttet til Womanizeren min🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial
trøffel skrev (25 minutter siden):

Eh, nei. Langt fra min erfaring i hvert fall.
Når jeg tenker meg om så er jeg blitt litt vel knyttet til Womanizeren min🤭

Jeg kan heller ikke leve uten min når jeg tenker over det 🙀 hællidussen, æ tru me he gått i fella🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Jeg kan heller ikke leve uten min når jeg tenker over det 🙀 hællidussen, æ tru me he gått i fella🤣🤣

Føler med dere, damer. Men jeg foretrekker vibratorer, selv om de trykkbølgene i womanizeren er helt fantastiske! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får lettere følelser for en mann man har god sex med, selv om alt det andre ikke er optimalt. Hvis ikke sexen fungerer, kan man like godt være gode venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (56 minutter siden):

Jeg kan heller ikke leve uten min når jeg tenker over det 🙀 hællidussen, æ tru me he gått i fella🤣🤣

Womanizeren er vel ikke en mann?

Anonymkode: 4b0d0...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Womanizeren er vel ikke en mann?

Anonymkode: 4b0d0...13f

Klart ikke. 

Jeg tøyser selvsagt bare. 

Altså, det som knytter meg til en mann er en følelse av nærhet. Den trenger ikke å være påtagelig, men en form for nærhet må likevel være der for å lage ett bånd. Orgasmer kan være en del av det, men kan fint knytte tette bånd helt uten orgasme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Klart ikke. 

Jeg tøyser selvsagt bare. 

Altså, det som knytter meg til en mann er en følelse av nærhet. Den trenger ikke å være påtagelig, men en form for nærhet må likevel være der for å lage ett bånd. Orgasmer kan være en del av det, men kan fint knytte tette bånd helt uten orgasme. 

Så du er singel sltså😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du er singel sltså😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

Nei😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Nei😅

Så han presterer bare ikke godt nok siden du er avhengig av womanizeren og tilsynelatende mer følelsesmessig knytta til den😅 

Anonymkode: 4b0d0...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så han presterer bare ikke godt nok siden du er avhengig av womanizeren og tilsynelatende mer følelsesmessig knytta til den😅 

Anonymkode: 4b0d0...13f

Så du klarte ikke å lese hele innlegget mitt i sted😅 jaja, du får tro hva du vil😅🖖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Så du klarte ikke å lese hele innlegget mitt i sted😅 jaja, du får tro hva du vil😅🖖

Joda las det. Skjønte at du tøysa med womanizeren😊 Jeg beit meg bare merke i at du skryter mer av leketøyet enn av han😊

Anonymkode: 4b0d0...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda las det. Skjønte at du tøysa med womanizeren😊 Jeg beit meg bare merke i at du skryter mer av leketøyet enn av han😊

Anonymkode: 4b0d0...13f

Åpenbart hadde ikke spøken blitt like bra om jeg  hadde byttet ut womanizeren med mannen 🤷‍♀️🙈 hele premisset var jo at man ikke blir følelsesmessig knyttet til en ting bare fordi man får orgasmer av den… 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Åpenbart hadde ikke spøken blitt like bra om jeg  hadde byttet ut womanizeren med mannen 🤷‍♀️🙈 hele premisset var jo at man ikke blir følelsesmessig knyttet til en ting bare fordi man får orgasmer av den… må jeg finne frem en enda mindre teskje? 

Tydeligvis. For jeg vet ikke om jeg syns mest synd på deg eller mannen din i forholdet ditt😊 Spesielt siden du er avhengig av et leketøy😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kwest
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tydeligvis. For jeg vet ikke om jeg syns mest synd på deg eller mannen din i forholdet ditt😊 Spesielt siden du er avhengig av et leketøy😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

Skjønner at modenhetsnivået er på topp. Mange par inkluderer leketøy som en del av spenninga. Det betyr ikke at den ene eller andre ikke presterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tydeligvis. For jeg vet ikke om jeg syns mest synd på deg eller mannen din i forholdet ditt😊 Spesielt siden du er avhengig av et leketøy😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

Kretsmesterskap i trolling og kverulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Kwest said:

Skjønner at modenhetsnivået er på topp. Mange par inkluderer leketøy som en del av spenninga. Det betyr ikke at den ene eller andre ikke presterer.

Nåja, spørs på hvilket perspektiv man har, kvinnens eller mannens. Mulig at kvinner får like mye nytelse og tilfredsstillelse  fra en orgasme utløst av en vibrator eller womanizer, som en orgasme fra en tunge eller en kuk. Men jeg som mann får jo fint lite bekreftelse og tenning ut av det. Er jo i praksis en tilskuer, eller i beste fall heiagjeng.......Er jo litt som å delta i Tour de France som passasjer på en moped. Er liksom ikke HELT det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om en kvinne som fikk orgasme når hun trener. Så nei, ingen mann er nødvendig for at slik skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tydeligvis. For jeg vet ikke om jeg syns mest synd på deg eller mannen din i forholdet ditt😊 Spesielt siden du er avhengig av et leketøy😅

Anonymkode: 4b0d0...13f

Sex med leketøy er undervurdert og det er kjempe gøy. Det trenger ikke bety at man er avhengig, men at man liker variasjon. Du burde prøve det ut, kan få deg en overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, vinterdekor said:

Leste om en kvinne som fikk orgasme når hun trener. Så nei, ingen mann er nødvendig for at slik skal skje.

Selvsagt ikke. Og menn klarer jo helt greit å komme "på egen hånd", bokstavelig talt.  Men når to som passer sammen seksuelt har sex, og begges orgasme (r) kommer helt naturlig og uten diverse elektriske plastdingser er det en helt annen opplevelse, tilstedeværelse  og nærhet over det hele.

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...