Gå til innhold

Blir kvinner sterkt følelsmessig knyttet til menn som gir dem orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om denne teorien stemmer?

Anonymkode: 94393...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke hvis det ikke er andre følelser der.

Anonymkode: b8cec...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt 😂

Er kvinne. Orgasme har aldri hatt noen påvirkning på min følelsesmessige tilknytning til noen. Det er ikke akkurat mirakel de utfører, de er ikke Gud fordi de klarer å gi en kvinne en orgasme 😂

Anonymkode: 99b68...221

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke for min del hvertfall. Har hatt en del sex, og når menn har gitt meg orgasme på den ene eller den andre måten har det ikke hatt noen effekt på mine følelser for dem. Men jeg er en person som svært sjelden/aldri får følelser for noen. 

Anonymkode: 9dacc...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er hold i den teorien, forklarer det hvorfor jeg slo opp med første eksen på sms 🤪

Jeg tror jeg blir mer tilknyttet til menn som faktisk vil jeg skal nyte og ha det godt. Men jeg har ikke hatt sex med så mange, og aldri noen ukjente.

Anonymkode: 4dadd...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil nok stemme for noen, men ikke alle. 

All sånn generalisering på kjønn, er egentlig bare idiotisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke. Men kanskje hvis du er ung og uerfaren og ikke har hatt orgasme før. Eller hvis du av andre grunner ikke pleier å få orgasme med menn. Men for oss som har hatt mange partnere, og fått orgasme med de fleste av dem vil det ikke være nok til å få følelser. 

Anonymkode: 17eeb...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet om denne teorien stemmer?

Anonymkode: 94393...e2e

Nei

Anonymkode: 39efd...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at det skjer for alle. For vi er alle like.

Men helt kjemisk sett så stemmer det at man blir mer tilknyttet etter sex/orgasme. Når man får en orgasme så frislippes oxytocin i kroppen. Dette er kjent som «kjærlighets» hormonet. Dette knytter ikke bare en kvinne til en mann, men også en kvinne til et barn, sa mye oxytocin frislippes under en fødsel. Grunnen til at det ofte er kvinner og ikke menn som blir tilknyttet etter sex, er at kvinner produserer mer av dette under sex enn menn.

Då det er ikke et dumt spørsmål, for det ligger noe i det. Men vi er ikke alle like, og det vil ikke stemme for alle av oss. 

 

Anonymkode: c4ab8...847

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer for meg iallefall at jeg føler mer når sexen fungerer optimalt. Samme kjærest i 6 år og kunne ikke tenkt meg noen annen. 

Anonymkode: a880a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dummeste jeg har hørt 😂

Er kvinne. Orgasme har aldri hatt noen påvirkning på min følelsesmessige tilknytning til noen. Det er ikke akkurat mirakel de utfører, de er ikke Gud fordi de klarer å gi en kvinne en orgasme 😂

Anonymkode: 99b68...221

Men de liker å tro det. Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Adrenalina1 said:

Men de liker å tro det. Stakkars.

Vel, med en god del kvinner er det nærmest mer enn et mirakel. Det finnes ganske så mange kvinner som slett ikke har evnen til å komme sammen med en mannlig partner.

Jeg vil heller snu spørsmålet på hodet, og si at jeg som mann har mye lettere for å knytte meg til kvinner som kommer sammen med meg.  Med de som er vanskelige og tungpulte, er det mye lettere å ikke få de samme følelsene.

Endret av Resignert
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer sjelden å slappe av nok til å klare å få orgasme med en mann. Så når det skjer så blir ihvertfall jeg mere knyttet til ham. 

Anonymkode: b40de...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det hadde vært slitsomt, siden det er svært lett å gi meg orgasme.

Anonymkode: 87b69...2de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

Nei hun blir nok ikke følelsesmessig tilknyttet, men er det hennes beste ligg hittil så kommer hun til å sammenligne alle fremtidige ligg opp mot denne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det hadde vært slitsomt, siden det er svært lett å gi meg orgasme.

Anonymkode: 87b69...2de

Hvor har du gjemt deg de siste 25 årene?  Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Resignert skrev (1 time siden):

Vel, med en god del kvinner er det nærmest mer enn et mirakel. Det finnes ganske så mange kvinner som slett ikke har evnen til å komme sammen med en mannlig partner.

Jeg vil heller snu spørsmålet på hodet, og si at jeg som mann har mye lettere for å knytte meg til kvinner som kommer sammen med meg.  Med de som er vanskelige og tungpulte, er det mye lettere å ikke få de samme følelsene.

Kjenner man kroppen sin og er trygg på partneren sin, så vil jeg påstå at orgasme aldri er et problem. Den sitter mest i hjernen, vi kan tross alt puste oss til orgasme om vi lærer den kunsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...