Gå til innhold

Hvorfor hater folk Sylvi Listhaug?


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klossmajor skrev (10 minutter siden):

Hmmm.. For første gang, så er jeg enig i noe MDG sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Hmmm.. For første gang, så er jeg enig i noe MDG sier. 

Merk at Sirin Stav her ikke talte på vegne av MDG. Det er hennes personlige mening. MDG ikke har vedtatt noen politikk om dyreparker.

Stav rettet fokus mot dyrenes velferd. KrFs Jorunn Lossius forsøker i det minste å diskutere sak med sin respons. Listhaug gjør det knapt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 2021-7-31 den 10.59):

Hvorfor hater så mange Sylvi Listhaug? Jeg liker dama. Sier ikke at jeg er enig i alt hun lirer utav seg, men hun er en av de veldig få politikerne som snakker så folk forstår. Hun kaller en spade for en spade, og legger ingenting i mellom. Og en ting skal hun ha, og det er at hun står rakrygget i alt hatet hun får. 

De hater henne fordi hun sier ting som de er og er trussel mot at folk tror blindt på verdensbildet de røde partiene maler.

Når det gjelder journalister konkret - de driver med dobbelstandard fordi de hovedsakelig stemmer på røde partier og da er Frp og Listhaug fienden. 

De som hater henne befinner seg på venstresiden politisk. Jeg tror ikke hun er hatet blant folk flest ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater henne absolutt ikke.. tror få folk går rundt og hater..

Men Sylvi Listhaug har en lite føyelig personlighet og da kan det bli flere konflikter, krangler og kamper rundt henne. Hun står på sitt, basta bom. 

Og hun er også direkte. Ikke noen diplomat. 

Ellers virker hun hyggelig og er sikkert artig å være med.

Jeg er ikke enig med henne politisk da, men det var ikke saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (På 2021-7-31 den 12.45):

Jeg synes egentlig det er rart ikke Sylvi Listhaug blir hyllet som "kvinne i politikken" som mange andre. Stadig vekk ser vi journalister, politikere og kjendiser slå ring rundt Lan Marie Berg eller andre kvinnelige politikere når de har uttalt seg i betente saker som engasjerer samfunnet, men de fleste av disse blåser totalt i at Sylvi Listhaug blir malt naken til spott og spe, drapstruet eller får en hel masse netthets på innboksen. Hun har vel også måtte leve med politibeskyttelse. Det er liksom lov å lire av seg det verste som finnes i forhold til henne.

Hvorfor er det sånn? 

Alle politikere får passet påskrevet i blant, men synes jeg du setter fingeren på den store forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

tom1986 skrev (På 2021-8-7 den 10.53):

Hun er "tåpelig" og "rett og slett ikke særlig oppegående", men hun er også "ganske smart"? Er du litt forvirret i dag?

Hun er kunnskapsløs og dum, men vet hvordan hun skal manipulere folk med hat og latterligheter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Her har hun da absolutt et poeng. Som hun ofte har.

Nei, hun er bare nedrig og ufyselig. Hun er en typisk blærete, oppblåst maktkåt politiker som bare har forakt for alt som ikke stemmer overens med hennes nazi-aktige verdenssyn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 minutt siden):

Nei, hun er bare nedrig og ufyselig. Hun er en typisk blærete, oppblåst maktkåt politiker som bare har forakt for alt som ikke stemmer overens med hennes nazi-aktige verdenssyn.

Helt uenig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jabx skrev (7 minutter siden):

Nei, hun er bare nedrig og ufyselig. Hun er en typisk blærete, oppblåst maktkåt politiker som bare har forakt for alt som ikke stemmer overens med hennes nazi-aktige verdenssyn.

Det var da voldsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 31.7.2021 den 10.59):

Hvorfor hater så mange Sylvi Listhaug? Jeg liker dama. Sier ikke at jeg er enig i alt hun lirer utav seg, men hun er en av de veldig få politikerne som snakker så folk forstår. Hun kaller en spade for en spade, og legger ingenting i mellom. Og en ting skal hun ha, og det er at hun står rakrygget i alt hatet hun får. 

Jeg hater ingen, heller ikke Listhaug. Jeg mener derimot at hun legger opp til polarisering og en hatefull tone på begge sider framfor en mer saklig debatt. Om det faktisk er en spade hun kaller for en spade, et opp til øyet som ser. Jeg synes det er synd at viktige debatter som innvandring koker bort i svart-hvitt-tankegang både fra høyre- og venstresiden. Jeg synes ingen som deltar i det politiske ordskiftet fortjener hatefulle kommentarer og det som verre er. Ei heller Listahaug. Det er udemokratisk, mener jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jabx skrev (3 timer siden):

Hun er kunnskapsløs og dum, men vet hvordan hun skal manipulere folk med hat og latterligheter.

Hvordan kan man være dum og manipulerende samtidig? Manipulere innebærer en viss form for utspekulert atferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (På 31.7.2021 den 12.00):

Hat og hat... hun er bare litt dum og sier veldig dumme ting. Verdensbilde på nivå med et barnehagebarn. Mulig hun ikke er dum da, men veldig smart, og bare appellerer bevisst til uintelligente mennesker.

Spot on! 😂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, tom1986 said:

Hvordan kan man være dum og manipulerende samtidig? Manipulere innebærer en viss form for utspekulert atferd.

Bikkja mi er manipulerende. Den er fortsatt stokk dum.

Nå anser jeg ikke Listhaug som dum. Tvert imot. Dog er hennes moralske kompass vesentlig forskrudd, og debattskikken hennes ikke-eksisterende. Hun utnytter mennesker i dette landet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...