Gå til innhold

Nå angrer jeg så sykt på at jeg spiste hele middagen​😭 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke meg du siterte, men min erfaring med denne isen er at søtstoffet i isen gir diare av bare små mengder. Kommer aldri til å spise den isen igjen 😅

Anonymkode: 08670...e60

Overhodet ukke noe problem med denne isen (selv om jeg bare har prøvd den i små mengder)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør virkelig ingenting om det blir slik en gang i blant. Tankene om at det er krise, minner som andre er inne på om tanker og følelser ved spiseforstyrrelser. Det er mye bra i ørret, som kroppen din har glede av. Hvis du klarer å tenkte, "jaja, det var godt, og en næringsrik middag" og så fortsette på dietten i morgen, er det fint. Og hvis du fortsetter å kjenne på at det er krise, vær så snill å jobb med det. For det er virkelig ingen krise. Jeg hadde slike tanker i mange år da jeg slet med spiseforstyrrelser. Det kan potensielt gå helt galt og du blir skikkelig dårlig, og i beste fall har du det vondt underveis, for det er ikke godt å gå rundt å angre på en god og sunn middag. 

Anonymkode: 59cf2...675

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg skal bare spise 1 ørret filet, av og til to hvis de er veldig tynne. Men i stad gikk jeg helt beserk. Jeg spiste alle 4 ørret filetene. Nå angrer jeg så sykt på det og klarer ikke å glemme det. Jeg har vært så nøye med kostholdet de siste månedene. Tatt av meg 9 kg og skal ned 15 til. Håper bare ikke at jeg la på meg pga dette. Hvor dum går det ann å være. Jeg skal hvertfall bare spise knekkebrød og en liten posjon middag imorgen. Flere her som gikk på en smell under slankingen?😓

Anonymkode: 44439...c05

kanskje du har mensen?

Anonymkode: b4826...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skal bare spise 1 ørret filet, av og til to hvis de er veldig tynne. Men i stad gikk jeg helt beserk. Jeg spiste alle 4 ørret filetene. Nå angrer jeg så sykt på det og klarer ikke å glemme det. Jeg har vært så nøye med kostholdet de siste månedene. Tatt av meg 9 kg og skal ned 15 til. Håper bare ikke at jeg la på meg pga dette. Hvor dum går det ann å være. Jeg skal hvertfall bare spise knekkebrød og en liten posjon middag imorgen. Flere her som gikk på en smell under slankingen?😓

Anonymkode: 44439...c05

Kjære deg 

Ikke straff deg selv for en så liten ting. Legg det bort og glem det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å legge på deg etter ett måltid. Den største feilen du kan gjøre er å prøve å kompensere med å spise mindre neste dag. Hvis du skeier ut fra rutinene du har satt deg, gå tilbake til rutinen som du vet fungerer. Hvis du spiser mindre for å kompensere så er sjansen større for at du overspiser igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (8 timer siden):

Måtte bare kommentere denne. Imponerende gjort, men du må jo ha tilbragt hele natten på do og fått en skikkelig rens? 😳😳😳❤️

Hæhæhæ😆😁Ja, det ble mange turer på do! Trodde jeg kom til å gå opp i vekt, men var 0,4 kg mindre i dag, så det var ikke så ille at det var godt for noe😅❤️

Anonymkode: d4011...08d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ikke så ille at det var godt for noe😅❤️

«Ikke så ille at det IKKE var godt for noe»😅❤️

Anonymkode: d4011...08d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en smell på fredag, men vet du hva.. jeg tenker ikke mer på det. Det er ikke normalen for meg å fråtse en hel dag, og så lenge jeg ikke gjør det vil ikke den dagen gjøre noen forskjell, annet enn gi meg litt ekstra energi på trening dagen etter. Av og til trenger kroppen ekstra påfyll, så la spist være spist og fortsett med gode vaner. 

Anonymkode: 2990d...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksempel:
Bedre å gå på én smell fredag og spise normalt lørdag og fortsette normalt søndag og resten av uka , enn å gå på en smell fredag, sulte deg lørdag, gå på enda en smell søndag og dansen bare fortsetter.

Anonymkode: cf834...953

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 11.52):

Jeg har også rapportert for spiseforstyrret adferd.

Anonymkode: a85a9...e68

Omg 😒 du er sikkert moro på fest 

Anonymkode: 21867...b5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-31 den 11.53):

Ikke meg du siterte, men min erfaring med denne isen er at søtstoffet i isen gir diare av bare små mengder. Kommer aldri til å spise den isen igjen 😅

Anonymkode: 08670...e60

Ja, var derfor jeg nevnte toalett. Jeg tåler overhode ikke de søtstoffene som brukes 🙈🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at om man overspiser på noe sunt er det bare å gi etter. Det var sikkert noe kroppen hadde behov for. I fisk er det mye godsaker for kroppen og kanskje du hadde lavt nivå av noe av dette. 

Det er bare å fortsette. Det har skjedd og det kommer til å skje igjen. Det er ingen krise. Det er en del av prosessen. Det kan være greit å tenke etter hvorfor det skjedde og skjer det ofte kan det være lurt å finne måter å unngå det.

 

Anonymkode: f8b1b...44e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at om man overspiser på noe sunt er det bare å gi etter. Det var sikkert noe kroppen hadde behov for.

Hvis man overspiser på noe sunt, så var det sikkert noe kroppen hadde behov for. Men hvis det er usunt, så var det noe hjernen hadde behov for?

Jeg overspiser, og forsøker å holde meg til det sunne, noe jeg også stort sett klarer. Men i det lange løp så er for mye av noe sjeldent til aldri greit, uansett hvor sunt det er.

Anonymkode: 2f813...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man overspiser på noe sunt, så var det sikkert noe kroppen hadde behov for. Men hvis det er usunt, så var det noe hjernen hadde behov for?

Jeg overspiser, og forsøker å holde meg til det sunne, noe jeg også stort sett klarer. Men i det lange løp så er for mye av noe sjeldent til aldri greit, uansett hvor sunt det er.

Anonymkode: 2f813...c46

Det var derfor jeg skrev siste delen. Finn ut hvorfor og strategier til å unngå. Det kan jo være at hun spiste for lite proteiner til lunsj eller har erstattet for mye av maten med lettprodukter? Bare eksempel. 

Man kan ikke overspise ofte, men man må akseptere at det kan skje. Det er i allefall ikke uvanlig. 

Når man spiser noe usunt er det kanskje slik at hjernen trenger noe... Men det er sjeldent det du spiser. Om jeg er sliten har jeg lyst på sukkertøy, men det jeg trenger er hvile. Eller du føler deg umettelig men du er egentlig tørst. Det er ikke alltid så lett å forså hva kroppen sier. 

Men her var det snakk om laks som har mye protein, mineral, sunne oljer og andre godsaker. 

Anonymkode: f8b1b...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (På 1.8.2021 den 22.14):

Ja, var derfor jeg nevnte toalett. Jeg tåler overhode ikke de søtstoffene som brukes 🙈🙈

Hvilken is er dette? Jeg er kronisk forstoppet og spiser glatt et par slike bokser om det gir meg en natt på do😅😂 Er en uke siden sist nå, så det begynner å bli på tide🙈

Anonymkode: 1d2a8...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (På 2021-7-30 den 20.04):

Jeg skal bare spise 1 ørret filet, av og til to hvis de er veldig tynne. Men i stad gikk jeg helt beserk. Jeg spiste alle 4 ørret filetene. Nå angrer jeg så sykt på det og klarer ikke å glemme det. Jeg har vært så nøye med kostholdet de siste månedene. Tatt av meg 9 kg og skal ned 15 til. Håper bare ikke at jeg la på meg pga dette. Hvor dum går det ann å være. Jeg skal hvertfall bare spise knekkebrød og en liten posjon middag imorgen. Flere her som gikk på en smell under slankingen?😓

Anonymkode: 44439...c05

4 fiskefiléter gir deg masse sunn næring for kroppen! Ikke tenkt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken is er dette? Jeg er kronisk forstoppet og spiser glatt et par slike bokser om det gir meg en natt på do😅😂 Er en uke siden sist nå, så det begynner å bli på tide🙈

Anonymkode: 1d2a8...9f6

Det er denne vi snakker om: 

 

217CB586-7429-4364-B937-304A6FA87DB5.jpeg

Anonymkode: d4011...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken is er dette? Jeg er kronisk forstoppet og spiser glatt et par slike bokser om det gir meg en natt på do😅😂 Er en uke siden sist nå, så det begynner å bli på tide🙈

Anonymkode: 1d2a8...9f6

Salty caramel er i tillegg overraskende god, så her kan du få en win-win 😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...