Gå til innhold

Hvem ser du mest ned på? Den prostituerte eller horekunden?


AllahBallah

Anbefalte innlegg

Horekunden så klart. Verdens ekleste mennesker 

Anonymkode: 63b20...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh de damene jeg har knulla og betalt for har faktisk vært helt vanlige damer. I utlandet var det på bordell og her i Norge er det utenlandske damer som vil tjene litt penger på siden.

Ser mer ned på meg selv for å ha vært autistisk, ikke knekt koden med kvinner før i 30 årene og for å ha vært så desperat at jeg måtte betale for det i slutten av 20 årene. Var enten det eller å være jomfru for resten av livet. Ble faktisk svindlet oftere enn at jeg fikk en god behandling. Men det er hva det er

Hvis jeg får meg dame nå skal jeg bare si jeg har hatt 3 ONS og holde det skjult at jeg har hatt sex med 25-30 prostituerte. Har vært lenge nok på KG til å vite at dette er noe jeg tar med meg i graven. Forteller ikke mannfolk heller. Fortid er fortid.

 

 

Anonymkode: 957dc...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde blitt sjokkert verken av det ene eller det andre men ville nok sett ned på horekunden. 

Prostitusjon er det eldste yrket i verden og jeg kan til en viss grad forstå at kvinner som ikke har penger til barna sine velger å gå den veien. Jaja, kanskje ikke akkurat i Norge da vi har støtteordninger og slikt men sånn generelt sett. Uansett, man mister nok en bit av sjela si om man velger den veien.

Men disse ungjentene som egentlig har penger de har bare ikke "nok" og vil ha en sugarbaby/daddy etter eller annet, de er i en kategori for seg selv. Det kan jeg vel si at jeg har like lite respekt både for den som betaler og den som lar seg bli kjøpt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Klossmajor skrev (12 minutter siden):

Har ikke kunden også blitt «groomet» av samfunnet?

Ikke det samfunnet jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du trenger en reality check. Aner du hvor mye penger disse folkene tjener? Det er ingenting mer enn grådighet. 

Dagens moderne horer er unge som selger seg selv på nett på onlyfans. De prater med menn og selger dem bilder, slik at de kan runke til bildene av dem. Det er kvalmende og de gjør det ikke fordi de lider noen nød. De gjør det fordi de elsker pengene og oppmerksomheten. 
Det er barn og unge som suger for en hundrings og selger tjenester på snapchat for mangfoldig tusen. Det er tenåringer som tjener tosifret på å selge sex via nett. Det er sykt, få opp øynene og se at ting har forandret seg. 

Prostituert og hore i dag er ikke synonymt med gatehjørnet og rusmisbruker. Det å selge sex og kropp i dag, er ikke det samme som på 80- og 90-tallet. De er yngre og mer vellykket i livet enn før. De gjør det for oppmerksomhet og penger. 

Anonymkode: edf49...7d4

Jepp. Tror de aller fleste damer trenger å sette seg mer inn i markedet. En tur på et bordell og se seg rundt og snakke med damene der. Så innser de at de aller fleste er helt vanlige damer. Eller å se på onlyfans eller andre steder hvor damer selger sex. 

Anonymkode: 957dc...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes synd på begge. Det sagt er det to kategorier prostituerte de som er hjelpeløse og de som velger det, synes mest synd på den første kategorien, den andre handler jo om kynisme og minste motstands vei.

Horekunder er jo også forskjellige, du har stakkarene hvor sexkjøp er deres eneste sjans på å oppleve nærhet, og de mer kyniske brukerne. Igjen synes jeg mest synd på den første.

Anonymkode: fc761...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Jeg ville sett ned på utbytteren, altså horekunden.

Hvem utbytteren blir er ikke nødvendigvis så åpenbart. Begge parter sitter igjen med et utbytte, så da blir det en vurdering av hvem som får mest ut av den enkelte situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Ingen av dem, heller halliken. Vet jo at det ikke alltid er halliker, men der de finnes altså.

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med såpass stive priser, så synes jeg ikke synd på den prostituerte. Synes mer på mennene som ikke får den nærheten de trenger, fordi damene har bestemt at de ikke skal få sex.

Anonymkode: f5f19...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Med såpass stive priser, så synes jeg ikke synd på den prostituerte. Synes mer på mennene som ikke får den nærheten de trenger, fordi damene har bestemt at de ikke skal få sex.

Anonymkode: f5f19...e06

Du har vel skjønt at det er menns oppgave å være bra nok for damer så får de nærheten de vil ha ikke sant?

Prostituerte er ihvertfall ærlige om hva de vil ha 🤣

Endret av Henkjønnet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror du trenger en reality check. Aner du hvor mye penger disse folkene tjener? Det er ingenting mer enn grådighet. 

Dagens moderne horer er unge som selger seg selv på nett på onlyfans. De prater med menn og selger dem bilder, slik at de kan runke til bildene av dem. Det er kvalmende og de gjør det ikke fordi de lider noen nød. De gjør det fordi de elsker pengene og oppmerksomheten. 
Det er barn og unge som suger for en hundrings og selger tjenester på snapchat for mangfoldig tusen. Det er tenåringer som tjener tosifret på å selge sex via nett. Det er sykt, få opp øynene og se at ting har forandret seg. 

Prostituert og hore i dag er ikke synonymt med gatehjørnet og rusmisbruker. Det å selge sex og kropp i dag, er ikke det samme som på 80- og 90-tallet. De er yngre og mer vellykket i livet enn før. De gjør det for oppmerksomhet og penger. 

Anonymkode: edf49...7d4

Svært, svært, få unge som har hatt en trygg oppvekst og har det godt med seg selv selger sex. Det er ofte mye som ligger bak. Ikke bare penger og oppmerksomhet, men en barndom preget av omsorgssvikt og seksuelle overgrep.

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...