Gå til innhold

Hvem ser du mest ned på? Den prostituerte eller horekunden?


AllahBallah

Anbefalte innlegg

Hva hadde sjokkert deg mest? At ei nær venninne fortalte deg at hun var prostituert? Eller at en kamerat av deg har benyttet seg av prostituerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må det sjokkere? Hvorfor må jeg se ned på dem? Det høres ut som det er en slags fotballkamp hvor vi skal heie på et av lagene.
Jeg har ikke for vane å se ned på mennesker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horekunde. At man kjøper et annet menneske for å tømme seg i, for sin formøyelse, når man vet at mange i prostitusjon har en trasig bakgrunn.

Hvis ei nær venninne var prostituert, ville jeg lurt veldig på hvorfor, og om hun trengte hjelp.

Anonymkode: 3f61f...8f8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke å se ned på folk! Det er også slik at det ikke bare er kvinner som er prostituerte og ikke bare menn som benytter seg av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på noen av de,men jeg synes det er veldig rart at andre ser ned på horer/kunder. 

Noen velger det andre synes er rart. Vær heller et medmenneske, respekter andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horekunden. Stort sett velges (hvis d er et valg de har) av desperate grunner. Ingen vil egentlig ligge med horekunder.

Anonymkode: d4f1c...449

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den prostituerte. Æsj.

Selv om media og Hollywood har forsøkt å gjøre henne "fierce queen" eller til et stakkars offer.

Anonymkode: acd73...480

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Prøver å ikke se ned på noen andre mennesker. Jeg kjenner ikke historien deres og jeg har hvertfall ingen rett til å dømme andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den prostituerte. Æsj.

Selv om media og Hollywood har forsøkt å gjøre henne "fierce queen" eller til et stakkars offer.

Anonymkode: acd73...480

Du burde lese deg opp litt.

Anonymkode: bc0c7...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (5 minutter siden):

Prøver å ikke se ned på noen andre mennesker. Jeg kjenner ikke historien deres og jeg har hvertfall ingen rett til å dømme andre. 

Veldig politisk korrekt 👏

Anonymkode: d4f1c...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mest ned på horekunden.

Anonymkode: 2f9fa...c76

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunden. Tenker at mange av de som kjøper sex har et dårlig kvinnesyn og behandler kvinner dårlig, mens de som selger ofte ikke har noe valg. 

Anonymkode: 2dba9...d2f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (20 minutter siden):

Hvorfor må det sjokkere? Hvorfor må jeg se ned på dem? Det høres ut som det er en slags fotballkamp hvor vi skal heie på et av lagene.
Jeg har ikke for vane å se ned på mennesker.

Jeg liker holdningen din. Selv om jeg hadde hatt perfekt høy moral (det har jeg ikke) så er det ikke noe fint å se ned på folk, og hadde jeg hatt den høyeste moral, så hadde jeg iallfall ikke sett ned på folk.

Jeg kjenner forøvrig begge, både den prostituerte og horekunden. Egentlig synes jeg den prostituerte har best moral av disse to, men det handler om en helhetsvurdering som handler om andre ting en bare disse rollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (30 minutter siden):

Hva hadde sjokkert deg mest? At ei nær venninne fortalte deg at hun var prostituert? Eller at en kamerat av deg har benyttet seg av prostituerte?

Blir sjelden sjokkert. Den mest lavmåls her er kunden. 

Anonymkode: 00ea3...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig politisk korrekt 👏

Anonymkode: d4f1c...449

Noen ganger er det jo det riktige svaret også. Hvis jeg ser på meg selv så har jeg gjort mye dumt opp igjennom, så da blir det litt dumt om jeg skal rette pekefingeren mot andre. 
 

Jeg har aldri solgt eller kjøpt sex, men hvis jeg var 18 år, full og impulsiv som jeg ofte kan være, så kan jeg ikke si med sikkerhet at jeg ikke hadde gjort det. Selv om det er lett å påstå hardnakket at jeg ikke ville tenkt tanken en gang😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent med noen prostituerte under visse omstendigheter. Det var ryddige forhold, og selvsagt ikke i Norge. De var absolutt oppegående og smarte jenter, og jeg har ihvertfall aldri møtt noen med så mye humor! Så farget av den erfaringen beundrer jeg dem mer enn å se ned på.

Kundene ble jeg ikke kjent med, men gjennom jentene fikk jeg jo vite. Noen av dem var kyniske, noen greie og andre slet med div. De betalte nesten mer for å prate. Så... hvem og hvorfor skal en se ned på noen? Jeg kan mislike kynikere, det er det.

Men jeg syns at dere som ikke har peiling på folks historie og bakgrunn og hvorfor de handler som de gjør, bør la vær å si så mye. Dere har jo bare fordommer og snakker uten viten? 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ned på prostituerte, men ser ned på menn som kjøper sex, ja. Det sier noe om menneske-/kvinnesynet.

Anonymkode: c2dae...c26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...