Gå til innhold

Tatoveringer. Harry å begynne med det nå? Er 41


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alder har ikke noe å si, og hva andre mener betyr heller ikke noe. Det er din kropp, og det er du som skal bære tatoveringene. 
Jeg har venninner på over 50 som har tatt tatoveringer, og selv om jeg ikke kunne tenkt meg det selv, er det jo opp til dem å velge hva de selv ønsker. Det er vel mer vanlig enn uvanlig å ha tatoveringer i dag, så du skiller deg jo ikke ut selv om du er over 40.

Anonymkode: 44043...1cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry å begynne med det nå, harry å begynne med det om fem eller ti pr, var harry å ta det for tre, ti eller femti år siden også. Er og blir harry. 

Anonymkode: 3ea39...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer er fint og har flere selv (4 stk).  Nå er jeg 58, og rett over sommeren skal jeg friske opp min første tatovering fra da jeg var 18.  Det var nok mer uvanlig med tatoveringer da, for jeg ble flere ganger spurt om jeg hadde vært til sjøs 😂

Jeg vurderer også en ny tatovering på en underarm, men har ikke helt bestemt meg (bruker alltid god tid og tenker meg nøye om, veldig kjedelig å angre på valget i etterkant).  Hva andre mener om tatoveringer bryr jeg meg virkelig ikke om, det er uansett så vanlig at du skiller deg ikke noe voldsomt ut selv om du tar en tatovering. Har du lyst har du lov 😊

Anonymkode: ed828...815

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 42 da jeg tok min første tattis. At noen finner det 'harry', får de bare mene. Det shiter jeg i 😊

Anonymkode: 3c84f...a0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette med harry. Det har vel aldri vært harry å tatovere seg. Det er vel 10-15 år siden at folk syntes det var vulgært å tatovere seg. Nå finnes det jo sååå mange fine tatoos. Kroppskunst kaller jeg det.
3-D tatoos er dritfine😎 Lurer på å ta en selv. 
D54

Anonymkode: c8fdd...3d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri for sent å starte og få tatoveringer! 

Bare bruk litt tid på å tenke på hva du vil ha, så det er mindre sjanse for at du angrer på det senere.

Det dummeste jeg ser er folk som vil ha en tatovering, men har bestilt time uten å ha bestemt seg for hva de skal ha. Det føler jeg er en idiotsikker oppskrift på å angre på den senere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (På 20.7.2021 den 17.53):

Hvorfor sent?

Den du tar som 18 har du som 80 åring og.

 

Ja, ikke sant? ☺️ Sånn sett spiller det ikke noen rolle ts. Og 41 er ikke noen alder heller da :P Jeg er 34 og planlegger en stor tatovering nå. Har ikke falt meg inn at alder har noe å si. Noen nevner harry, men det er smak og behag, jeg synes det er veldig pent. Bare hva du synes spiller noen rolle.

Anonymkode: f8e0c...59f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Diskret tatoveringer kler de fleste. Typ liten tekst på underarmen, undersiden av håndledd, ankler, under brystet, på ribbenene, liten figur bak øret eller en intim tatovering i form av et lite hjerte ved skatten din (musa ;)). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering blir harry når det er på person som tror at en blir såååå kul fordi en har en tatovering🙈 eller på jenter som tar tatovering fordi de «kule»🙄🙄 typene på en eller annen teit reality greie har det. 
Tatovering er kunstverk, og enten er du typen til å ha det, eller så ser du bare harry ut.....

Anonymkode: 6389c...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattoveringer er harry i alle aldre. Passer for folk som har gått Livets harde skole.

Anonymkode: 07c0d...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 18.06):

Det kommer an på.

Har man planlagt en nøye tatovering og senere ønsket og bygge videre på den slik at man får en historie av det så ser jeg ikke på det som harry. Men å tatovere kroppen med fullt av random uten betydning eller bakhistorie for valget, så er det usmakelig å super harry. For da vil det ser ut som at hvem som helst kunne tatt seg til rette å utført jobben liksom.

Anonymkode: c610e...09a

Det er ikke så mange idag som har Tatovert motiver som har en dyp og stor mening. De fleste finner motiver de liker og synes er pene og putter de på kroppen. Jeg hadde en av betydning som jeg endte opp med å hate. Nå har jeg dekket den med en kul blekksprut heller. 

 

Man er aldri for gammel til å gjøre det man ønsker med kroppen sin. Mange mener at tatoveringer generelt er harry og det skal de få lov til, men ikke la det stoppe deg fra å gjøre hva du vil. De fleste har en eller flere tatoveringer i dag uansett, så da er vel alle litt harry. 

Anonymkode: 98bda...91c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54

Det vil alltid være noen som misliker tatoveringer, så det må du bare slutte å bry deg om. Faktum er at alle slags folk har tatoveringer, i alle mulige stiler og av ymse kvalitet. Jeg tenker at du lever bare én gang. Kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tatovering er kunstverk, og enten er du typen til å ha det, eller så ser du bare harry ut.....

Tror du er inne på noe der, har du personlighet kan du tillate deg det aller meste, fordi du takler det aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, 10.54 said:

Det vil alltid være noen som misliker tatoveringer, så det må du bare slutte å bry deg om. Faktum er at alle slags folk har tatoveringer, i alle mulige stiler og av ymse kvalitet. Jeg tenker at du lever bare én gang. Kjør på.

Du har også bare en hud.

Anonymkode: d1401...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du har også bare en hud.

Anonymkode: d1401...d2b

Og den kan man heldigvis dekorere akkurat som man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, 10.54 said:

Og den kan man heldigvis dekorere akkurat som man vil.

Det kan man. Men for mange endrer smaken seg i løpet av et liv. Det du synes er fint som 40-åring er ikke nødvendigvis noe du synes er fint som 50-åring.

Anonymkode: d1401...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tatoveringer kan være skikkelig fint. For oss som også liker kroppskunst. Er det en øvre aldergrense for det da? 🙂 og ikke bry deg om de som roper opp om Harry. Det er bare usikkerhet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan man. Men for mange endrer smaken seg i løpet av et liv. Det du synes er fint som 40-åring er ikke nødvendigvis noe du synes er fint som 50-åring.

Anonymkode: d1401...d2b

Så la vær å tatovere deg da. Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gjøre det du vil og ikke bry deg så mye om hva andre tenker, det er din kropp :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...